וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תכתוב שיש לחץ ואכזבה במכבי פ"ת"

28.10.2006 / 21:17

ואכן, אכזבה ולחץ במכבי פתח תקווה בעקבות ההפסד לנתניה. גורם במועדון: "צפויים שינויים בהרכב". הקהל בא בטענות לאבי לוזון

בסיום ההפסד של מכבי פ"ת למכבי נתניה (1:0) קילל הקהל המקומי את החלוץ רוביל סרסור, שהחמיץ הזדמנות טובה להשוות את התוצאה ממש לפני שריקת הסיום. אחרי שסרסור ירד מאוכזב לחדר ההלבשה, התפנה הקהל לחפש אשם אחר. והוא מצא. מספר אוהדים נכנסו ליציע הכבוד ובאו בטענות ליו"ר ההתאחדות הבא, אבי לוזון, שהגיב באיפוק. "מה זה, אין קבוצה", צעקו לעברו. לוזון ענה: "מה אתם רוצים, מה עוד אפשר לעשות?".

לפני המשחק ביקש המאמן, גיא לוזון, מהחלוץ עומר גולן חוות דעת על מצבו הרפואי. החלוץ ביקש לנוח שבוע נוסף ונישאר ביציע. פטריק סופו לא פתח בהרכב, משום שלוזון "העניש אותו על האיחורים", כדברי גורם במועדון.

במחצית נכנס גיא לוזון לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "חבר'ה, תהיו יותר מאורגנים ורגועים". כשהקבוצה יצאה למגרש ביקשו השחקנים מהמאמן: "תכניס את סופו". בקבוצה טוענים שהחלוץ שיחק טוב, אבל לא היה מספיק תכליתי. בסיום לא החליף המאמן מילה עם השחקנים. באימון הקרוב יכנס המאמן את השחקנים לשיחה בעקבות ההפסד.

השחקנים שוחחו בחדר ההלבשה על הגול שספגה הקבוצה. אחד מהם אמר: "לא יכול להיות שנקבל גול במתפרצת אחרי כדור קרן שלנו. גיא עובד איתנו על זה באימונים". "היינו צריכים לקחת ריבאונד", אמרו השחקנים, "נתניה נתנו לנו גול מכלום".

אחד השחקנים אמר לאחר המשחק: "אין לי מה להגיד, כנראה שאנחנו לא מספיק טובים. אין נוסחאות בכדורגל. אחרי שגיא העיר לנו במחצית עלינו בטירוף. הם הגיעו למצב אחד וניצחו. אתה יכול לכתוב שיש קצת לחץ והרבה אכזבה בקבוצה בגלל ההפסד הזה. אם נפסיד בשבוע הבא לאשדוד, נפסיק לדבר על צמרת".

אם לא יהיו הפתעות, המגן הפצוע נאור פסר יחזור בשבוע הבא, במשחק החוץ נגד מ.ס אשדוד, לעמדת המגן השמאלי. קובי גנון צפוי למלא את מקומו של מרסיו ג'ובאניני, שמגלה יכולת פושרת. החלוץ עומר גולן יחזור לסגל לאחר פציעה, ואף ייתכן כי הוא יפתח בהרכב. גורם בקבוצה אמר: "ייתכן מאוד שיהיו עוד שינויים בקבוצה. גיא חייב לזעזע את השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully