וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת נרגעת עם דיקור סיני

26.9.2006 / 12:15

הלוזונים מצאו דרך להכניס את השחקנים לריכוז לקראת הדרבי. ייבגני שאחוב להנהלה: "אני מוכר את הבן שלי במיליון דולר". אוביידה מתנדנד

רגע לפני הדרבי הגדול מול הפועל שייערך בסוף השבוע, שחקני מכבי פתח תקווה נשלחו לטיפול בדיקור סיני על מנת להוריד את רמת המתח. בצוות המקצועי טוענים כי הם רוצים להעלות את רמת המוכנות והריכוז של השחקנים לפני משחקי הליגה בכלל ולכן הם התאימו לכמה מהשחקנים שיטות להגברת המוכנות. כך, למשל, החלוץ עומר גולן שנפצע ועדיין לא חזר לעצמו, זוכה לסדרה של טיפולים מיוחדים, התאמת תוכנית תזונה אישית וכן טיפול בדיקור.

"הטיפול בדיקור סיני הוא חדש יחסית, התחלנו אותו לפני כחודש ימים", אמרו במועדון. במועדון החליטו גם לעקוב באופן מבוקר על צריכת הויטמינים של השחקנים וכן על רמת אחוזי השומן בגוף. אתמול נערכה בדיקת אחוזי שומן וכמה מהשחקנים אשר עלו במשקל במהלך החג, נדרשו להוריד ממשקלם. השחקן היחיד שזכה לתשבוחות בגין העובדה שהוא הוריד ממשקלו הוא הקשר סולי צמח. "הוא מקצוען אמיתי, שומר על עצמו כמו שצריך", אמרו בצוות המקצועי.

עוד בלוזוניה: עמנואל אוביידה בדרכו החוצה מהקבוצה. מ.ס אשדוד מעונינת בשחקן, אך הקשר הניגרי עדיין לא קיבל אור ירוק לעזוב. פרקליטו של המגן איסמעיל עמר, עו"ד דן חי, מתכוון לפנות למספר קבוצות בליגת העל ולשאול האם הן מעונינות בשחקן.

שחקן העבר יבגני שאחוב נפגש בשבוע שעבר עם חבר ההנהלה לשעבר אבי לוזון וסיפר לו כי בנו, שחקן כדורגל ממוצא אוקראיני, יימכר לאירופה בעונה הבאה במיליון דולר. בהנהלה מכחישים מגעים עם השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully