וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחה לווינריות

יניב בן חקון

29.8.2006 / 13:11

מיכאל זנדברג רוצה לשנות את המגמה בבית"ר ירושלים, מול מכבי ת"א הוא עשה את זה במו רגליו. ארדילס יחליט אם דאראו יצטרף

ביום ראשון, דקות אחרי הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי תל אביב (2:1), בעוד השחקנים הירושלמים מתקלחים, לקח מיכאל זנדברג את מאמן הכושר דרוד שמשון יד ביד ועלה עמו על כר הדשא. זו היתה מחוותו הצנועה של הקשר כלפי האיש שעבד אתו בצמוד בשבועות האחרונים, על השבת כושרו האבוד. היו"ר ולדימיר שקלאר, שהבחין בשניים, ניגש אל זנדברג, כובש שני השערים במשחק, ולחץ את ידו. ללמדכם שיש תמורה לאגרה.

זנדברג מסכים שהכושר שלו עדיין לא כשהיה, אבל שלשום הוא רץ על הרזרבות. "רק בזכות הקהל שיחקתי עוד עשר דקות", הוא הודה. לשמשון אין ספק שבקרוב זה ישתנה. "מיכאל מתנהל כמו חומר ביד היוצר", הוא מספר, "הוא היה שחקן שלי בהפועל פ"ת והיום מדובר באדם אחר לגמרי - מקצוען ברמות הגבוהות. אחד שמקדיש כל יום בין ארבע לשש שעות לגוף שלו. לפעמים אני אומר לו: 'תרגיע, זה טו-מאץ'".

לואיס רשם, אוסי נהנה

האגדה אומרת שכבר במשחקו הראשון של לואיס פרננדז כמאמן בית"ר, בעונה שעברה נגד מכבי חיפה, הוא רשם לעצמו הערה במחברת: לרכוש את זנדברג. אתמול הקשר אכן היה זה שעשה את ההבדל בין בית"ר למכבי ת"א, ואם תרצו גם זה שעשה את ההבדל בין בית"ר למכבי חיפה של מחזור הפתיחה. האירוניה היא שמי שנהנה מכך היה דווקא אוסי ארדילס, שזנדברג מהווה עבורו עד כה לא פחות מבלון חמצן. על רקע התוצרת העלובה של חלוצי הקבוצה, זנדברג נוצץ עם ארבעת השערים שכבש מתחילת העונה.

מבט על הקריירה של זנדברג מראה שהבקעה היא מרכיב משמעותי בה. "יש לו את הכניסה המפתיעה מאחור, קצת כמו וואליד באדיר", מנתח חברו, אבירם ברוכיאן, "הוא קורא את המשחק בצורה אופטימלית. יודע בדיוק מתי להיכנס לרחבה ומתי לצאת מאופסייד. אלו תכונות שלדעתי נולדים אתן. הוא בחור מאוד אינטליגנט, שמנצל את החוכמה הזאת על הדשא".

שחר פיתח, ארקדי קוטף

אחרי בצורת ארוכה, בבית וגן עושים הכל על מנת להביא אליפות העונה. אחת הסיבות בגינה הלכו שם על זנדברג היא הרזומה שהוא מביא איתו מחיפה. שלוש אליפויות וסגנות אחת - רקורד ששקלאר וארדילס חולמים שידבק בחבריו החדשים של הקשר. הוא מצדו אמור לעזור לזה לקרות על ידי הפצת הרוח הווינרית במועדון. "קשה להגיד שווינריות היא האופי הטבוע היום בבית"ר", מודה זנדברג, "אחרי הכל, כבר הרבה שנים שהמועדון לא מביא תארים ואי אפשר לשנות את זה במכה. חשוב לזכור שלא משנה כמה כסף יש , זה לא הולך להיות קל, זה תהליך ארוך. הפלוס שלנו נמצא בחומר האנושי, ובזכותו זה אפשרי".

אז מי יחגוג בסוף השנה, שחר או גאידמק?

"לחיפה יש יתרון עלינו, כי הם רצים שנים ביחד. למרות שעזבו שם כמה שחקנים טובים (הוא מחייך), החיבור עדיין קיים. יש להם דבק, אבל מבחינת הסגל, אנחנו לא נופלים מהם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

דאראו מתנדנד, בן יוסף מתחרט

בית"ר ירושלים מתכוונת לשוחח עם המאמן אוסי ארדילס בנוגע לחזרתו לקבוצה של המומחה לפיזיות, טיבריוס דאראו. בקבוצה מבינים כי הארגנטינאי לא רוצה את דאראו, אך הם לא מתכוונים לוותר בקלות. אחרי הצהרתו של ארדילס אמש (שני) - "בשום פנים ואופן לא אסכים להבאתו של דאראו" - בבית"ר אף חוששים מפיצוץ.

בכיר בקבוצה אמר: "מדובר במבחן ראשוון לגבי מעמדו של ארדילס. אנחנו מודעים לכך שהשניים לא יכולים לעבוד יחד, אבל נדבר עם ארדילס ונראה מה אפשר לעשות".

אתמול היו אמורים להיפגש ולאדימיר שקלאר ורונן קצב בנוגע לחוזהו של תומר בן יוסף, אבל הפגישה נדחתה למחר. "אני כל הזמן מתעסק בדברים שלא קשורים לכדורגל, אין לי כוח לזה יותר", אמר הבלם לחבר בקבוצה, "אני רוצה להיוץ מפוקס במשחק. עשיתי כמה טעויות שאני מצטער עליהן, אבל אני מקווה שלא מאוחר לתקן". בבית"ר מתכוונים ללכת לקראת השחקן, בעיקר לאור יכולתו הטובה מול מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully