וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעגן מיכאל

27.8.2006 / 22:42

מיכאל זנדברג כבש צמד והוביל את בית"ר ירושלים לניצחון 1:2 על מכבי ת"א, שהרגיע את הסערה על הספינה של ארקדי, ונתן לארדילס המון אוויר לנשימה. מרדיקוביץ' כבש למכבי ת"א

כמה שאוסי ארדילס צריך להודות ל[[מיכאל זנדברג]], שמתגלה בינתיים כשחקן הרכש החשוב ביותר של בית"ר ירושלים העונה. הזנדברג הזה סידר למאמן הארגנטינאי ניצחון 1:2 על מכבי ת"א במבצרה שבבלומפילד ולאט לאט הוא גם הופך לסקורר של הקבוצה. דיברו הרבה על חוסר התאמה בין ארדילס לשחקנים מסויימים בקבוצה, אבל כמו שזה נראה כרגע, זנדברג נולד לשיטת המשחק שלו.

בלומפילד היה כמעט מלא, מזג האוויר היה נעים והאמת שגם הכדורגל. אלי כהן פתח בהרכב התקפי במכבי ת"א, אבל שחקני ההתקפה שלו נראים עדיין מבולבלים, ואבי נמני עדיין לא מצליח לבצע את החיבור המתאים ביניהם. ההגנה נשארה פגיעה ומי שניצל את זה מצויין בדקה ה-38 היה מיכאל זנדברג, שהשתלט על ריבאונד כדי להעלות את בית"ר ירושלים ל-0:1.

המחצית השניה הביאה איתה כדורגל קצת יותר טוב מצידה של מכבי ת"א וזה גם בא לידי ביטוי בדקה ה-63 בשער מרהיב של מיליאן מרדיקוביץ', שעד לאותו רגע לא ממש מצא את מקומו במגרש. השער עצמו היה של חלוץ אמיתי. לצערו של מרדיקוביץ', הוא לא ממש הספיק לחגוג, כי זנדברג השלים צמד כעבור שתי דקות בלבד, בעוד פעולה מרשימה ביותר.

אוסי ארדילס יכול לסמן וי ראשון ביומן נגד קבוצה שאמורה להיות קבוצת צמרת בליגת העל. בניגוד לשבועיים האחרונים, בשבועיים הקרובים הוא כבר יזכה לשקט יחסי לקראת המחזור השני. חשוב לציין את פבריס פרננדז, שהיה גורם לא פחות חשוב מזנדברג לניצחון ולא פחות חשוב לציין גם את העבודה הטובה של ההגנה של בית"ר, כאשר אריק בנאדו נכנס רק בתוספת הזמן. אלי כהן יכול רק להודות לפגרת הנבחרת, די ברור שלמכבי ת"א יש עוד הרבה מקום להתחזק.

מהלך המשחק

דקה 6 - ההזדמנות הראשונה של בית"ר ירושלים במשחק. גל אלברמן התמקם מצויין ברחבה לכדור רוחב ונוגח מקרוב החוצה.

דקה 11 - מאיר לוי פסל שער של מיכאל זנדברג בטענה לנבדל, שהוצדקה על ידי מצלמות הטלוויזיה.

דקה 16 - מכבי ת"א סיכנה בפעם הראשונה במשחק את השער של קורנפיין, כשמילאן מרדיקוביץ' נגח ממרכז הרחבה מעל לשער.

דקה 22 - זנדברג סובב כדור מצד שמאל לתוך הרחבה, קאלה שמט את הכדור, אבל הצליח להשתלט עליו.

דקה 24 - ג'ובאני רוסו הגביה כדור חופשי לכיוון מרכז הרחבה, שכמעט והצליח להכניע את איציק קורנפיין.

דקה 25 - רוני גפני השתלט על כדור בקו ה-16 מטר, אבל בעט מעל לשער.

דקה 26 - ג'ובאני רוסו הרים קרן מצד ימין, אבי נמני נגח החוצה.

דקה 31 - פבריס פרננדז הצליח לסכן פעמיים ברציפות את טברטקו קאלה, שבינתיים עושה עבודה טובה בין הקורות.

דקה 34 - יובל שפונגין הגביה מימין לרחבה, מרדיקוביץ' נגח לידיים של קורנפיין.

דקה 35 - מתפרצת למכבי ת"א. מרדיקוביץ' שלח את משה ביטון לאחד על אחד מול קורנפיין, אבל תומר בן יוסף הגיע בזמן כדי לתקל אותו בצורה נקייה.

דקה 38 - גול! ג'ובאני רוסו הדף נסיון בעיטה של גל אלברמן, הריבאונד הגיע למיכאל זנדברג, שבעט ממרכז הרחבה לרשת. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 47 - דרק בואטנג שחרר כדור חזק מ-25 מטר, שיצא החוצה.

דקה 51 - משה ביטון זכה למסירה מדוייקת נוספת על סף הכניסה לרחבה, אלא שתומר בן יוסף הצליח לבלום אותו שוב.

דקה 60 - פבריס פרננדז פרץ מימין והרים כדור לזנדברג, שבעט לידיים של קאלה.

דקה 63 - גול! מיליאן מרדיקוביץ' השתלט על כדור באיזור מרכז המגרש, עובר את תומר בן יוסף וממשיך לבדו בדרך לשער במבצע אישי מרהיב. מכבי ת"א משווה ל-1:1.

דקה 65 - גול! גל אלברמן שולח כדור לזנדברג, שמסתובב מול אבי יחיאל ובועט מ-16 מטר לרשת. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 70 - אבי נמני מנסה להפתיע את קורנפיין בבעיטה מרחוק, אבל הכדור יוצא החוצה.

דקה 78 - ברק יצחקי פורץ קדימה ובועט מ-18 מטר מעל לחיבורים.

דקה 90 - אלברמן בועט מרחוק, קאלה עוצר מצויין.


הרכב מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, איוואן ראזיץ', אבי נמני, יוסי שבחון (תמיר כהן, 66), ג'ובאני רוסו (לירן כהן, 61), משה ביטון (עומר פרץ, 66), מיליאן מרדיקוביץ'.


הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עמרי אפק, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, רוני גפני, מיכאל זנדברג (מילובאן מירוסוביץ', 90), גל אלברמן, דרק בואטנג, פבריס פרננדז, ז'ואנו פינטו (עמית בו שושן, 58), ברק יצחקי (אריק בנאדו, 90).

"כיף לפתוח ככה את העונה"

כוכב המשחק מיכאל זנדברג אמר בסיום לערוץ 10: "נראה לי שהחגיגות טיפה מוקדמות. זו רק ההתחלה, אבל באמת כיף לפתוח ככה את העונה, בעיקר אחרי הלחץ שהיינו בו אחרי ההדחה מאירופה. אנחנו עם הפנים קדימה. אני לא אוהב הצהרות אליפות, תמיד אמרתי שצריך להירגע. הקבוצה היא חדשה והכל צריך להתחבר, אבל יש לנו הרבה מה לתת, יש הרבה פוטנציאל. לא חסר כלום, אבל צריך עוד טיפה זמן, ויחד עם הניצחון הזה נקבל דחיפה קטנה קדימה".

פבריס פרננדז, שהיה אחד מהמצטיינים בקבוצה המנצחת אמר: "אני מרגיש טוב, ואני נהנה לשחק בבית"ר. היה ניצחון גדול וחשוב שלקחנו את הנקודות. כל שבוע יש לחץ, ואם נרצה לקחת אליפות נצטרך להילחם בכל סופשבוע. אני שמח בשביל הקבוצה ובשביל המאמן כי הייתה הרבה ביקורת עלינו".

איציק קורנפיין: "הופעה נהדרת לפתיחת עונה. יש בבית"ר שחקנים מאוד מנוסים ואיכותיים. כאב לנו להיות מודחים מאירופה, אבל ברגע שזה לא הלך נשארנו עם המטרה העיקרית שהיא הליגה"

מאמן מכבי ת"א אלי כהן: "אף אחד לא אוהב להפסיד. ההפסד לא היה מגיע לנו. הייינו שווי כוחות עם בית"ר עם כל שלל הכוכבים. ראיתם שהיו להם מחליפים ברמה לא פחות גבוהה משחקני ההרכב. לנו אין את הלוקסוס הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully