וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברבנל חוזר לבני יהודה

ניר איסקוב

31.7.2006 / 20:37

המגן-קשר בן ה-30, שרק לאחרונה עבר להפועל פ"ת, שב לקבוצתו ב-3 העונות האחרונות: "היו הרבה בעיות סביב ההישארות שלי בפ"ת"

מגן-קשר הפועל פ"ת, אלי אברבנל, סיכם הערב (שני) ל-3 עונות בבני יהודה, קבוצתו ב-3 העונות האחרונות.

אברבנל בן ה-30, שחזר רק בקיץ האחרון לפ"ת, הביע בתקופה האחרונה לא אחת את רצונו לשוב לשכונת התקווה, עקב חוסר שביעות רצונו מהנעשה במלאבס.

היום נפגש אברבנל עם הבעלים היוצא של הפועל פ"ת, רונן אלעד, שוחח טלפונית עם הבעלים, ציון דלל, וקיבל מהם את ברכת הדרך למהלך. הקשר יחתום על חוזהו בבני יהודה בימים הקרובים, וכבר מחר (שלישי) יתאמן בשורותיה ויטול חלק במשחק האימון מול ס.כ. נס ציונה (17:30, נס ציונה).

"טוב לחזור הביתה, מבחינתי בני יהודה זה מועדון שאני אוהב ושמח לחזור אליו", אמר אברבנל לוואלה! ספורט. "בסך הכל, אני מאוד שלם עם ההחלטה לחזור. היו הרבה בעיות סביב ההישארות של בפ"ת, ויש הרבה דברים שאי אפשר להסביר אותם. אני שלם עם המהלך ושמח לחזור לבית חם. כשהצטרפתי להפועל פ"ת, אמרתי שמוזר לי לראות כל כך הרבה אנשים חדשים במערכת. הפעם, אני באמת חוזר הביתה. התגעגעתי לאוהדי בני יהודה. אני נהנה לשחק תחת ניצן שירזי, ואפשר היה לראות את שמחת החיים שלי והיכולת שלי ב-3 שנים האחרונות. צריך להסתכל קדימה, כי הכל לטובה. ויתרתי על הרבה כדי להצטרף לבני יהודה".

דלל אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "ויתרנו על אברבנל כי הוא פנה אלינו והציג סיבות אישיות כבדות משקל, שבעטיין החלטנו להיענות לבקשתו ולשחרר אותו, עם כל הצער שבדבר. אנו מאחלים לו בהצלחה".

בתוך כך, יאיר אזולאי יישאר בעונה הקרובה בבני יהודה בהתאם לחוזהו, לאחר שסוכם עמו עקרונית על העלאה בשכרו. פגישתם המתוכננת של ראשי המועדון עם ליאור אסולין לא התקיימה, והיא אמורה להיערך בימים הקרובים. אודי חנון, ששימש אשתקד כבלם נבחרת הנוער, נמצא בדרך החוצה מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully