וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדזיץ' כנראה יוחתם במכבי ת"א

ניר איסקוב

29.7.2006 / 17:45

הקרואטי יקבל תשובה ביום א'. אלי כהן יעדיף כנראה בלם זר על פני בנאדו. החלוץ הקמרוני, אמבסה, נחת בארץ וייבחן בקבוצה

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, שיחרר אתמול (שישי) את הקשר הצרפתי הנבחן, כריסטיאן נגוי, שהגיע עם כושר גופני לקוי, ואיכזב במשחק האימון שלשום (חמישי) בהולנד מול ניימיכן. השחקן קיבל את הבשורה בשיחה שערכו עמו כהן והמנכ"ל אלי דריקס.

גם הקשר הקרואטי, איבן ראדזיץ', אמור היה לעזוב היום את המחנה, אבל לעומת עמיתו הצרפתי, הסיבה הייתה טכנית – פקיעת תוקף דרכונו. לרוע מזלו, החמיץ ראדזיץ' את הטיסה משדה התעופה באמסטרדם, ושב לעת עתה למחנה האימונים של הקבוצה.

ראדזיץ' שותף בכל המחצית הראשונה מול ניימיכן, והציג יכולת גבוהה. לקרואטי הובטח כי יקבל תשובה סופית לגבי צירופו במהלך היממה הקרובה, וההערכה היא כי הוא יוחתם לעונה אחת. למכבי אין כרגע מועמדים נוספים לעמדת הקשר האחורי מלבדו, וכהן מרוצה שמשחק ההגנה נמצא אצלו בעדיפות על פני משחק ההתקפה. בקבוצה מספרים כי מדובר בשחקן קשוח, שעובד קשה על המגרש ויודע להוביל כדור. בנוסף, עלותו היא זולה יחסית, ונעה בין 120-140 אלף דולר בלבד.

עלותו של אריאל זלצר טרפדה הגעתו למכבי

באימון הבוקר של הקבוצה אתמול, נטלו חלק המגן-בלם הארגנטיני, תומאס צ'ארלס, שנחת אתמול להתרשמות, וכן הבלם הסרבי, מילאן מרטינוביץ', ששיחק 90 דקות במשחק מול ניימיכן. כהן מעדיף להמשיך לבחון את מרטינוביץ', שהפגין יכולת טובה, ואת צ'ארלס, לפני שהמגעים עם מכבי חיפה בנוגע לאריק בנאדו ייכנסו להילוך גבוה יותר. בנאדו הסכים לרדת לשכר שנתי של כ-160 אלף דולר נטו לשנתיים, ובמכבי מעריכים כי אם יוחלט להחתימו, יסכים יעקב שחר לשחררו תמורת כ-100 אלף דולר.

החלוץ הקמרוני מאוסו אמבסה, נחת אמש בארץ, יעבור בדיקות רפואיות ויחל בהתרשמות במועדון, עם חזרת הקבוצה ארצה מחר (ראשון, 15:30 לערך). אגב, בהפועל חיפה ממשיכים לטעון כי הם סיכמו קודם לכן עם השחקן, ומאיימים לנקוט בצעדים על מנת לטרפד את מעברו למכבי ת"א.

מלבד אמבסה בן ה-21, עמו כבר הושג סיכום עקרוני ל-3 עונות, נמצאים ברשימה של אלי כהן 3 מועמדים נוספים לעמדת החוד, שעם אחד מהם כבר הושגו הבנות כספיות, אך הוא חוכך בדעתו אם להגיע לארץ לאור המצב הביטחוני. מקורבים לקבוצה סיפרו כי מדובר בחלוץ ברמה גבוהה, שהשתתף במונדיאל האחרון, ועלותו מוערכת בכמה מאות אלפי דולרים.

בשבועות האחרונים שקלו במכבי לנסות לצרף את המגן היהודי-ארגנטיני, אריאל זלצר, שהיה מועמד לבית"ר ירושלים, אולם עלותו הכוללת, הנאמדת ב-700 אלף דולר, הרתיעה את ראשי המועדון, שהחליטו לרדת ממנו. אלי כהן החליט לתת את הקרדיט בעמדה הזו לאורי שטרית הצעיר, שזומן אתמול לראשונה לסגל הנבחרת הצעירה, ואם זה יאכזב, יחשוב המאמן על חיזוק בתפקיד.

עדכון ראשון: 28.7.06, 19:08
עדכון אחרון: 29.7.06, 17:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully