וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוריאל: "איוניר המאמן וימשיך גם בעונה הבאה"

יצחק סולומון

21.2.2006 / 19:04

הבעלים של נצרת עילית העניק גיבוי למאמנו אחרי ההפסד לרמת השרון בגביע. ז'אנו: "בחלום הכי שחור שלי לא חלמתי על זה"

"מוטי איווניר הוא מאמן הפועל נצרת עילית וימשיך בתפקיד גם בעונה הבאה, על פי החוזה שלו", זו הייתה התגובה ששמע היום (שלישי) מי שניסה לברר אצל הספונסר אבשלום נוריאל, מהו מעמדו של מאמן הקבוצה, לאחר ההפסד מול רמת השרון במסגרת גביע המדינה. המנכ"ל יניב כהן: "אני לא חושב לרגע שהבעייה שלנו היא בעמדת המאמן. מוטי הביא אותנו לליגת העל ואני סומך עליו בעיניים עצומות. הקבוצה צריכה שקט ואני מאמין שיהיה בסדר".

אחרי הניצחון הדחוק מול הפועל כפר סבא בליגה, לפני שבועיים, הודה איווניר כי במקרה של הפסד "הייתי הולך לנוריאל ומבקש ממנו לקבל החלטות לגבי העתיד שלי". היום, אחרי ההפסד המביך מול קבוצה מהליגה השנייה, הסלולארי של המאמן לא היה זמין במשך שעות ארוכות.

שחקן בקבוצה מודה: "אנחנו פשוט קבוצה חלשה. נכנסנו למערבולת של הפסדים, הולכים הביתה, באים לאימון הבא, יש צחוקים, בשבת משחקים ומפסידים. אולי הצוות המקצועי צריכים להיות יותר רעים. לבוא ולצעוק, לנסות לזעזע. אצלנו הכל על מי מנוחות. אין לנו ניסיון במאבקי התחתית וזה יעלה לנו ביוקר".

השחקנים אומרים כי לא לקחו בחשבון הפסד לרמת השרון. הקפטן אבישי ז'אנו: "בחלום הכי שחור שלי לא חלמתי על כזו סיטואציה. אין ספק שזו מכה מורלית להמשך". הבלם עמי אזולאי: "המשחק היה בידיים שלנו, אבל במקום לסגור עניין בשקט, נתנו להם להתלהב ולחזור למשחק. אסור היה לנו להפסיד". החלוץ ההונגרי זולטן פולופ, שכבש שער בכורה העונה: "חבל, עם קצת מזל והגרלה טובה יכולנו להגיע רחוק". החלוץ איתי שכטר: "עם כל הצער על ההפסד, המשימה האמיתית שלנו היא הליגה, ושם אני מקווה הסיפור יהיה שונה".

בקבוצה כועסים על ההתאחדות לכדורגל, שדחתה את משחקה של מכבי תל אביב, אבל לא התייחסה לפניית נצרת עילית לדחות את המשחק. "לא רק מכבי משחקת ביום שישי, אלא גם אנחנו. הם נחו ואנחנו באים אחרי משחק של 120 דקות. חבל שאין צדק ושוויון בין כל הקבוצות", כועס המנכ"ל יניב כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully