וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם מפחדים?

משה בוקר

21.2.2006 / 8:02

בלוד טוענים שהסיבה לדחיית משחק הגביע מול מכבי ת"א היא היכולת העלובה שלהם. ראש העיר: "נראה שהמאפיה בהתאחדות חזרה לפעול"

משחק הגביע בין בני לוד למכבי תל אביב במסגרת סיבוב ט', שאמור היה להיערך ברביעי, נדחה ליום שלישי הבא. ראש עיריית לוד, בני רגב, אמר: "זה נראה שהמאפיה בהתאחדות חזרה לפעול. לא ייתכן בשום מקום בעולם יומיים לפני חגיגת כדורגל בעיר לוד שמבטלים משחק. אני לא מקנא באיצ'ה ובאנשי ההתאחדות על מה שאני אעשה להם היום. אני לא אעבור לסדר היום. זו בושה וחרפה ותעודת עניות להתאחדות לכדורגל".

הסיבה לדחייה, כפי שנמסר מההתאחדות, מעט מסובכת. הגרלת הסיבוב השלישי גרמה למצב ששלוש קבוצות תל אביביות - הפועל, מכבי ובני יהודה - משחקות בסוף השבוע בבית, בבלומפילד. ערוץ 10 החליט לשדר את המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה ביום ראשון. אתמול בבוקר קיימו בהתאחדות לכדורגל דיון עם ראשי הפועל, מכבי ובני יהודה, בניסיון להגיע להבנות על אירוח המשחקים בבלומפילד וברמת גן. בשעות הבוקר הבינו בהתאחדות כי הגיעו לסיכום לפיו בני יהודה והפועל תל אביב ישחקו בבלומפילד ומכבי תל אביב תארח את הפועל נצרת עילית בשבת ברמת גן.

בהתאחדות החליטו להיענות לבקשה של מכבי, הקדימו את המשחק של מכבי מול נצרת ליום שישי ודחו את משחק הגביע מול לוד לשבוע הבא.

פיני קינן, יו"ר ועדת הליגה והגביע, היה מבולבל אתמול: "בשעות הבוקר הבנתי ממכבי תל אביב שמתאים להם לשחק ברמת גן. אחרי מלחמות עם הטלוויזיה הצלחנו להגיע לסיכומים על דעת כל הצדדים: מכבי, הפועל, בני יהודה וערוצי הטלוויזיה השונים. לקראת הערב הודיעו לנו פתאום ממכבי תל אביב שהם לא מוכנים לשחק ברמת גן. אנחנו הלכנו לקראתם. הם קיבלו מההתאחדות את כל התנאים כדי לשחק ברמת גן, הם קיבלו את התנאים הטובים ביותר שקבוצה קיבלה אי פעם. ההתאחדות לקחה על עצמה את מימון כל ההתחייבויות לקיום המשחק והכל היה סגור. אבל אלי דריקס הודיע בערב שלא מקובל על מכבי לשחק ברמת גן, והחלטנו להקדים להם את משחק הליגה לשישי ולדחות את משחק הגביע".

בלוד היו מאוכזבים מההחלטה של ההתאחדות. בשבוע האחרון נתן ראש העיר בני רגב הנחיה לעובדי העיריה להבריק את האיצטדיון, לטפל בחניות ולהוציא את הדגלים מהמחסנים. בלוד התכוננו למשחק כמו אל יום העצמאות ותיכננו למלא את האצטדיון באוהדים ובתלמידים מבתי הספר. בלוד אומרים כי ההתאחדות לכדורגל, יחד עם מכבי תל אביב, שתיכננו מאז ההגרלה לקיים את המשחק מחוץ ללוד, החליטו לדחות את המשחק מפני שמכבי תל אביב פוחדת להגיע ללוד אחרי ההצגה המבישה בפתח תקוה.

אבשלום נוריאל הבעלים של הפועל נצרת עילית הופתע מהזזת המשחק של קבוצתו ליום שישי. "אם אכן המשחק שלנו עם מכבי ת"א יערך ביום שישי, כבר הבוקר אני מתכוון להגיש בקשה דחופה להתאחדות לדחות את משחק הגביע מהיום לשבוע הבא. לא יכול להיות שלקבוצה אחת דוחים את משחק הגביע, בגלל שקוראים לה מכבי תל אביב, ולנו לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully