וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגאנסו ופבריס פרננדז הגיעו שתויים למלון

ניר איסקוב

10.2.2006 / 18:36

השניים חזרו ב-1:30 בבוקר, ולא עלו לחדר בכוחות עצמם. מיטרסקי ואפק לא ישחקו, לרואה בספק. בשער הפועל פ"ת יעמוד צ'אבלינה

הזרים של בית"ר ירושלים מגלים את החיים הטובים בעיר הבירה. הלילה (בין חמישי לשישי) בסביבות השעה 1:30 לפנות בוקר, שבו דויד אגאנסו ופבריס פרננדז, לבית-המלון הירושלמי מצודת-דוד, בו הם משתכנים, כשהם שרויים בגילופין. אחד העובדים סיפר כי הספרדי והצרפתי לא הצליחו לעלות לחדרם בכוחות עצמם, ונאלצו להסתייע באנשי המלון. הבוקר הופיעו השניים לאימון המסכם כרגיל, ולא נקראו לשיחה, מאחר שאיש מאנשי המועדון כלל אינו מודע לאירוע, כפי שמשתמע מתגובת הדובר דרור מרשלקוביץ': "לא ידוע לנו על הסיפור הזה".

איגור מיטרסקי, תומר בן-יוסף, עומרי אפק וג'רום לרואה ערכו אימון נפרד מחבריהם, במתחם בית-וגן, כשמכל הארבעה, רק ללרואה הפצוע יש סיכוי להשתלב במשחק מחר נגד הפועל פ"ת (19:00, שלם וצפה). מיטרסקי ובן-יוסף מורחקים, ואילו אפק סובל ממתיחה במפשעה, שתשבית אותו מאימונים מלאים עד אמצע השבוע הבא. את מקומם של צמד הבלמים הקבוע ימלאו יואב זיו ודוד אמסלם.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, תומר חליבה, יואב זיו, דוד אמסלם, אלירן דנין, גל אלברמן, מזואה אנסומבו, פבריס פרננדז, ברק יצחקי, מאור מליקסון, דויד אגאנסו.

פתח תקוה: בוקסנבוים מורחק, רפי כהן לא התאמן

שחקני הפועל פ"ת נתקלו אתמול (חמישי) במגרש מוצף במתחם האימונים של הקבוצה בקיבוץ עינת, אבל המאמן ניר לוין החליט לקיים את האימון בכל זאת, וערך סדרה של משחקונים בין השחקנים.

השוער רפי כהן לא נטל חלק באימון עקב פציעה ברגלו, ובהרכב הקבוצה במשחק בשבת מול בית"ר ירושלים יפתח השוער הקרואטי, סילביה צ'אבלינה.

כמו כן, פ"ת תחסר את עומר בוקסנבוים, שהורחק אתמול בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל משלושה משחקים, ואת מקומו בקישור האחורי ימלא אחד מהשניים: דניאל היידמן או גיא שמיר.
ארז אליאב, שקיים אימון מלא, עלול גם הוא להיעדר, מאחר שהוא עדיין סובל מכאבים בשריר ובגב. לוין מתלבט אם להציב את אליאב בהרכב הפותח, או שמא להעדיף את אלנתן סלמי הצעיר.

אוהדי הפועל פ"ת מתכוונים למחות בשבת בדרך מקורית על תצוגת קבוצתם בדרבי מול מכבי פ"ת בשבוע שעבר. עם עליית השחקנים למגרש, האוהדים מתכוונים להפנות את גבם אליהם במשך דקות ספורות. מיכה אדניה, מראשי חוג האוהדים, הסביר: "האקט בא להראות לשחקנים מה אנחנו חושבים עליהם, כי בשבוע שעבר הם כבר הראו לנו מה הם חושבים עלינו".

ביום שישי בין השעות 13:00 ל-15:00 תיערך באיצטדיון בפ"ת מכירת כרטיסים מוקדמת להתמודדות, כשהמחירים עומדים על 80 שקל למבוגר ו-40 שקל לבני נוער.

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, איגור ג'יזלוב, זאב חיימוביץ', דאליבור ויסקוביץ', דניאל היידמן (גיא שמיר), רביד גזל, מנור חסן, יוסי שבחון, ארז אליאב (אלנתן סלמי), טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully