וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרסי בוקו, גיא לוי"

28.1.2006 / 20:48

בית"ר בהרכב חסר שיחקה לא טוב וסיימה עם בנצרת עילית ב-1:1. פרננדז לא שוכח את מליקסון, ברוכיאן ומאמן הנבחרת הצעירה

בית"ר ירושלים עלתה למשחק מול נצרת עילית אחרי ששמעה על ההפסד הראשון העונה של מכבי חיפה בפ"ת. הפתיחה שלה היתה נמרצת - יואב זיו, שעבר הקיץ מנצרת עילית לבירה כבש אחרי 23 דקות, אבל נצרת עילית ידעה להתאושש וכבשה בפנדל בדקה ה-31.

לואיס פרננדז נאלץ להסתדר ללא אבירם ברוכיאן ומאור מליקסון שהורחקו על ידי ההתאחדות בגלל פרשת הנבחרת הצעירה, וללא איגור מיטרסקי ומזואה אנסומבו המורחקים. מי שהיה על המגרש בשביל בית"ר המשיך ביכולת הפושרת של הקבוצה במחזורים האחרונים, שהספיקה רק לתיקו שלישי מתוך שישה מחזורים תחת המאמן הצרפתי.

בן שושן הצעיר שהחליף את טוטואנה שנפצע כבר בדקה ה-20, החמיץ שתי הזדמנויות טובות מאוד בסיום שיכלו למרות הכל, להשאיר את בית"ר במקום השני. אבל בן שושן פיספס, ושלח את קשטן להסתכל על פרננדז מלמעלה.

מהלך המשחק

דקה 20 - ג'ף טוטואנה נפגע בגבו ומפונה לטיפול בבית החולים. עמית בן שושן מחליף אותו.

דקה 23 - גול! מתפרצת לבית"ר ירושלים. עמית בן שושן משתלט על כדור עומק ממרכז המגרש, מוסר ימינה ליואב זיו ושחקנה של נצרת עילית לשעבר, פורץ קדימה ומכניע מקרוב את אושרי לוי. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 30 - תומר בן יוסף מפיל את איתי שכטר ברחבה והשופט שורק לפנדל.

דקה 31 - גול! שחר סימנטוב מדייק בפנדל. נצרת עילית משווה ל-1:1.

דקה 69: איתי שכטר היתל במגיני בית"ר ברחבה והכין כדור מצוין לינשבסקי, שבעט מעל השער.

דקה 87: כדור חופשי לבית"ר. לרואה מגביה לרחבה, יצחקי נוגח לאחור והכדור פוגע בקורה. נצרת עילית ניצלת.

דקה 88: אליאב בועט מקרוב, לוי הודף, בן שושן מגיע לריבאונד במצב מצוין אבל בועט חלש לידיים של לוי.

הרכב נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, עמי אזולאי, דודי פדלון, חיים בנון, שחר סימנטוב, גיז'רמו ישראלביץ', איגור ינשבסקי (אורן זיתוני 88), זולטן פולופ (רותם שובל 46), איתי שכטר (יוחאי אהרוני 90).

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, דוד אמסלם, תומר בן יוסף, יואב זיו, תומר חליבה, עידן מליחי, ז'רום לרואה, עמרי אפק (יוני אליאב 85), אלירן דנין (אופיר עזו 65), ברק יצחקי, ג'ף טוטואנה (עמית בן שושן, 20).

איוניר: "אני בטח לא מאוכזב"

מאמן נצרת עילית, מוטי איוניר, אמר בסיום: "הנקודה הזאת חשובה מאוד. אפשר היה לראות שנצרת עילית חוזרת לעצמה מבחינת הלחימה וההשקעה של השחקנים. הזרים החדשים שהבאנו יעזרו לנו להיות קבוצה טובה יותר בהמשך. אני מאמין שהיום עשינו את הצעד הראשון. היו לנו כמה החמצות. אני בטח שלא מאוכזב. אנחנו צריכים להסתכל קדימה באופטימיות ולחשוב איך להיות יותר טובים".

לואיס פרננדז, מאמן בית"ר ירושלים: "לא שיחקנו טוב ויש לנו עדיין בעיה לשמור על היתרון אחרי שמכניסים גול וחבל. אנחנו עובדים. אני לא מכיר אף מאמן שהצליח אחרי חודש. היו לנו חמישה שחקנים שלא שיחקו וג'ף טוטואנה נפצע. קשה בלי 6 שחקני הרכב. על שינויים בקבוצה אמר הצרפתי: "אנחנו מנסים למצוא שחקנים שיכולים להתאים. חייבים למצוא את השחקנים האלה כדי לחזק את הקבוצה". לפני שעזב, פרננדז לא שכח להזכיר שוב את מאמן האולימפית שכעס על כך שמאמן בית"ר לא שיחרר את ברוכיאן ומליקסון לאימון הנבחרת הצעירה, ובעקבות כך הורחקו השחקנים. "אני רוצה רק לומר 'מרסי בוקו, גיא לוי', תודה רבה גיא לוי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully