וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסקל לא צריך קהל

21.1.2006 / 20:48

יותר אנשי אבטחה מאוהדים ראו את פסקל קונדופוני כובש צמד בניצחון סכנין 1:2 על הפועל ת"א. האדומים של קשטן ירדו למקום השלישי

בני סכנין לא היתה צריכה את קהלה הביתי, וגם בלעדיו השיגה ניצחון חשוב ויוקרתי 1:2 על הפועל תל אביב. מתברר שהקבוצה של לופא מתמודדת לא רע עם העונש שספגה, אחרי התפרעות אוהדיה במשחק נגד בית"ר.

מאז פתיחת הסיבוב השני סכנין נוצחה רק פעם אחת, כשלנוכחות של המאמן לופא קדוש חלק מרכזי בעניין. פסקל קונדופוני, שמפתיחת העונה מדברים על החלפתו, כבש צמד חשוב (43 ו-72), וסכנין, שהביאה להרחקתו של אסי דומב מהפועל ת"א, יכלה לכבוש שערים נוספים.

הפועל תל אביב ניצחה רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים, וביכולת כזאת יהיה לה קשה לשמור גם על המקום השני. למרות יכולתו הגבוהה של אליניב ברדה שכבש את השער המצמק (73), בהפועל חסרו גם היום מחץ בהתקפה. השארתו מחוץ לסגל של עומר פרץ, שביקש העלאה בשכרו, בודאי לא תרמה לעניין.

מהלך המשחק

דקה 11: קונדופוני קיבל כדור כ-12 מטרים מאלימלך בצד שמאל ובעט חזק, אבל השוער הדף.

דקה 43: גול! פריצה של רמיק יז'רסקי מימין הסתיימה בדחיקה מקרוב של פסקל קונדופוני. 0:1 לסכנין.

דקה 45: אוגבונה מחמיץ מקרוב בנגיחה הגבהה של אובוקה משמאל.

דקה 50: אנטבי שיחרר בעיטה חזקה למשקוף של מאיר כהן.

דקה 72: גול! עבד רבאח הגביה מימין, וקונדופוני התכופף ונגח פנימה כששומרו רמי חליס חסר אונים. 0:2 סכנין.

דקה 73: גול! אנטבי הגביה משמאל, ברדה התרומם ונגח נהדר פנימה, 1:2 לסכנין. הפועל חוזרת?

דקה 74: אסי דומב הורחק בצהוב שני, אחרי עבירה מיותרת במרכז השדה.

סכנין: מאיר כהן, עבד ראבח, סלאח חסארמה, אלירן חודידה, גבע ברקאי, שוקי נגר, אחמד קסום (נידאל שלעאטה, 88), נידאל חוג'יראת (שאדי זבידאת, 81), עבאס סואן, רמיק יז'רסקי (יניב אברג'יל, 84), פסקל קונדופוני.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, רמי חאליס, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, גיל ורמוט (ברוך דגו, 81), וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, פליקס אובוקה, איבזיטו אוגבונה, אליניב ברדה.

קשטן מאשים את היציעים הריקים (ספורט 5)

על פי דרור קשטן היציעים הריקים באצטדיון דוחא הם האשמים העיקריים להפסד הפועל תל אביב 2:1 לבני סכנין. "כדורגל זה משחק עם קהל ומאוד קשה להופיע מול יציעים ריקים", אמר קשטן בסיום, "כמו שחקן תיאטרון, צריך להופיע בפני מישהו".

פסקל קונדופוני כבש פעמיים (44, 71) כדי להעלות את סכנין ליתרון 0:2. אליניב ברדה הצליח לצמק בדקה ה-74, אך שתי דקות לאחר השער, נשארה הפועל בעשרה שחקנים לאחר שאסי דומב הורחק.

"אני חושב שלא היה כאן כדורגל מצד שתי הקבוצות", טען קשטן בסיום, "הרמה שאפה לאפס. הם עשו שתי התקפות והבקיעו שני שערים. אנחנו החמצנו".

בעקבות ההפסד של הפועל והניצחון הדרמטי של בית"ר ירושלים על הפועל כפר סבא, ירדו האדומים למקום השלישי בטבלה. בני סכנין לעומת זאת שוב עלו מעל לקו האדום כשהם מובילים בנקודה על מכבי פתח תקווה. "לא כל קבוצת תחתית מסוגלת לנצח את מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ולהוציא נקודות ממכבי חיפה ובית"ר ירושלים". אמר לופא קדוש לאחר המשחק.

"צריך להסיר את הכובע בפני השחקנים שעשו עבודה נפלאה", הודה לופא קדוש לשחקניו, "באנו למשחק בחששות כבדים אבל הם כל פעם מפתיעים אותי מחדש. לנצח את הפועל תל אביב זה בונוס". קדוש, שהדגיש כי "הקהל שלנו עוזר לנו מאוד", יוכל לחזור לשחק מול יציעים מלאים לאחר שסכנין סיימה לרצות את העונש בעקבות האירועים בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully