וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי נתניה קראו למזרחי להתפטר: "אין לכם כבוד"

אחרי ההפסד להפועל חיפה התגודדו כמאה אוהדים סביב אוטובוס הקבוצה וקיללו את השחקנים, שיצאו בליווי משטרתי

one

הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) ניצחון ראשון העונה בליגת העל, ואיזה ניצחון דרמטי זה היה. בתוספת הזמן, במצב של שוויון 2:2, קבוצתו של ראובן עטר הייתה בעשרה שחקנים, אבל הצליחה לצאת עם שלוש נקודות בזכות שער של רועי שוקרני שקבע 2:3 דרמטי, והותיר את האורחים מהשרון מתוסכלים. נתניה נותרה ללא ניצחון אחרי ארבעה מחזורי ליגה, ובאמתחתה נקודה אחת בלבד.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
היה לו חלק בשער השני, אבל דווקא קיבל עידוד מהאוהדים. הרוש/אדריאן הרבשטיין

המאזן העגום של היהלומים גרם לזעם בקרב אוהדיהם. בסיום המשחק התגודדו כמאה אוהדים של מכבי נתניה מחוץ לחדרי ההלבשה וסביב אוטובוס הקבוצה, וקיללו את השחקנים. "אין לכם כבוד", קראו האוהדים, ודרשו מהמאמן יוסי מזרחי להתפטר. היחיד שזכה לעידוד הוא השוער אריאל הרוש, למרות שספג שלושה שערים והיה לו חלק בשער השני. האוטובוס יצא מתחומי המגרש בעכו בליווי משטרתי, ולא נעצרו אוהדים. במשחק צפה הבלם עודד גביש, שמועמד להצטרף למכבי נתניה.

קשר הפועל חיפה מינדאוגאס קאלונאס נחת הערב, לאחר שאיחר להגיע לישראל ממשחקי נבחרתו ליטא. במועדון זעמו על האיחור של השחקן ומחר צפויה להיערך שיחה בינו לבין ההנהלה, בה יצטרך לספק הסברים. אחרי השיחה יחליטו בהפועל חיפה לגבי עתידו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
ארבעה מחזורים, נקודה אחת. מזרחי/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי: "זה אכזרי מאוד. מה שקרה לנו בדקות האחרונות זאת נאיביות, ואסור שזה יקרה לנו. צריך לחשוב איך אנחנו מתקנים את המצב שנקלענו אליו. אין ספק שאנחנו צריכים לתקן את הטעויות שלנו בהגנה ואת הבעיה בכדורי הגובה. אנחנו לפעמים משחקים יותר מדי הרפתקני. כשאתה רוצה לנצח בכל מחיר זה מה שקורה, ולא היינו צריכים להגיע למצב כזה".

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
השחקנים שידרו לו שהם רחוקים מתפרצת אחת טובה מניצחון. עטר/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר: "אני שמח לחוות ניצחון בדקה האחרונה, אני מקווה שהניצחון הזה יחבר את הקבוצה ויחבר אותנו גם עם הקהל. אני מרוצה מהמשחק אבל מרוצה עוד יותר מצבירת שלוש הנקודות. בדקות האחרונות השחקנים שידרו לי שזה עניין של זמן עד שנצא למתפרצת קטלנית ונכבוש. בדרך כלל הקבוצה עם היתרון המספרי מתפתה לצאת קדימה ואז זאת האפשרות לנצל את זה ואני שמח שזה קרה. למרות הנצחון הראשון בבית, ודווקא בעכו, אני חושב שהאווירה בסמי עופר טובה וגם הצלחנו לנצח שם שני משחקים. אני בטוח שנוכל לנצח גם שם".

על כך שקאלונס לא חזר בזמן לישראל אחרי משחקיה של נבחרת ליטא, אמר עטר: "קאלונס יענש בחומרה. עד ינואר הוא איתנו אבל לא נעבור בשתיקה על מה שעשה. זאת לא פעם ראשונה שהוא עובר עבירת משמעת. אנחנו נחשוב רק על טובת הקבוצה בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully