וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

18.10.2014 / 22:05

פאס העלה את הקבוצה של גיא לוי ליתרון (89), אך שער עצמי של אבו סלאח (92) קבע את תוצאת המשחק וסכנין עדיין ללא ניצחון העונה. גדיר החמיץ פנדל (67), קנדיל היה מצוין, האדומים עלו זמנית למקום השלישי

one

הפועל תל אביב ובני סכנין נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 פשוט מרתק בדוחא, במשחק ממנו שתיהן בוודאי ייצאו קצת מאוכזבות וקצת מרוצות, שכן שתיהן היו יכולות לנצח באותה מידה שהיו יכולות להפסיד. בסופו של דבר, אחרי שאברהים פאס כבש ראשון (89) ועלא אבו סלאח (עצמי, 92) השווה, האדומים עולים זמנית למקום השלישי בטבלה, רגע לפני משחק הבית המסקרן עם בית"ר ירושלים, בעוד הקבוצה של גיא לוי ממשיכה לחפש אחר ניצחון ליגה ראשון. אולי הוא יגיע בשבוע הבא מול מכבי נתניה.

עוד לפני פתיחת המשחק נרשם רגע מפוקפק, כאשר הנהלת בני סכנין קיימה טקס לציון הספונסרים שסייעו למועדון וביניהם הודתה גם לעזמי בשארה, ח"כ לשעבר שחשוד בריגול למען חיזבאללה ונמלט מהארץ, מה שהכעיס מאוד את מנהלת הליגה (ראו ידיעה נפרדת). על כר הדשא, העניינים היו שקטים יותר. המחצית הראשונה היתה מאכזבת למדי, ושתי הקבוצות לא היו מספיק מדויקות. זו של אסי דומב בכל זאת היתה מסוכנת יותר, כשמוחמד אבו אל היג'א ולוקאס סאשה בחנו את מחמוד קנדיל, שעצר היטב. מנגד, פיראס מוגרבי ניצל איבוד אומלל של סארי פלאח ושעט קדימה, אך הרמוני איקנדה הציל את האדומים.

במחצית השניה סכנין סוף סוף החלה ללחוץ ולנצל את המהירות של השלישייה הקדמית שלה. אחרי מספר המחצות היא קיבלה הזדמנות פז, כשמוחמד גדיר ספק-נתפס ברחבה על ידי בנג'מין פרנסיס המחליף בדקה ה-67, ואלי חכמון הצביע על הנקודה הלבנה. גדיר הנלהב לקח אחריות ובעט חזק לפינה השמאלית העליונה, אך דני עמוס סיפק הצלה אדירה. מנגד, קנדיל סיפק מספר הצלות יפות גם כן, והכין את הקרקע לדרמה הענקית בסיום. זה התחיל כשאברהים פאס סיפק נגיחה יוצאת מהכלל בדקה ה-89 ולא הותיר לדני עמוס שום סיכוי, והגיע לשיא כשעלא אבו סלאח הרחקי לשערו הוא כדור רוחב של גילי ורמוט, קבע את תוצאת המשחק עם שער עצמי שתי דקות בתוך תוספת הזמן, והשאיר את כולנו עם טעם של עוד.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב הודף את הפנדל של מוחמד גדיר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
וזה אפילו לא היה הרגע הכי דרמטי במשחק. עמוס עוצר את הפנדל של גדיר/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 14 - משה אוחיון ניסה את מזלו עם בעיטה מ-25 מטר, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 23 - הקצב האיטי נמשך, וכך זה נראה גם במישור הסטטיסטי. איומים על השער: הפועל תל אביב 1, בני סכנין 0.

דקה 25 - סוף סוף הזדמנות של ממש: יחזקאל הכניס כדור עומק לאבו אל היג'א שבעט מזווית אלכסונית, קנדיל הדף.

דקה 33 - סאשה בעט מ-20 מטרים, קנדיל הדף.

דקה 36 - איבוד כדור נורא של פלאח הגיע למוגרבי, שיכול היה למצוא עצמו לבד לגמרי מול עמוס, אך התנהל באיטיות וגרם לאיקנדה לפספס הזדמנות גדולה.

דקה 37 - ורמוט פרץ קדימה, ומ-20 מטר בעט חזק מעל השער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל תל אביב הרמוני איקנדה מול שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. אדריאן הרבשטיין
הציל הזדמנות גדולה. איקנדה עוצר את מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

דקה 65 - דקות טובות של סכנין, שהעבירה הילוך והחלה ללחוץ. חלאילה הגביה משמאל, מוגרבי השתלט מצוין, חדר לרחבה והפציץ מעל השער.

דקה 67 - החמצת פנדל! פרנסיס בנג'מין שנכנס שלוש דקות קודם לכן ספק-תפס את גדיר ברחבה, חכמון הצביע לנקודה הלבנה, גדיר הפציץ לפינה השמאלית הגבוהה ועמוס הדף. הצלה אדירה של השוער.

דקה 70 - סוף סוף הזדמנות להפועל תל אביב במחצית השניה: ורמוט הכניס כדור עומק מצוין לאזולאי שמצא עצמו מול קנדיל, אך בעט חלש והשוער הדף.

דקה 74 - אבו סלאח החזיר חלש מדי לעבר קנדיל בתוך הרחבה, גוזלן הסתער על הכדור אך שוער סכנין שוב היה במקום עם הצלה גדולה.

דקה 80 - ורמוט הגביה מימין, הכדור עבר את כל ההגנה והורחק בסופו של דבר על ידי בויוביץ' מקו השער לקרן.

דקה 83 - אבוטבול הכניס כדור עומק טוב לליאור לוי, שבעט מזווית קשה לרשת החיצונית.

דקה 85 - הפועל לוחצת. שוב ליאור לוי, שהפעם בעט שטוח, מ-18 מטר, ליד הקורה.

דקה 86 - איסמעין ריאן המחליף הימר על בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, הכדור טס החוצה.

דקה 89 - גול! סוף סוף זה הגיע! איסמעיל ריאן המחליף הגביה מאגף ימין, אברהם פאס הבלם נגח כדור חזק בצורה בלתי רגילה ולא השאיר לדני עמוס סיכוי. 0:1 לסכנין.

דקה 90+2 - גול! איזו דרמה! ורמוט הכניס כדור עומק מימין, סכנין לא הצליחה להרחיק ומהרגל של אבו סלאח זה נכנס לשערו הוא. 1:1 דרמטי.

אברהם פאס שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שער אדיר שלא הספיק. פאס חוגג עם החברים/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, מוחמד זבידאת, חאלד חלאילה, מיחה מבאליה, יאניס פפאדופולוס, אחמד קאסום (מילאו בויוביץ', 54), מוחמד גדיר (איסמעיל ריאן, 77), פיראס מוגרבי (חאמד גנאים, 92).

הפועל תל אביב: דני עמוס, מוחמד אבו אל היג'א (פרנסיס בנג'מין, 64), הרמוני איקנדה, סארי פלאח, ליאור לוי, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, משה אוחיון (רמזי ספורי, 76), גילי ורמוט, שגיב יחזקאל (שלומי אזולאי, 57), שובל גוזלן.

שחקן בני סכנין אחמד קאסום מול שחקן הפועל תל אביב ליאור לוי. אדריאן הרבשטיין
החוד של סכנין לא היה מספיק מדויק. קאסום/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully