וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ראדי צפוי לחזור להרכב מול מכבי חיפה

17.10.2014 / 16:49

פאקו מנסה לנסוך ביטחון בקשר ומתרגל אותו כציר מרכזי בקישור של מכבי תל אביב. עדן בן בסט או דור מיכה יירדו לספסל?

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פאקו בונה עליו. ראדי/ברני ארדוב

במכבי תל אביב העלו היום (שישי) הילוך בהכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני. אחרי שזכו אתמול ליום מנוחה, שבו השחקנים לאימונים כשנוסא איגייבור, שחזר מצמד משחקיה של ניגריה מול סודן, הצטרף אף הוא לאימונים. פאקו אייסטרן העניק טיפול צמוד לאיגייבור והרבה לשוחח עימו, גם תוך כדי ריצה קלה משותפת. בגלל המאבק על מקום בסגל, קרוב לוודאי שאיגייבור שנעדר מאימוני הקבוצה במשך תקופה ארוכה, עשוי למצוא את עצמו ביציע בבלומפילד. במשחק האחרון לפני הפגרה מול הפועל באר שבע, נכלל איגייבור בסגל אבל נשאר על הספסל בווסרמיל ולא שותף.

מי שאמור לחזור להרכב הוא מהראן ראדי. הקשר שלא פתח בהרכב בהפסד בבאר שבע, מתורגל באימונים האחרונים כציר מרכזי בקישור ובאימון היום הוא קיבל על עצמו את כל הבעיטות החופשיות בתרגול המצבים הנייחים שפאקו ערך לשחקנים.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יירד לספסל? בן בסט/ברני ארדוב

שובו של ראדי להרכב צפוי להוריד לספסל את אחד השחקנים הקדמיים, עדן בן בסט או דור מיכה וזאת אם פאקו יצוות לקישור בנוסף לראדי גם את גל אלברמן וניקולה מיטרוביץ'. במצב כזה אמור ערן זהבי לקבל שוב עמדה יותר קדמית אחרי שבמשחק הקודם חזר לעמדה שמאחורי החלוץ. טל בן חיים שהחל את ההתקדמות הגדולה שלו מאז שפאקו הגיע, צפוי לפתוח בהרכב בכנף השמאלית.

כפי שכבר פורסם, ברק לוי בספק למשחק והיום לא חלה התקדמות במצב הפציעה שלו. שוער המשנה סובל מפציעה בברך ובאימון היום שותף השוער הצעיר חביב אוחיון. במידה שלוי יעדר מהמשחק, יפתח על הספסל שוער קבוצת הנוער סהר חסון.

כל הכרטיסים למשחק נמכרו מזמן והקופות כלל לא ייפתחו. במכבי תל אביב קיבלו את הדיווחים מחיפה לפיהם יוסי בניון צפוי להיעדר, אבל פאקו כבר הבהיר יותר מפעם אחת לשחקניו שעם כל הכבוד ליריבות, אותו מעניין איך ייראו השחקנים שלו ולכן הוא פחות מתעכב על השחקנים שישחקו ממול.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב לצד חביב אוחיון. קובי אליהו
עשוי להיות מוקפץ לסגל. חביב אוחיון, מאחור/קובי אליהו

איך ייגמר המפגש הראשון העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה?

ניצחון צהוב
40%
ניצחון ירוק
47%
תיקו
13%
הסקר הסתיים
2751 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully