וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי נתניה: יוסי מזרחי זועם על שחקניו

מאמן מכבי נתניה כינס את השחקנים לשיחה קשה: "למה להדליף?". אור אוסטווינד: "חוזרים רעבים מאוד" (ש', 18:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 86. הפועל חיפה מובילה 25:35 בניצחונות ויש עוד 26 משחקים שנגמרו בתיקו.

* כשהפועל חיפה מארחת זה 8:25 בניצחונות לטובתה ועוד 12 משחקים נגמרו בתיקו.

* מכבי נתניה לא כבשה נגד הפועל חיפה מאז ינואר 2012. היא לא ניצחה אותה בחוץ מאז פברואר 2011.

* שנה וחצי חלפה מאז ניצחון הליגה האחרון של ראובן עטר – זה קרה ב-27.4.13 – בטדי נגד בית"ר ירושלים. הוא אימן אז את מכבי נתניה.

* יוסי מזרחי אימן 25 פעמים נגד הפועל חיפה – ניצח 8 פעמים והפסיד 11. ומתוך 11 משחקי חוץ נגדה הוא ניצח רק פעמיים.

* הפועל חיפה עדיין לא כבשה שער שדה העונה.

אתר דריבליסט

ראובן עטר, מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
לא ניצח כבר הרבה זמן. עטר/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

מינדאוגאס קאלונאס יעמוד לוועדת משמעת בהפועל חיפה ביום ראשון ויהיה מחוץ לסגל הקבוצה במשחק מחר מול מכבי נתניה. אתמול (חמישי) השחקן הליטאי יצר קשר עם הקבוצה והודיע שיגיע היום. בשיחה אמר קאלונאס שהדרכון שלו אבד ולכן לא הגיע. בחיפה מחכים לשמוע את הגרסה המלאה של השחקן, כשרק לאחריה יוחלט לגבי עתידו בקבוצה. כרגע אחת האפשרויות היא גם לחתוך את השחקן.

בינתיים בקבוצה ללא קאלונאס מתכוננים למפגש מול מכבי נתניה במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל. בהנהלה החליטו על מחיר אחיד של חמישים שקל לכל האיצטדיון. יצוין כי המשחק יתקיים בעכו עקב שזרוע שעובר הדשא באצטדיון החדש בחיפה.

"שמחים לחזור לליגה אחרי פגרה של שלושה שבועות?, אמר קשר הקבוצה אור אוסטווינד לקראת המפגש, ?אנחנו חוזרים רעבים לשחק. ברור שזה משחק קשה, אבל חשוב שניקח נקודות וניכנס למסלול ניצחונות כי לא התחלנו את הליגה כמו שרצינו ואני מאמין שניראה טוב בהמשך. חבל שהמשחק מתקיים בעכו ולא בסמי עופר, אבל מבחינתנו אין תירוצים. אני קורא לקהל האדום לבוא ולדחוף אותנו במשחק החשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
בהפועל חיפה מחכים לשמוע את הגרסא המלאה. קאלונאס/קובי אליהו

מכבי נתניה:

מכבי נתניה יצאה לפגרת יום כיפור והנבחרת בתחושה עגומה. ההפסד הביתי לקרית שמונה הצטרף אל ההפסד למכבי פתח תקוה וההפסד המרגיז במחזור הראשון להפועל תל אביב. היו לא מעט נושאים שטופלו בזכות הפגרה הארוכה, אבל הציטוטים בעילום שם והביקורות שמוטחות כנגד הבעלים והצוות המקצועי באמצעות התקשורת עדיין מכעיסות את ההנהלה.

אתמול (חמישי) שלח עוזר המאמן שי הולצמן מסר חד וקצר לשחקנים, אבל היום הגיע תורו של המאמן יוסי מזרחי שלפני האימון כינס את השחקנים ואמר: "אני לא מצליח להבין למה שחקנים מלכלכים ומדליפים? אני לא תופס את זה. בשביל מה? מילא, פעם היו נותנים ציונים בעיתונים ושחקן היה מקבל 7 מהעיתונאי כי הוא הדליף לו. היום, גם זה כבר נגמר. אז בשביל מה אתם מלכלכים? אתם לא מבינים שאנחנו נקום או ניפול בגלל הדברים האלה? הקבוצה הזו תצליח או תיכשל בגלל הנושאים האלה. זו בושה וחרפה שאני צריך להתעסק בזה 24 שעות לפני משחק כל כך חשוב".

בסיום דבריו החליט המאמן לוותר על הצפייה בוידאו לקראת המשחק ובהפגנתיות אפילו לא ירד לאימון אותו העביר בסופו של דבר שי הולצמן.

בכל הקשור להרכב, נראה שמזרחי יילך עם ההחלטות שלו מאמצע השבוע ויעלה את איאד אבו עביד כמגן ימני במקום עמרי קנדה ואת עידו לוי כבלם במקום ירין חסן. בשאר העמדות לא צפויים שינויים. אחד השחקנים אמר אחרי האימון: "מה שבטוח, הדברים שנאמרו על ידי יוסי לא יכולים לעשות לנו רע. מקסימום הם יעירו חלק מהשחקנים שקצת רדומים לאחרונה". משכורות חודש ספטמבר יועברו לשחקנים ביום ראשון.

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
מאס בהדלפות. יוסי מזרחי/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: קובי דג'אני

הקשר, שעבר בבקרת התקציבים רק השבוע צריך כבר במשחק הראשון שלו במדים האדומים להשקיע יותר מכל שחקן אחר. דג'אני צריך להוסיף איזון שחסר לחיפה בקישור האחורי ולהיות החוליה המקשרת בין ההגנה להתקפה של הקבוצה. משחק טוב שלו עשוי להביא ניצחון להפועל חיפה ולסבך את האקסית מנתניה.

מכבי נתניה: ערן לוי

דווקא מול הקבוצה בה בילה חלק גדול מהקריירה שלו, מצפים במכבי נתניה שערן לוי ייקח את עצמו בידיים ויפגין שוב את העליונות מהעונה שעברה. במהלך הפגרה האחרונה, הוא נזרק מאחד האימונים כיוון שהעיר לשחקן בקבוצה, אבל ליוסי מזרחי יש אמונה גדולה ביכולת שלו ובמועדון רוצים לראות את זה בא לידי ביטוי דווקא במשחק החוץ הכל כך חשוב מול הפועל חיפה.

ערן לוי מכבי נתניה. ניב אהרונסון
איפה הכוכב ששלט בלאומית? ערן לוי/ניב אהרונסון

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', עומר ורד, טאדאס קיאנסקאס, גל כהן, לירן סרדל, קובי דג'אני, יובל שבתאי, רועי שוקרני, אור אוסטווינד, מהראן לאלה, אוסיי מאוולי.

מכבי נתניה: אריאל הרוש, איאד אבו עביד, כריסטיאן סרגי, עידו לוי, שמעון הרוש, גבריאל ג'ורג'ו, עומר צלישר, רן רול, עמית בן שושן, ערן לוי, לארי קאיודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully