וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב"

27.9.2014 / 22:17

מאמן בית"ר היה מאוכזב אחרי ה-1:1 מול עכו. חרזי: "שיחקנו מצוין במחצית השנייה". שקית גרעינים הושלכה על הקוון

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

הפועל עכו ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במסגרת המחזור השלישי. אלי דסה העלה את הקבוצה של מנחם קורצקי ליתרון בדקה השמינית עד שחמדי סליחי איזן בדקה ה-80. שער חוקי של עדי קונסטנטינוס נפסל בטענת נבדל, שלא היה. בהמשך נפסל לעכו שער נפסל, הפעם בצדק, ולאחריו נזרקה מהיציע שקית גרעינים לעבר הקוון., ובעקבותיה עכו תועמד לדין. כמו כן, לטענת הפועל עכו, ביציע אוהדי בית"ר נשברו שמונה כיסאות.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד, אדריאן הרבשטיין
מאוכזב מהיכולת במחצית השנייה. קורצקי/אדריאן הרבשטיין, צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי אמר לאחר המשחק: "אני לא עצבני, אבל היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. השחקנים באו עייפים וזה השפיע עלינו. כואב לי מאוד שאנחנו סופגים ממצב נייח. לקחנו נקודה ואני ברגשות מעורבים. באנו לנצח את המשחק, אבל ראיתי שהשחקנים הלכו אחורה במחצית השנייה. עכשיו יש לנו מנוחה שבועיים, נעבוד קשה ואני מקווה שנבוא רעננים יותר.

"לא חושב שהייתה אופוריה אחרי מכבי חיפה. השחקנים שלי היו עייפים אחרי המשחק נגד מכבי חיפה, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. אולי טעינו בהכנה למשחק, אבל נלמד מטעויות".

מאמן הפועל עכו אלון חרזי: "אפשר להיות מאוכזבים. אמרתי לשחקנים במחצית שזה מאכזב שאנחנו מתחילים לשחק רק אחרי שאנחנו סופגים. המחצית הראשונה לא הייתה מספיק טובה, אבל המחצית השנייה הייתה טובה. לא הכל היה מושלם, אבל כל הכבוד לשחקנים על המלחמה. אני חושב שהגיע לנו לנצח על פי המחצית השנייה".

אלי דסה: "עכו הייתה שווה את הגול, לא הופענו למחצית השנייה. נתנו להם לתקוף, אבל תיקו זה בסדר. לא באנו יהירים או שחצנים, לא הלך וצריך להסתכל קדימה. הגול זה שמחה מהולה בעצב, גם בפעם הקודמת כבשתי וסיימנו ב-1:1, התיקו יותר מאכזב אותי".

עדי קונסטנטינוס התייחס לגול החוקי שלו שנפסל עקב שריקה לנבדל: "עשיתי מה שיכולתי, השופט החליט מה שהחליט ואי אפשר להתווכח על זה, בפעם הבאה אני מקווה שיאשרו לי את הגול. קבוצה שלא מנצחת ולא מאוכזבת לא ראויה לנצח, ברור שאנחנו מאוכזבים, ננסה לנצח במשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלון חרזי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
לא בא בטענות לריינשרייבר. חרזי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully