וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה: יוסי בניון תורגל בהרכב

הקפטן עשוי לפתוח נגד נועלת הטבלה (א', 20:15, ספ'1 ו-HD). רק מיצ'ל תורגל בקישור האחורי. המלאבסים ללא כוכב והירש

one

טריוויה

* משחקים בליגה הראשונה: 121. מכבי חיפה מובילה 33-59 ועוד 29 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשמכבי חיפה מארחת זה 11-37 לטובתה בניצחונות ועוד 13 משחקים נגמרו בתיקו.

* אתגר סטטיסטי: אם חיפה תכבוש שביעייה לרשת הפועל פ"ת היא תעמוד על ממוצע של שני שערים למשחק בית נגד המלאבסים.

* אם מכבי חיפה תצליח לכבוש רק שישייה, היא תעמוד על 2850 שערי זכות מאז קום המדינה.

* הפועל פתח תקוה לא הפסידה למכבי חיפה בליגה מאז פברואר 2011 (בעיקר כי שיחקה שנתיים בלאומית) – שני המשחקים האחרונים בין הקבוצות נגמרו ב-2-2 בקרית אליעזר וב-1-3 לפ"ת במושבה.

* ניצחון החוץ האחרון של הפועל פתח תקוה על מכבי חיפה היה בינואר 2004 – 0:2 משערים של טומיסלב ארצג ושלומי אדרי. באותה עונה פתח תקוה ניצחה פעמים את חיפה, עניין כמעט חסר תקדים ברבע המאה האחרונה. חיפה, בכל זאת, לקחה אליפות בסיום.

* אזהרת מסע: בארבע השנים האחרונות מכבי חיפה לא ניצחה במחזור השלישי.

* חמישה משבעת השערים שהפועל פתח תקוה ספגה בשני המחזורים הראשונים נפלו מהדקה ה-58 ואילך. בשני המחזורים האלה היא ירדה למחצית בפיגור 1:0.

נתונים: אתר דריבליסט

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
האוהדים כבר מחכים לראות אותו שוב בפעולה. בניון/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: מכבי חיפה

מכבי חיפה דרוכה לקראת המשחק השני שלה העונה בליגת העל באצטדיון "סמי עופר" נגד הפועל פתח תקוה מחר (ראשון, 20:15, ספ' 1), ובינתיים הבשורה העיקרית לאוהדים היא החזרה הרשמית של יוסי בניון לסגל הקבוצה. הקפטן של הירוקים שהתאושש מפציעה תורגל באימון הבוקר בהרכב והוא עשוי לפתוח. ההחלטה לגבי בניון תתקבל ביום ראשון ובכל מקרה אם הוא לא יפתח בהרכב, יהיה זה עידן ורד שיעלה במקומו.

על פי תרגול ההרכב הבוקר עולה כי אלכסנדר סטנוייביץ' צפוי לפתוח עם הרכב יותר התקפי לעומת זה שפתח נגד בית"ר ירושלים כשהתוכנית של המאמן היא לעלות עם מיצ'ל כקשר אחורי יחיד, בעוד עטאא ג'אבר יירד לספסל. לפניו יפתח רובן ראיוס יחד עם אלון תורג'מן וחן עזרא. שמעון אבוחצירא יפתח כחלוץ על חשבונו של מוחמדו אידריסו המורחק. בחלק ההגנתי לא צפויים שינויים. מי שנותרו מחוץ לסגל הם שוב גוסטבו בוקולי ואוראל דגני.

נכון לעכשיו מעל 21 אלף אוהדים של חיפה כבר הבטיחו את מקומם במשחק. גם מכירת הכרטיסים נמשכת כאשר המחירים הם 45 שקל דרך קופות האצטדיון ו-50 שקלים דרך האינטרנט או בטלפון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חלוץ מכבי חיפה שמעון אבוחצירא. אדריאן הרבשטיין
בחוד מול קבוצתו לשעבר. שמעון אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

לחצים כבדים הפעילו בהפועל פתח תקוה על ראשי מכבי חיפה כדי שייתנו לשחר הירש, דור כוכב ודור חוגי ליטול חלק במשחק. גם השחקנים טילפנו לקבוצת האם ואפילו בני משפחה, אבל בחיפה הבהירו כי הפועל פתח תקוה לא תהיה חריגה וכפי שהפועל תל אביב ובני סכנין לא יוכלו לשתף את שחקני חיפה המושאלים, גם עידן בר און יצטרך להסתדר בלעדי השחקנים שלו.

שלושה שחקנים צירפה פתח תקווה לפני סגירת חלון ההעברות. הבלם הגינאי סקו קונדה, הקשר הניגרי צ'ימזי אמבה והקשר האחורי חסן אבו זייד שחצה את הכביש ממכבי פתח תקוה. גם ליאור אסולין שהיה כבר עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, נשאר אחרי שהאריך את חוזהו בעונה נוספת. אסולין ייקח על עצמו את כל התקפת הקבוצה מול חיפה וקרוב לוודאי שלא יהיו לו יותר מדי הזדמנויות לכבוש.

אחרי הרביעייה במחזור הראשון מול רעננה והשלישייה מול הפועל באר שבע, זה יהיה יותר מנס אם פתח תקווה תחזור מסמי עופר עם נקודה. "אם ניסע כדי להפסיד בכבוד, נקבל תבוסה", אמרו מנגד בקבוצה בסוף השבוע. "צריך לנסוע, לשחק אגרסיבי ובמסגרת הימים הנוראים גם לא יזיק להתפלל".

דור כוכב שחקן הפועל פתח תקוה עם חברתו. ניב אהרונסון
לא מורשה לשחק מול קבוצת האם. דור כוכב/ניב אהרונסון

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: יוסי בניון

12 שנה אחרי שנטש את ליגת העל לטובת קריירה מפוארת בחו"ל, בניון ישלים מחר את הקאמבק למדים הירוקים. עם כל הכבוד למשחקי ההכנה ולגביע הטוטו, הליגה זה הדבר האמיתי וגם הקפטן רק חיכה להזדמנות לשחק לראשונה בסמי עופר. מול הפועל פתח תקוה הוא גם יוכל לחגוג את החזרה עם שער מרגש.

הפועל פתח תקוה: חסן אבו זייד

שעתיים לסיום חלון ההעברות, נפתח הצוהר לצרף את חסן אבו זייד. מכבי תל אביב לקחה חלק מהמשכורת, מכבי פתח תקוה הוסיפה ולהפועל פתח תקוה הגיע אבו זייד בעלות מאוד נמוכה. שחקנים מספרים שהמוטיבציה שלו מאוד גבוהה ושלא היה לו טוב מעבר לכביש. מול מכבי חיפה יהיה לו תפקיד מרכזי בשבירת ההתקפות ובחילוצי הכדור. הופעה גדולה שלו יכולה לשלוח את הפועל פתח תקוה לפגרה הארוכה עם הרבה כבוד.

חסן אבו זייד שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
אולי בצד השני של הכביש. חסן אבו זייד/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, מיצ'ל, רובן ראיוס, חן עזרא, יוסי בניון (עידן ורד), אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא.

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, סקו קונדה, אורי פסו, עמירן שקלים, חסן אבו זייד, מייקל טוקורה, מירקו אורמוש, צ'ימזי אמבה, עומרי אלטמן, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully