וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הפועל חיפה: אבו אל היג'א וספורי יפתחו

מד הלחץ בהפועל תל אביב עולה בעקבות זריקתו של בנג'מין מהאסיפה. אצל האורחים, קלונאס נענש ויתחיל על הספסל

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה לא כבשה ב-5 המשחקים האחרונים שלה מול הפועל תל אביב בבלומפילד (אחד בכל עונה מאז שחזרה לליגה). מאזן השערים שלה במשחקים האלה הוא 13:0, ובסך הכל ארבעה הפסדים ותיקו.

* ניצחון החוץ האחרון של הפועל חיפה על הפועל תל אביב היה בנובמבר 2004 (1:2). הפועל חיפה ירדה ליגה בסוף העונה.

* מפגשים בליגה הראשונה: 103. הפועל תל אביב מובילה32:37 ועוד 34 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשהפועל תל אביב מארחת היא מובילה 16:24 בניצחונות. 12 משחקים הסתיימו בתיקו.

* ראובן עטר אימן 21 פעמים מול הפועל תל אביב וניצח ב-7 משחקים, בדיוק שליש מהמשחקים. הוא הפסיד 9 פעמים.

* בפעם האחרונה שהפועל תל אביב הגיעה למשחק ליגה אחרי תבוסה של 3:0, היא קיבלה 4:0 בראש ממכבי תל אביב.

* הפועל תל אביב והפועל חיפה הן שתי הקבוצות היחידות העונה שעוד לא כבשו שער שדה בעצמן (הפועל תל אביב נהנתה משער עצמי של נתניה, הפועל חיפה כבשה בפנדל).

נתונים: דריבליסט

אסי דומב שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא שקט. דומב/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי שני הפסדים רצופים בליגה לעירוני קרית שמונה ובגביע הטוטו למ.ס אשדוד, הפועל תל אביב תנסה לחזור למסלול הניצחונות מחר מול הפועל חיפה בבלומפילד. מד הלחץ בהפועל עלה השבוע אחרי אותם הפסדים והמאמן אסי דומב ניסה לעורר את חניכיו בכל דרך אפשרית. אתמול, דקות ספורות בתוך האסיפה הטקטית של הקבוצה קלט המאמן את המגן הניגרי פרנסיס בנג'מין, לא מרוכז בדבריו וכמעט רדום. דומב לא התלבט כלל ושלח את המגן למקלחת מוקדמת.

הניגרי אומנם יהיה בסגל של האדומים מחר, אך מקרה זה עלה לו במקום בהרכב. "הייתה תחושה של חופש אצל השחקנים ואסי לא אהב את השאננות שלהם וזו הייתה הדרך שלו להעיר את השחקנים", אמר גורם בהפועל.

מוחמד אבו אל היג'א הצעיר יפתח בצד ימין של ההגנה על חשבון הניגרי וליאור לוי יוסט לעמדת המגן השמאלי. סארי פלאח והרמוני איקנדה ימשיכו לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה האדומה. עוד שינוי כפוי יערוך דומב כשרמזי ספורי הצעיר יפתח על חשבונו של הקפטן, שי אבוטבול, שהורחק מול אשדוד. שלומי אזולאי, שסבל מכאבים במפשעה, עשוי לפתוח אם הוא יהיה כשיר. אם הוא לא יוכל לשחק, שגיב יחזקאל יפתח במקומו. שון מלכה ימתין להזדמנות על הספסל.

חמד עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד (שמאל) מול פרנסיס בנג'מין שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
דומב זעם. בנג'מין/מגד גוזני

הפועל חיפה:

רגע לפני שהפועל חיפה יוצאת למפגש מול הפועל תל אביב, בקרית חיים עדיין מתעסקים בבילוי של הקשר ליטאי מינדאוגאס קאלונאס ערב לפני המשחק מול מ.ס אשדוד. בחיפה על פניו מופתעים מהתקרית, אבל לוואלה! ספורט נודע כי עוד בטרם הגיע הקשר לקבוצה הזהירו אנשי מקצוע את הנהלת המועדון שמדובר בשחקן עם לא מעט עבירות משמעת דומות בעברו.

בכל מקרה, קאלונאס לא יפתח מחר בהרכב האדומים וימתין על הספסל להזדמנות שלו. אוסיי מאוולי יעלה במקום הליטאי בהרכב של ראובן עטר. כמו כן, לירן סרדל יקבל את הקרדיט במקומו של הישאם כיוואן. מהראן לאלה, ששוב הציג יכולת טובה בשבוע שעבר בדקות שנכנס, יחל את המשחק מהספסל אף הוא. בקבוצה התפלאו מההחלטה של עטר להשאירו מחוץ להרכב, בעקבות היכולת הדלה שגילה טוסיין ריקטס מול אשדוד.

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
מחיר הבילוי. קאלונאס/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: ישראל זגורי

חוסר החדות בחלק ההתקפי הפף לבעיה הגדולה של הפועל תל אביב בשבועות האחרונים. בעונה שעברה זגורי היה סגנו של עומר דמארי בקבוצה ואם מחר הוא לא יתעורר התקפית להפועל יהיה קשה מאוד לצאת עם שלוש נקודות.

הפועל חיפה: טאדאס קיאנסקאס

אם הפועל תל אביב שוב לא תצליח לכבוש מחר, האדומים מהכרמל יוכלו לחגוג שלוש נקודות מתוקות בבלומפילד. בשביל שזה יקרה, הם יצטרכו את הבלם הליטאי שלהם ביכולת שיא.

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חייב להתעורר. זגורי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, מוחמד אבו אל היג'א, הרמוני איקנדה, סארי פלאח, ליאור לוי, לוקאס סאשה, רמזי ספורי, גילי ורמוט, ישראל זגורי, שלומי אזולאי (שגיב יחזקאל), שובל גוזלן.

הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', עומר ורד, גל כהן, טאדאס קיאנסקאס, אורן ביטון, רועי שוקרני,לירן סרדל, סטיבן כהן, אור אוסטווינד, טוסיין ריקטס, אוסיי מאוולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully