וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג וואלה! ספורט של כל כדורגלני ליגת העל: מקומות 30-21

שלומי ארבייטמן נכנס לתמונה, הכישרון הצעיר מהצפון קפץ ומאבק שוערי הנבחרת לא יכול היה להיות צמוד יותר. פרויקט וואלה! ספורט נושק לצמרת, ומחזיר ברק יצחקי מהפציעה. מסכימים? מתנגדים? הגיבו ברשתות החברתיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו כבר מסורת: כמו בעונה שעברה, לפניכם דירוג וואלה! ספורט של כל שחקני ליגת העל. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי הספורט האחרים, למאמנים ולכדורגלנים. חלק מהמצביעים ביקשו לעשות זאת בעילום שם.

מי דירג?רשימת 51 המשתתפים בפרויקט)

הדירוג ייחשף מהסוף להתחלה כמובן, ובכל יום תגלו עוד כמה מקומות בדירוג.

איך דירגנו? המצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי ההתרשמות הכללית מהשחקן - שילוב של רזומה, כושר נוכחי וציפיות לעונה הזו. את כל הנתונים אספנו, חישבנו ממוצע - והתוצאות לפניכם.

מי בדירוג? ההצבעה נסגרה בשבת, 20 בספטמבר. לרשימה נכנסו שחקנים בעלי חוזה בקבוצה מליגת העל. בסך הכול, עד לסגירת ההצבעה, היו 315 שחקנים כאלה.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הפרויקט, #דירוג_וואלה. התגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

למקומות 315-201

למקומות 200-101

למקומות 100-71

למקומות 70-41

למרומות 40-31

30. אלון תורג'מן - 7.18

חלוץ, מכבי חיפה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 55
הופעות - 34 | בהרכב – 32 |
שערים – 15

גם אחרי שהגיע בעונה שעברה לכמות נאה של שערי ליגה, 15, אלון תורג'מן עדיין נלחם בביקורות ובעיקר בחלוצים האחרים של מכבי חיפה כדי לקבל מקום בהרכב. בטדי עלה ב-11, וזה לא היה נראה טוב. משהו עדיין חסר לו כדי להיות חלוץ באנקר בקבוצה גדולה, אבל כשהמספרים נראים ככה אפשר להבין את המיקום שלו.

29. שלומי ארבייטמן - 7.18

חלוץ, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – לא דורג

מה שכולנו זוכרים משלומי ארבייטמן זה 28 שערים בעונה, במדי מכבי חיפה ב-2009/10. העונה ההיא נגמרה בכאב, ומאז רוב העונות של ארבייטמן פשוט מפוספסות. גם כשהצליח בחו"ל, זה לא היה עקבי ולא התבטא מספרית. עכשיו הוא חזר לעוד מועמדת לאליפות, ושם יסתפקו גם ב-20 שערים העונה - לא צריך להיות חזירים. השאלה היא האם ארבייטמן מסוגל לזה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

28. יאניס פפאדופולוס - 7.22

קשר, בני סכנין
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – לא דורג

בקיץ 2007 הוא שיחק 90 דקות בגמר אליפות אירופה עד גיל 19, שם יוון הפסידה לספרד 1:0. בדיוק שנה לאחר מכן, אולימפיאקוס שילמה עליו להירקליס קרוב למיליון יורו. יש לו 15 הופעות בנבחרת הנוער של יוון, 11 הופעות בנבחרת הצעירה ואחת בבוגרת. 68 הופעות בליגה הראשונה ביוון, שתי אליפויות וגביע אחד. את כל זה הוא הספיק לפני גיל 25. היכולת שהוא הציג עד עכשיו בישראל, מסבירה בדיוק איך הוא הגיע לגבהים הללו. מה שהיא לא מסבירה זה למה הוא נחת דווקא בבני סכנין ולא בקבוצה יותר עשירה ובעיקר יותר יומרנית.

27. גיא חיימוב - 7.24

שוער, עירוני קרית שמונה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 59
הופעות - 36 | ספיגות – 38 |
שער נקי - 14

משוער שהפסיד במאבקי אפודה מול דני עמוס ומול החבר'ה ממכבי תל אביב, חיימוב יצא לקפריסין וחזר משם מועמד להיות השוער הראשון של הנבחרת, וכמובן שבאנקר בצפון. ההשתפרות היא גם פיזית וגם מנטלית, ובשבועות הקרובים נדע לאן חיימוב הולך. העונה, בליגה, בשני מחזורים, עוד לא ספג שער ואף הדף פנדל.

26. אופיר מרציאנו - 7.27

שוער, מ.ס. אשדוד
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 89
הופעות - 28 | ספיגות – 37 |
שער נקי - 7

כמה טבעי ששני החבר'ה שצמודים במאבק על דעת הקהל לעמדת השוער הפותח בנבחרת, יהיו גם צמודים בדירוג הזה. מריצאנו עובר קיץ מצוין, כאשר גם בגביע הטוטו כמעט שום דבר לא עובר את הכפפות שלו - לפחות לא בקלות. המבנה והאינסטינקטים צועקים לאלי גוטמן לתת לו צ'אנס אמיתי. אלי, שומע?

25. ברק יצחקי - 7.27

חלוץ, מכבי תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 9
הופעות - 16 | בהרכב – 13 |
שערים – 7

דווקא בפריים, אחרי שלל כיבושים ומספרת אחת למזכרת, יצחקי נפצע בחימום בבאזל וקרע שוב את הרצועה הצולבת. ושוב ניתוח, ושוב שיקום, ונשאלת השאלה - איזה ברק יצחקי נקבל לאחר הסיבוב השני של הפציעה. בעונה שעברה דורג במקום התשיעי, ובלי ספק, אם לא החשש של המדרגים מאיכות הקאמבק, הוא היה שם גם העונה. נחכה ונראה.

24. מיצ'ל - 7.31

קשר, מכבי חיפה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – לא דורג

למזלו, אנחנו לא שופטים לפי משחק אחד וגם לא לפי שניים. מיצ'ל, לפי כל ההסברים והטיעונים, יהיה כאן שחקן כמעט בלתי עביר - כך לפחות היה בתחנותיו האחרונות בקריירה. התקפית, אין הרבה מה לצפות אבל במכבי חיפה קנו מנוע שאמור לתת הרבה שקט להגנה. ההתחלה, אם כן, לא היתה מזהירה, אבל כשיש עוד 34 מחזורים בקופה, יהיה טיפשי לשפוט לפי 90 דקות בטדי.

23. רועי קהת - 7.44

קשר, עירוני קרית שמונה
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה – לא דורג
הופעות - 19 | בהרכב – 14 |
שערים – 6

מרוב שכולם צופים לו עונה נהדרת, המשך ישיר לעלייה שלו בחצי השני של העונה שעברה, הצעד הבא יצטרך להיות באמת מרשים. ולקהת יש את זה. הוא מזכיר את הכוכבים כשהם היו צעירים, עם החוצפה החיובית וחוש המיקום הנהדר. קהת צפוי להוביל את ההתקפה של קרית שמונה, לכבוש, לבשל ולעשות כמה שיותר. לכו תדעו, אולי בעונה הבאה נסתכל על המקום ה-23 ולא נאמין שהיה שם רועי קהת.

22. וויליאם סוארס - 7.50

בלם, הפועל באר שבע
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 29
הופעות - 30 | בהרכב – 30 |
שערים – 2

בלם, קשר, מנהיג, מה שתרצו. וויליאם סוארס כבר לא באמת זר - אפילו העברית שלו נשמעת פיקס מרחוק. הוא מתקל, הוא מוציא התקפות וכפי שראינו במחזור הראשון, הוא גם יודע לסיים. הוא ופאיוביץ' מרכיבים צמד בלמים מצוין, ואם בעונה שעברה הם לא היו סובלים מפציעות, סביר להניח שהעונה של מכבי תל אביב היתה נגמרת הרבה יותר מאוחר. עונה חדשה, דף חדש.

21. ראדה פריצה - 7.53

חלוץ, מכבי תל אביב
בעונה שעברה:
#דירוג_וואלה - 8
הופעות - 30 | בהרכב – 20 |
שערים – 12

אם היה משחק באופן תדיר, סביר להניח שהיה טופ-10, ולבטח בטופ-5 של החלוצים. פריצה נהדר, מתודי, מוביל ומקצוען, אבל במאבק הקשה מדי על חולצת חוד במכבי - כל האינדיווידואלים סובלים מבחינת סטטיסטיקה. כמה דקות יראה העונה? קשה לדעת. אבל במכבי יכולים לדעת שבדקות שיראה, יכבוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully