וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל ת"א: "ככה זה כשהמנהל המקצועי מקבל מחמאות מהחברים בתקשורת"

התבוסה בקרית שמונה זעזעה את האדומים. גורם במועדון עקץ את ברקוביץ': "אם זה היה מישהו אחר, היו קוטלים אותו על שחקני הרכש והקבוצה שהעמיד". שחקנים: "ההפסד הציג את הבעיות שלנו. לא ברור למה קולין מקבל קרדיט". אבוטבול לחוץ מהגעת אוחיון, רוכש אמריקאי בדרך?

one

אם עד אתמול (שבת), בהפועל תל אביב היו משוכנעים שלמרות התקציב הנמוך יחסית, הם הצליחו לבנות העונה קבוצה טובה, הרי שהתבוסה הכואבת, 3:0 בחוץ מול עירוני קרית שמונה זעזעה את האדומים והכניסה לא מעט לחץ למועדון. המאמן אסי דומב והקפטן שי אבוטבול ניסו לשדר עסקים כרגיל וטענו בסיום כי התוצאה נבעה מטעויות בהגנה וחוסר ריכוז בהתקפה, אולם בקרב שחקני הקבוצה ואנשי המועדון התחושות שונות.

אחד הגורמים במועדון עקץ את איל ברקוביץ': "ככה זה נראה כשהמנהל המקצועי מקבל אין סוף מחמאות מהחברים שלו בתקשורת. אם היה מדובר במישהו אחר, היו קוטלים אותו בלי הבחנה על שחקני הרכש ועל הקבוצה שהוא העמיד".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "כנראה שאותו אדם שמצוטט בכתבה כגורם במועדון, לא דרך במועדון הרבה זמן. ומכאן נובע תסכולו וניסיונו הלא מוצלח והפאתטי לצייר תמונה שאינה תואמת את המציאות".

ליגת העל: קרית שמונה הביסה את הפועל ת"א 0:3

שי אבוטבול: "עשינו טעויות שאסור שיקרו בהפועל תל אביב"

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
אחרי התבוסה, מגיעה הביקורת. ברקוביץ'/יוסי ציפקיס

שחקן בקבוצה אמר: "הייתה תחושה אצל הצוות המקצועי שאת הבעיות המרכזיות בסגל שלנו אפשר להעלים. דווקא ההתקפה, שבינתיים לא מצליחה לכבוש, פחות מדאיגה כי אנחנו מגיעים למצבים. הבעיות הכי גדולות הן במרכז הקישור ובמרכז ההגנה. לא ברור על מה אסי נותן קרדיט ליורחן קולין, לא סתם הקפיאו אותו בעונה שעברה. אם היו מסיקים מסקנות אחרי המשחק מול נתניה ולא מחכים להפסד כדי לעשות שינויים, הדברים היו נראים אחרת".

הדאגות המרכזיות בקבוצה מתבטאות במספר מישורים וביניהם, העובדה שהאדומים תלויים כמעט לחלוטין ביכולת של גילי ורמוט וכרגע אין שחקן אחר שמתעלה מבחינת היכולת שלו על המגרש. מעבר לכך, לקבוצה יש רק בלם בכיר אחד בדמות סארי פלאח וגם הוא עדיין לא בכושר משחק ואם כל זה לא מספיק, היכולת של שחקני הקישור דלה מאוד עד כה: "ההפסד הציג את כל הבעיות שיש לנו בקבוצה", הוסיף שחקן אחר, "בקיץ העדיפו לבזבז סתם כספים על שחקנים שאין להם מקום בהפועל, במקום להביא שחקן אחד או שניים, שהיו יכולים לשדרג אותנו באופן משמעותי. קשה לבוא בטענות לאסי דומב. עם הסגל הזה, לכל מאמן יהיה קשה מאוד להצליח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אסי דומב, מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
צריך עוד חיזוק. דומב/אדריאן הרבשטיין

מעבר למשחק, בהפועל תל אביב עסוקים במספר דברים נוספים. הראשון הוא חתימתו הצפויה של משה אוחיון. כל פרטי העסקה כבר נסגרו ולשחקן עצמו נותר להגיע להסדר מול רשויות המסים, שכן הוא לא שיחק בישראל בשנים האחרונות. שחקנים בקבוצה העידו כי הבאתו של אוחיון הכניסה ללחץ את שי אבוטבול ולמרות ההצהרות של ראשי הקבוצה בתקשורת, לפיהן מעמדו של אבוטבול לא ייפגע, השחקן עצמו רחוק מלהרגיש בנוח עם ההחתמה של קשר שאמור לתת לו תחרות על המקום בהרכב.

בהפועל טוענים שכרגע אין להם כסף להחתים שחקנים נוספים לפני סגירת חלון ההעברות, אולם בצוות המקצועי מנסים ללחוץ על ההנהלה לחזק את הקבוצה בעוד שחקן משמעותי אחד לפחות. האדומים לא התרשמו מהחלוץ הקמרוני, גאל אטוק, שנבחן אצלם, אולם לחץ הזמן והעובדה שאטוק לא נמצא כרגע בכושר משחק, עשויים להשפיע על המצב וייתכן שהקמרוני יוחתם על חוזה עד ינואר.

בגזרה הניהולית, ישנה אופטימיות לגבי רוכש פוטנציאלי לקבוצה. גורם בכיר במועדון אמר השבוע כי מתנהלים מגעים רציניים עם איש עסקים יהודי אמריקאי, שאמור להגיע לארץ לאחר יום הכיפורים. בהפועל מקווים כי המשא ומתן יקפוץ מדרגה ובשבועות הקרובים יכריזו כי נמצא רוכש בעל ממון רב למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully