וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "אנחנו קבוצה חזקה", אסולין: "נפרדתי בקלאסה"

20.9.2014 / 20:13

אלישע לוי מסופק מה-1:3 של באר שבע על הפועל פ"ת: "עשינו דברים יפים שלא עשינו קודם". אסולין נפרד: "לא כועס על בן דקון"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

12 שנה לא ניצחה הפועל באר שבע את הפועל פתח תקוה בחוץ, עד הערב (שבת) בה גברה עליה 1:3 משערים של רועי גורדנה (9) וצמד של דובב גבאי (56, 69). ליאור אסולין, אולי בהופעתו האחרונה במדי הכחולים צימק בדקה ה-90 והעניק להם את שערם הראשון העונה בליגת על. היה זה ניצחונה הראשון העונה של הפועל באר שבע במשחק רשמי, ועתה היא תתכונן למשחק הבית שלה נגד האלופה מכבי תל אביב במחזור הבא.

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ימים לא קלים. בר און/ברני ארדוב

מאמן הפועל פתח תקוה, עידן בר און: "הפועל פתח תקוה שיחקה כדורגל טוב היום, הגענו למצבים, יש לנו קבוצה טובה, נתחזק בחלק האחורי. אסולין כבר לא ילד, הוא שיחק חמישה משחקים בשבועיים. אני שמח שהוא כבש. ליאור אסולין הוא כרגע שחקן הפועל פתח תקוה. אבל עם כל הכבוד לגולים, אם לא נשמור בחלק האחורי אז נספוג. קיבלנו גולים של נאיביות. נחתים שני בלמים וקשר אחורי ובשבוע הקרוב נתחזק ונהיה קבוצה טובה. הקבוצה תתקדם. אנחנו עייפים אחרי ששיחקנו חמישה משחקים בשבועיים, השחקנים נפלו מהרגליים, זה לא אנושי".

במחזור הבא תתארח הפועל פתח תקוה באצטדיון סמי עופר אצל מכבי חיפה, ומאמנה מתכונן לאתגר. "אנחנו עם הפנים קדימה. מכבי חיפה קבוצה מצוינת, צריך להתכונן ולא להיבהל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
אהב את מה שראה. אלישע לוי/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, היה מרוצה ממה שראה משחקניו: "היום שיחקנו יותר טוב, עם ביטחון, שלטנו במשחק, עשינו דברים יפים שלא עשינו קודם, זה היה ניצחון טוב וחשוב. לא צריך לשפוט את הקבוצה עכשיו, לא למהר, אנחנו ניכנס לעניינים לאט לאט. בהשפעת השחקנים החדשים מרכז השדה שלנו היה טוב יותר. אנחנו בקצב הנכון, אנחנו קבוצה טובה וחזקה, לאט לאט גם נשחק יותר טוב. הציפיות לא הלחיצו אותנו, בבאר שבע תמיד יש ציפיות, גם כשהקבוצה הייתה בליגה השנייה. אנחנו מנסים לעשות התאמות, ולהביא שחקנים שיעמדו בציפיות האלה. גם ממכבי חיפה וממכבי תל אביב יש ציפיות. נמשיך בדרך שלנו. יש לנו עוד עשרה ימים למשחק נגד מכבי תל אביב בווסרמיל, שחקנים הצטרפו ולוקח זמן להתאקלם. יהיה משחק טוב נגד מכבי תל אביב".

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
אמר שלום עם שער יפה. אסולין/מגד גוזני

ליאור אסולין נפרד מהפועל פתח תקוה הערב, למרות השער היפהפה שכבש: "נפרדתי בקלאסה", אמר החלוץ בחצי חיוך, "אני לא כועס על איש במועדון ואני מאוד מכבד את הבעלים דורון בן דקון, שרוצה לעשות תקציב שפוי ולא להיכנס לגירעון. אני בין הבודדים בקבוצה שמרוויח משכורת נורמלית ולכן הם ביקשו שאעזוב, כדי להתחזק בבלם או בקשר אחורי. רוב השחקנים מרוויחים משכורת חייל או קצת יותר מזה ולכן היה טבעי שהם יבקשו ממני לעזוב. כל דבר קורה לטובה ואני לא ממורמר".

אתה נשמע מאוד פייסני.

"אני אוהב את הפועל פתח תקוה ואת הקהל שלה. עזרתי להם לעלות ליגה ורציתי להישאר איתם בליגת העל, אבל הוחלט מה שהוחלט".

ואם הם יתחרטו אחרי השער שכבשת הערב?

"נו, זה רציני? הייתי צריך לכבוש שער כדי שהם יחליטו שאני נשאר? מה, לא יודעים מי זה ליאור אסולין? אני יכול לשחק בהפועל פתח תקוה ובכל קבוצה בליגת העל. העניין הוא שבפתח תקוה זה כבר לא יכול להיות, גם אם הם יבקשו שאשאר, אחרי שהם כבר אמרו לי לעזוב. ירד לי כל החשק".

יומיים לסיום מועד ההעברות ובית"ר ירושלים היא היחידה מליגת העל שרוצה אותך.

"האמת שבית"ר לא ממש רודפת אחרי ולכן אני לא יודע אם זה ייסגר שם. יש את קרית גת שמאוד רוצה וגם את הרצליה. כנראה שאצטרך לחזור לליגה הלאומית ואעשה את זה באהבה, כי כל מה שקורה, קורה לטובה".

בפתח תקוה רוצים את הבלם הסרבי וויאדין סאביץ' ויש גם שני שחקנים ניגרים, הבלם צ'ימזי אמבה והקשר האחורי סקו קונדה, שאמורים להצטרף מחר. גם איתי אלקסלסי אמור לעזוב ולפנות מקום בתקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully