וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופים הירוקים מאיימים להחרים את המשחק שיחנוך את סמי עופר

15.9.2014 / 15:07

הסיבה: המשטרה הודיעה לארגון כי לא יוכלו להכניס חלק מהתפאורה. סטנוייביץ' לשחקנים: "זה לא הזמן לפרצופים. מי שיפריע אוציא אותו". רכבות ייצאו מחוף הכרמל לאחר המשחק

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
נזף בשחקני חיפה. סטנוייביץ'/יוסי ציפקיס

"יש התרגשות לקראת המשחק הראשון – הקהל, האיצטדיון והאווירה במשחק הזה", כך אמר מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' לשחקני הקבוצה באסיפה שקיים אתמול (שבת) לפני האימון המסכם לקראת המשחק מול בני סכנין הערב (20:50, ערוץ 1). "אנחנו צריכים להיות יחד. נכון שזה לא תמיד כיף להיות בחוץ, אבל זה לא הזמן לפרצופים. העונה עוד ארוכה, מי שיפריע למערכת או לקבוצתיות, אוציא אותו החוצה". סטנוייביץ' פרסם לראשונה את ההרכב על הלוח, כשמיד לאחר מכן יצאו השחקנים לאימון בסיומו פרסם גם את הסגל המלא לקראת המשחק.

כזכור, אתמול דיווחנו כאן כי שחקני מכבי חיפה חשים מתח מסוים בחדר ההלבשה מתוך ידיעה שכמה מהם ישלמו מחיר ויישלחו ליציע. המאמן העדיף בסופו של דבר את מוחמד כליבאת ומתן אוחיון על פני ויאם עמאשה ואוראל דגני, וגם קובי מויאל שחזר השבוע מפציעה והתאמן יישאר מחוץ לסגל. אחד השחקנים אמר לאחר האסיפה: "היה אפשר להרגיש את המתח באסיפה, אבל בסופו של דבר אנחנו קבוצה אחת. המתח הזה יגביר את התחרות בטווח הארוך".

סטנוייביץ' העדיף את טאלב טואטחה על פני שמואל שיימן וגם אייל משומר יפתח, מה שהוביל את דגני אל מחוץ להרכב. היכולת הלא טובה מול סכנין הובילה לכך שהמאמן העדיף את מתן אוחיון, שנחשב לאחד הבלמים המהירים בליגה, לשחקן המחליף. גם אוהד לויטה, שיימן, גוסטבו בוקולי, עידן ורד, כליבאת ותורג'מן יישבו על הספסל.

חיפה תערוך הערב את הבכורה באצטדיון סמי עופר, כשעוד קודם לכן הוציאה המשטרה הנחיות לקראת המשחק. רכבות מיוחדות לקראת המשחק יגיעו ויצאו מתחנת חוף הכרמל. ב-23:30 תצא רכבת לשדרות, כעבור עשר דקות תצא מאספת לתל אביב שתמשיך לחולון, בת ים, יבנה מערב, אשדוד ואשקלון. רכבות נוספות ייצאו לנתב"ג, תל אביב, חיפה בת גלים והקריות. הזמנים מופיעים באתר הרשמי. בחיפה קראו אתמול לאוהדים להגיע בחולצות ירוקות ולהיצמד להנחיות שפורסמה המשטרה אתמול.

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
רוצים להכניס דגלים. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

ארגון הקופים הירוקים מאיים להחרים את המשחק הערב מול בני סכנין. אוהדים רבים הגיעו מאז אתמול לאיצטדיון והכינו תפאורה ענקית לקראת המשחק. "שלושה חודשים אנחנו מתכוננים לרגע הזה, פתאום אי אפשר להכניס דגלים. אם המשטרה לא תשנה את ההחלטה שלה, נישאר בחוץ", אמרו. מאוחר יותר תצא הודעה של הארגון בנוגע לעניין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עדכון ראשון: 07:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully