וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לא מעט שחקנים לא יודעים אם הם בסגל"

14.9.2014 / 8:28

מתח במכבי חיפה לקראת משחק פתיחת העונה מול סכנין: בוקולי, אוחיון, כליבאת ועמאשה לא בטוחים בסגל של סטנוייביץ'

one

בחדר ההלבשה של מכבי חיפה דיווחו אתמול (שבת) על מתח לקראת המשחק מחר מול בני סכנין., בשל העבודה שהשחקנים הפצועים חוזרים, ואלכסנדר סטנוייביץ' יצטרך לקבל החלטה שבמסגרתה כמה מהשחקנים הבכירים שלו יישבו ביציע. סטנוייביץ' לא ילביש בסך הכל שלושה כאלה, שחקן הגנה, קשר וחלוץ. מכיוון שאייל משומר חוזר מפציעה ואוראל דגני יכול לשמש כמגן, ייתכן שמתן אוחיון שפתח כמעט בקביעות בעמדת המגן הימני עד כה לא יתלבש למחזור הפתיחה.

המאמן יצטרך לקחת החלטה מי מבין ארבעת הקשרים האחוריים שלו יפתח בהרכב, כשאחד מהם יישב ביציע. מיצ'ל ייכלל בסגל, ומבין ג'אבר עטאא, קובי מויאל וגוסטבו בוקולי המאמן יצטרף לוותר על אחד. מכיוון שסטנוייביץ' לא תרגל הרכב עדיין לא ברור מי ישחק לצדו של מוחמדו אידריסו - אלון תורג'מן או שמעון אבוחצירא שחוזר לכושר, כך שויאם עמאשה או מוחמד כליבאת עשויים למצוא את עצמם בחוץ. "יש לא מעט מתח לקראת המשחק", הסביר אחד השחקנים אתמול. "לא מעט שחקנים לא יודעים אם הם בסגל או לא, אבל את ההחלטות האלה נשאיר לסטנוייביץ'. נעשה אימון אחרון כמו שצריך, אני מניח שיש לו עוד התלבטות אחת או שתיים".

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"מניח שיש לו עוד התלבטות אחת או שתיים". אלכסנדר סטנוייביץ'/יוסי ציפקיס

במועדון קראו אתמול ל-28 אלף אוהדי הקבוצה שכבר הבטיחו את מקומם במשחקה הראשון של הקבוצה באצטדיון סמי עופר להגיע לבושים בחולצות ירוקות. שישה קווי הסעה מאספים (במחירים של 40-50 שקל לאדם) ייצאו מחר לטובת האוהדים: הסעה מהוד השרון (קניון מרגלית השרון, 17:20), תל אביב (תחנת רכבת ההגנה, 17:00), ירושלים (בנייני האומה, 16:30), אשקלון (האצטדיון העירוני, 16:30), רחובות (צומת בילו, 16:40) ודימונה (תחנה מרכזית, 15:30). במועדון הדגישו אתמול כי החניה בחניונים P1, P2, P3, P4, P5 הסמוכות לאיצטדיון תהיה מותרת לבעלי תו חניה בלבד ואילו אוהדי הקבוצה האורחת יחנו בחניון P6. מחוץ לאצטדיון, על כבישי הגישה ובכבישים הראשיים יהיו שלטי הכוונה למגרשי החניה השונים.

בנוסף, היום נערכה ישיבת אישור תוכניות בראשות ניצב חגי דותן ממ"ז חוף לקראת המשחק. משטרת מחוז חוף סיימה את הכנותיה לקראת הארוע הספורטיבי בדגש על מערכי התנועה והחליטה כי בסך הכל יאבטחו את האירוע כ-500 שוטרים ומאבטחים. "רצוי להקדים הגעה כשעתיים - שלוש שעות טרום שריקת הפתיחה ולהעדיף שימוש בתחבורה ציבורית לרבות שימוש בקו 1 של המטרונית שיוצא החל משעה 18:30 מצומת כורדני בכל חמש דקות ובנוסף מחוף הכרמל החל משעה 19:00", נמסר מהמשטרה. "משטרת מחוז חוף לא תאפשר חניית כלי רכב במקומות לא מוסדרים וכנגד מפירי החוק תתבצע אכיפה מיידית". ניצב חגי דותן הוסיף: "סבלנות ואורך רוח הן בהגעה למגרש והן בעזיבת המתחם בשריקת הסיום יאפשרו קיומו של הארוע ללא חריגים ויבטיחו הנאה מרבית".

ההתאחדות הודיעה היום שמכבי חיפה תועמד לדין על ההתפרצות לשדה המשחק בהתמודדות שלה בגביע הטוטו נגד סכנין בשבוע שעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully