וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אובידיו הובאן חתם רשמית לשנתיים

14.9.2014 / 21:10

הקשר הרומני, שמועמדותו פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט, חתם על החוזה: "איתו, עם מליקסון ועם ארבייטמן ניראה טוב יותר"

one

בהפועל באר שבע ציפו לפתוח את העונה עם ניצחון ביתי על בית"ר ירושלים, ולא מעט מהשחקנים התאכזבו אתמול (שבת) עם שריקת הסיום (1:1). ביציעים נשמעו לא מעט שריקות בוז בסיום, אבל במועדון סבורים שהצטרפותו של אובידיו הובאן, שחתם הערב (ראשון) רשמית על חוזה לשנתיים באמצעות נציגו אבי נמני, וצפוי לפתוח במשחק הבא מול הפועל פתח תקוה, יחד עם חזרת שלומי ארבייטמן ומאור מליקסון, יעזרו לקבוצה לחזור למסלול, ונראה כי אלישע לוי יערוך לפחות שני שינויים כבר במשחק הקרוב מול הפועל פתח תקוה. "עם השלושה האלה ניראה הרבה יותר טוב", אמרו בבאר שבע. "למרות שלא ניצחנו, הקבוצה נראתה טוב יותר מהמשחקים הקודמים". במועדון ציינו אתמול לטובה דווקא את ג'ון אוגו, שלא נמצא בכושר מלא. הובאן צפה במשחק אתמול והיום צפוי לחתום רשמית על החוזה בקבוצה.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אובידיו הובאן

צפו בהפועל באר שבע מסיימת ב-1:1 עם בית"ר ירושלים

אלישע לוי: "זו לא אותה קבוצה כמו השנה שעברה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המצטרף החדש. אובידיו הובאן במעמד החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היינו קרובים להפסיד כמו שהיינו קרובים לנצח", אמר מאור בוזגלו. "היו לנו הרבה דקות טובות לצד דברים לא טובים. המשחק הראשון תמיד קשה מאוד. בית"ר קבוצה טובה, אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולתקן את הטעויות. אלפי אוהדים התאכזבו שלא ניצחנו. זה מאכזב אבל חלק מהכדורגל. אי אפשר לנצח כל הזמן, יש דברים שצריך להתמודד איתם. אנחנו חושבים על זה שצריך להתחיל לנצח וצריך לעבוד קשה בשביל זה".

אלישע לוי נראה זועם על הקשר רועי גורדנה, אבל במועדון הסבירו אתמול שהקשר בסך הכל דיווח על פציעה וכשהתאכזב לאחר שהוחלף, לוי הודיע לו כי לא רצה לסכן אותו. "רועי ילד טוב, ועשה טוב כשדיווח על פציעה. נרוויח אותו למשחקים הבאים", אמרו במועדון. גורדנה עצמו אמר: "היה משחק דו צדדי. נלמד מהטעויות שלנו ונתכונן היטב למשחק הבא. נכון שעד עכשיו לא ניצחנו, אבל אנחנו מנסים להיכנס לשיטה של אלישע. התקדמנו קצת מהמשחק הקודם ונראינו טוב יותר מאשר בגביע הטוטו. היכולת שלנו תשתפר ממשחק למשחק". אוסטין אג'ידה שנפגע בידו קיבל טיפול ראשוני ולא נראה כי מדובר בפציעה חמורה.

במועדון התייחסו גם לנושא השיפוט. "היו לפחות שתי טעויות קשות של אוראל גרינפלד שהיו יכולות להכריע את המשחק, הפאולים של שחקני בית"ר מוגזמים. שחקנים כמו דסה וארסו היו צריכים לקבל עונש גדול יותר", אמרו. "אם אגיד שיש טענות לשיפוט תגידו שזה תירוצים", התייחס בוזגלו לטעויות השיפוט. "השופטים בני אדם ועושים טעויות, אנחנו נתרכז בטעויות על הדשא וננסה לתקן".

באר שבע כבר צירפה בחלון ההעברות שמונה שחקנים, ובמועדון עדיין שוקלים צירוף חלוץ ישראלי, אך עדיין אין אישור של אלונה ברקת למהלך הזה בשל ענייני תקציב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully