וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תפנה למנהלת: "לקבוע מחיר אחיד לקהל אורח"

9.9.2014 / 9:15

אוהדי בית"ר התלוננו, וטביב הנחה את אנשי המועדון לפעול להורדת מחירי הכרטיסים: "כל השנה עושקים את הקהל שלנו"

one

המהומה סביב מחירי הכרטיסים למשחקי ליגת העל, החרם עליו מצהירים לא מעט אירגוני אוהדים בניסיון להוריד את המחירים והחשש מאובדן הכנסות הכניסו גם את ראשי קבוצות ליגת העל לכוננות ביממה האחרונה.

בית"ר ירושלים קיבלה פניות רבות מאוהדיה שרותחים על הביקורת כלפי בית"ר, מכיוון שלטענתם הם שילמו לאורך השנים מחירים של 90 ו-100 שקל כמעט בכל משחק חוץ. מעבר לכך הם מוחים על העובדה שהמחיר שנקבע למשחק פתיחת העונה שלהם בוסרמיל נגד הפועל באר שבע הוא 104 שקל, באיצטדיון שלא מתקרב ברמת התנאים והצפייה למה שמקבלים בטדי או סמי עופר.

אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"המטרה תהיה יותר גדולה". אלי טביב/קובי אליהו

אלי טביב שנמצא בארצות הברית עודכן אמש בהתפתחויות ושוחח עם אנשי בית"ר. לאחר התלונות, בימים הקרובים צפויה בית"ר לפנות למכבי חיפה ולסכם איתה על מחיר אחיד לשני הקהלים שמגיעים למשחק חוץ. יתרה מכך, טביב הנחה את אנשי בית"ר ללכת עם הנושא עד הסוף ולפנות יחד עם חיפה למנהלת ולבקש מחיר אחיד וקבוע לקהל אורח לאורך כל משחקי הליגה.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "כל השנה עושקים את האוהדים שלנו במשחק חוץ. אין לנו בעיה לאזן עם חיפה ל-90 שקל אבל המטרה תהיה יותר גדולה - לקבוע מחיר אחיד לקהל אורח שאלפי האוהדים שלנו ישלמו מחיר נורמלי ולא ישנו מחירים ב-30-40 שקל רק כי בית"ר מגיעה. אם הולכים על זה, אז עד הסוף".

אתמול חלה התקדמות עם תומר סוויסה במרבית הפרטים, כאשר נותר רק נושא הדירה שאמור להיפתר היום. סוויסה מאוד רוצה להתחיל ולהתאמן בבית"ר בכדי להיות בכושר סביר למשחק נגד מכבי חיפה בטדי במחזור השני (נגד באר שבע הוא לא יוכל לשחק על פי דרישתה). במידה ובן רייכרט לא יצורף לקבוצה, שמו של דריו פרננדס עשוי לעלות שוב ברגע האחרון על הפרק, על אף שבשלב זה טביב מתנגד למהלך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully