וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי: "שמח שברקוביץ' לחץ כדי שאגיע"

החלוץ ופלאח ערכו אימון בכורה בהפועל תל אביב. החלוץ הקמרוני גאל אטוק בן ה-21 מסרקל ברוז' יגיע למבחנים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי מו"מ ארוך ומייגע, אינספור פיצוצים בעסקה ודיבורים, סוף סוף ערכו היום (רביעי) שלומי אזולאי וסארי פלאח את אימון הבכורה שלהם בקבוצתם החדשה, הפועל תל אביב. השניים, שהצטרפו ממכבי חיפה שקיבלה את אוראל דגני בחזרה, השלימו את העברתם וערכו אימון במתחם חודורוב עם המדים החדשים שלהם.

הבלם התייחס למו"מ הממושך ואמר: "אני שמח שעכשיו אני אוכל להתרכז רק בכדורגל. אני שמח להגיע לכאן, גאה בזה שהשקיעו בי והביאו אותי להפועל תל אביב, שזה מועדון מפואר עם היסטוריה. עכשיו אני רק מחכה להתחיל לשחק כדורגל, כי זה מה שאני אוהב לעשות".

פלאח התייחס לעובדה שהוא צפוי להיות שחקן הרכב בקבוצה בעלת הסגל הדליל: "הביאו אותי כדי לשחק, אני שמח על האמון שנתנו בי ואני מקווה להחזיר על המגרש. אני אשמח לנצח בכל שבוע בשביל הפועל תל אביב. אני מחכה לפגוש את האוהדים במשחק הראשון ורק זה בראש שלי".

שלומי אזולאי הוסיף: "אני שמח שברקוביץ' לחץ כדי שאגיע לכאן. רציתי מאוד להגיע לכאן, במיוחד אחרי שברקוביץ' לחץ כדי להביא אותי. אין לי שום רצון להוכיח כלום למכבי חיפה. אני רק רוצה לשחק כדורגל.

סארי פלאח שחקן הפועל תל אביב (שמאל) עם שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הסאגה הסתיימה. פלאח ואזולאי במדים האדומים/קובי אליהו

עוד קודם לכן, בהודעה הרשמית שהוציאה הפועל תל אביב דיבר הבלם. "זה יום מיוחד עבורי", אמר פלאח. "הפועל תל אביב זה מועדון גדול עם היסטוריה מפוארת. אני מעריך מאוד את המאמץ של הפועל לרכוש אותי ובמיוחד את המאמץ של אייל ברקוביץ', שאמר לי שהוא רואה אותי כפקטור בקבוצה. לא פשוט עבורי לעבור מירוק לאדום כי בכל זאת גדלתי מגיל נוער בחיפה והיו לי שם לא מעט רגעים שמחים. הפועל תל אביב תדבר חזק מאד השנה. אני מכבד את חיפה. בשבילי זה היה פרק בחיים שנגמר ועכשיו אני פותח פרק חדש".

החלוץ הקמרוני גאל אטוק (21) יגיע בימים הקרובים למבחנים בהפועל תל אביב. אטוק, שיכול לשחק גם כשחקן כנף, גדל באקדמיה של סמואל אטו בקמרון ובגיל 13 הצטרף לברצלונה שם העביר חמש שנים. ב-2012 עבר לספורטינג ליסבון ושיחק בקבוצת המילואים. אשתקד הושאל לסרקל ברוז' הבלגית ורשם בסך הכול 15 הופעות בהן כבש שני שערים. לאחר החתמת פרנסיס בנג'מין להפועל תל אביב יש מקום לעוד זר אחד.

בעניין אחר: מחזיק זכויות הניהול בהפועל תל אביב, חיים רמון, שלח הבוקר מכתב ליורם באומן, יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל ולכל נציגי הקבוצות במנהלת, ובו בקשה לדיון דחוף בישיבתה הקרובה של המנהלת בנושא עלות השיטור ואבטחה בדרבי ובמשחקים הגדולים.

במכתב צירף רמון את דו"ח ההוצאות והכנסות ממשחק הדרבי שהתקיים ביום ראשון במגרת גביע הטוטו ובו הוא טוען כי למרות שבלומפילד היה מלא והכנסות עמדו על 375 אלף שקלים, הפועל לא הכניסה לקופתה אף לא שקל אחד רווח מהמפגש. עוד טען רמון במכתב כי ישנו מצב אבסורדי בו רוב קבוצות הכדורגל אינן יכולות להמשיך ולהתקיים כלכלית בצורה כזו והמרוויחים הגדולים מהמשחקים הם למעשה המשטרה, חברות האבטחה והאצטדיונים.

רמון אמר: "אני מבקש להעלות נושא זה לדיון מעמיק בהקדם האפשרי במנהלת מכיוון שהמשך המצב הקיים עלול ליצור כיליון עבור קבוצות רוב הכדורגל".

עדכון ראשון: 15:10

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
קיבל חיזוק לסגל. דומב/קובי אליהו
שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב (שמאל) עם סארי פלאח. קובי אליהו
אימון ראשון עם החברים החדשים. אזולאי ופלאח/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully