וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "כשאין לך רעב, אתה לא יכול להגיע להישגים"

31.8.2014 / 10:14

מאמנה החדש של מכבי תל אביב הוצג במסיבת עיתונאים שעות לפני הדרבי: "אם נוריד רגל מהגז, יהיה קשה לשחזר את ההצלחה. יש למועדון הזה עתיד גדול". ג'ורדי קרויף: "מקווים שנגיע יחד לאותן הצלחות כמו בשנים קודמות"

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: יאיר דניאל

רגע לפני משחקו הראשון מאחורי הקווים, מאמנה החדש של מכבי תל אביב פאקו אייסטרן ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים ראשונה מאז מינויו. הספרדי, שמחליף את אוסקר גרסיה, יפתח את הקדנציה במכבי תל אביב עם דרבי בגביע הטוטו (20:00, 5+ לייב). המאמן צפה בקבוצתו מהיציע במשחק ההדחה מול אסטרס טריפוליס ממוקדמות הליגה האירופית (1:3).

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מדבר לראשונה. פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

"העתיד הוא היום", אמר פאקו בפתח דבריו. "אני חייב לנסות להוציא את המיטב מהשחקנים עוד היום, לזהות מי הכי טוב למשחק הראשון. העתיד לא קיים אם אין הווה. הרושם שלי הוא שמדובר במועדון מסודר עם רעיון ברור לאן רוצים להגיע. אחד הדברים שהביאו אותי לפה זה האמונה שהתוצאות צריכות לבוא בזכות עבודה קשה. יש למועדון הזה עתיד גדול".

"הקבוצות הכי טובות במקסיקו פנו אליי וסירבתי כי רציתי להישאר בסביבה המוכרת לי ובפרויקט שהתחלתי", המשיך המאמן. "לקחת אליפות זו אחת המטרות. צריך להחליט להמשיך לנצח. ראינו דוגמאות בעבר שבהן לנצח יותר מדי גורם לך להפסיד תארים מחוסר רעב. בלי רעב יהיה קשה לשחזר את ההצלחה. ברגע שנחזיר את הרעב, נוכל להמשיך לנצח. ראיתי שלשחקנים יש רעב, וזו הדרך להמשיך להשתפר.

"כשאתה מתחיל לחשוב שאתה הכי טוב אתה מוריד רגל מהגז, ואם זה ככה אתה יכול לזכות במירוץ. יש לי את הסגל הטוב ביותר, אבל השחקנים חייבים להתאמץ. לא מאמין שהעובדה שלא בניתי את הקבוצה תשפיע עליי ועל ההצלחה שלנו. אגרום לשחקנים לשחק כפי שאני רוצה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
החולצה החדשה. אייסטרן עם קרויף/ברני ארדוב

לגבי המצב הבטחוני והסכמתו להגיע לישראל: "ההחלטה שלי הייתה מבוססת על כדורגל. אני מגיע מהבאסקים. בעשורים קודמים היינו רגילים למצבים כאלה. יש לי אנשים שהיו פה ואמרו ששום דבר לא אמור להיות בעייתי".

פאקו סיפר על עצמו: "יש לי תשוקה גדולה למשחק. אני מאוד נהנה מכדורגל. בכל יום אני מודה על כך שאני עוסק במה שאני אוהב. אני אוהב קבוצות שלוקחות יוזמה ומנסות לשחק על חצי מגרש. בעבר עזבתי מועדונים גדולים מאוד. מה שחשוב בשבילי זה להתעורר בבוקר ולחזור בסוף היום בתחושה שמיציתי את הפוטנציאל. לקחתי את מכבי תל אביב כי חשבתי שזה יהיה צעד טוב עבורי ועבור המועדון".

ג'ורדי קרויף: "אנחנו מודים לפאקו שהגיע בשבוע לא קל ולא ברור מבחינת הדברים שקורים פה. אנחנו מקווים שאיתו נגיע לאותן הצלחות כמו בשנתיים הקודמות".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני מנסה להדביק את השחקנים בתשוקה שלי". פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully