וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "הראינו מה מכבי שווה, כבוד לעבוד במועדון כזה"

המנהל המקצועי התאכזב מההדחה, אך לא מרוח קבוצתו. בדש: "המאמן החדש יכול להיות מרוצה". זהבי: "נכשלנו, אין תירוצים"

צילום וידאו: יניב טוכמן. עריכה: קובי אליהו

בתחושת החמצה גדולה, המסע האירופי של מכבי תל אביב הגיע הערב (חמישי) לסיומו הסופי. לאחר שהודחה ממוקדמות ליגת האלופות, סיימה האלופה הישראלית את דרכה גם בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, כשניצחה 1:3 את אסטרס טריפוליס היוונית בקפריסין, אך הודחה בשל ההפסד 2:0 במשחק הראשון. ברק בדש (27), ערן זהבי (54) וראדה פריצה (75) סיפקו מהפך אחרי שער יתרון מוקדם של האורחת, והצהובים היו רחוקים שער אחד בלבד ממקום בשלב הבתים, אך החמצה גדולה של פריצה (84) ופצצה של זהבי שנהדפה על ידי השוער (89) מנעה מהם זאת. ג'ורדי קרויף עמד על הקווים באופן חד פעמי, ומעתה והלאה הקבוצה עוברת לידיו של המאמן החדש, פאקו אייסטרן, שצפה בנעשה מהיציעים.

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
מעכשיו מתעסקים רק בליגה. ג'ורדי קרויף/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

"היו לנו הרבה הזדמנויות, גם במשחק הראשון וגם היום", אמר ג'ורדי קרויף, שעמד היום על הקווים. "אני גאה מאוד בשחקנים. הם הראו הרבה אופי. כולם נתנו את הלב במשחק היום ועבורי זה כבוד לעבוד במועדון בו כולם מגיעים בגישה כזו. הראנו מה מכבי תל אביב שווה. אני מודה לאוהדים שהגיעו לכאן כדי לתמוך בנו, זה לא פשוט. אם מכבי תהיה מאוחדת, הכול יהיה טוב יותר".

"הגענו למשחק עם פיגור שקשה מאוד להפוך. תמיד יש אפשרות, אבל כשנכנסו לפיגור זה כבר היה עוד יותר מסובך. היינו צריכים להיות קצת יותר מרוכזים בסיומת", הוסיף קרויף. "אפשר היה להרגיש את התשוקה והרעב בקבוצה היום, השחקנים עשו עבודה מדהימה. חבל שהקמפיין האירופי שלנו נגמר, כי ציפינו לשחק יותר באירופה וזה קצת מאכזב, אבל אני חושב שהאוהדים צריכים להיות גאים ממה שהם ראו מהקבוצה. מחר אנחנו מתחילים תקופה חדשה, עם מאמן חדש ואני מצפה לראות לאן הקבוצה תלך. אנחנו צריכים לעשות דברים טוב יותר ולהשתפר הרבה, אבל אפשר היה לראות שהמנטליות של הקבוצה בכיוון הנכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. AP
אין תירוצים. זהבי/AP

ערן זהבי הוסיף: "ירדנו עצובים, אבל גאים במשחק שהצגנו. היינו הרבה יותר טובים והיה קרוב. הם היו בלחץ וידעו שאנחנו יכולים לעשות את זה. חבל, אבל נרים את הראש, נסתכל קדימה וננסה להגשים את המטרות שלנו. החלפנו מאמן השבוע וזו תמיד תחושה קצת מוזרה, אבל אנחנו לא שולטים במצב הזה, רק באים למגרש ומנסים לתת הכול. מבחינת התוצאה של המשחק היום זה הלך טוב, נראינו טוב ואני גאה בחברים שלי ובמה שהשגנו. יש לנו מאמן חדש וצריך להתרגל לזה".

"נכשלנו באירופה, אין ספק ואין פה שום תירוץ", הוסיף הקשר. "נשארה לנו הליגה, יכול להיות שזה יעשה טוב. אין אף קבוצה באירופה עכשיו והמלחמה על הליגה תהיה גדולה. זה לא יהיה קל, אבל נעבוד קשה בשביל זה. גם נגד מאריבור וגם נגד סנטה קולומה לא שיחקנו בבית. זה לא נוח לשחק בקפריסין ולא נוח עם כל הטיסות. אני לא אוהב לתרץ, זו לא המנטליות של מכבי תל אביב. לא היה לנו יתרון ביתיות ואני מאמין שבבלומפילד זה היה נראה אחרת. השנה לא הצלחנו, אבל אנחנו כאן כדי להישאר. אנחנו רוצים עוד אליפות, כדי לחזור למוקדמות ליגת האלופות ולהשיג הרבה יותר. ברור שיש ממני ציפיות. אני כאן בשביל זה ומשתדל לעמוד בהן. מתחילת העונה לא הרגשנו כקבוצה והיום הראנו שאנחנו חזקים ולא איבדנו שום דבר מהקבוצתיות של מכבי תל אביב. עדיין יש לנו את זה".

ברק בדש שכבש את שער השוויון במחצית הראשונה, נראה מאוכזב מאוד בסיום: "היינו קרובים מאוד וזה יכול היה להיות מתוק מתוק, אבל זה מאכזב מאוד אפילו שיש גם דברים מעודדים מהמשחק הזה. היה לי חוב אישי לקבוצה כי הייתי מושעה משלושה משחקים. למרות שהבקעתי גול אני מרגיש רע. יכולנו לעשות יותר באירופה, אבל לא סתם ארבע קבוצות ישראליות עפו הקיץ. אין לי ספק שבבלומפילד עם הקהל שלנו היינו יכולים לעשות תוצאות יותר טובות. זה מאכזב אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה. אפשר לצאת מרוצה מהגישה הערב. אני הרגשתי שהיתה דרך היום והיתה מחוייבות. השחקנים נתנו הכל ואנחנו יכולים להסתכל אחד לשני בעיניים אפילו שלצערי זה לא הספיק. המאמן החדש יכול להיות מרוצה ממה שהוא ראה היום".

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב חוגג. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
"היה לי חוב אישי לקבוצה". בדש/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully