וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הנחיות פיקוד העורף: מחזור הפתיחה של ליגת העל שוב נדחה

27.8.2014 / 18:30

איסור על התקהלות של מעל 1,000 איש בבאר שבע ובאשדוד גרם למנהלת הליגה לבטל את המחזור כולו: "לאות סולידריות לא יתקיימו משחקי ליגה כל עוד קיימות מגבלות באחד מהאיזורים". מחזור גביע הטוטו יתקיים בסופ"ש בצפון, להוציא את הדרבי התל אביבי, ששב לבלומפילד

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
גם בשבת הקרובה לא ישחקו כדורגל בבאר שבע. ברדה/ניב אהרונסון

בשל הנחיות פיקוד העורף, הוחלט הערב (רביעי) לדחות בפעם השנייה מחזור הפתיחה של ליגת העל, שאמור היה לצאת לדרך בסוף השבוע הקרוב. הנחיות ההתגוננות לאוכלוסיה לימים רביעי וחמישי, אסר פיקוד העורף על התקהלות של מעל 1,000 איש בשטח פתוח במרחבי אשקלון, באר שבע ואשדוד. המשמעות: נציגות הדרום לא יוכלו לארח במגרשן (באר שבע אמורה היתה לארח את הפועל פתח תקוה, אשדוד את קרית שמונה), ועל כן הוחלט לבטל את המחזור כולו.

מנהלת הליגה הסבירה את ההחלטה והוציאה הודעה ובה נכתב: "מנהלת הליגה היתה במהלך כל היום בקשר רציף עם כוחות הבטחון וכלל הגורמים הקשורים בארגון משחקי הכדורגל במטרה לקיים את משחקי הליגה בסופ?ש הקרוב. החלטת פיקוד העורף כפי שהתקבלה היום בערב קבעה כי בטווח של 7-40 ק?מ מגבול רצועת עזה עדיין קיימת מגבלת התקהלות של לא יותר מ - 1000 אנשים. מגבלה זו תהיה תקפה לפחות עד מחר, יום חמישי בשעה 18:00.

"בהתאם להחלטת מנהלת הליגה שהתקבלה בישיבתה מיום ראשון האחרון בה הוחלט כי לאות סולידריות לא יתקיימו משחקי ליגה כל עוד קיימות מגבלות באחד מהאיזורים, משחקי הליגה לא יפתחו בסופ?ש הקרוב. משחקי גביע הטוטו ייערכו כמתוכנן כאשר קבוצות איזור המרכז שתוכננו לארח את המשחקים בצפון הארץ יוכלו לשוב ולקיים את המשחקים במגרשם הביתי".

מוקדם יותר פרסמנו על החלטת המנהלת, שטענה כי במידה ויוטלו מגבלות חלקיות בנוגע להתקהלות קהל לא ייערך מחזור כלל ולא יוצע לקבוצות הדרומיות - באר שבע ואשדוד - להחליף ביתיות או לארח במגרש אחר. לא מעט אוהדים חיכו למחזור הליגה בשבת הקרובה, בניהם עשרות אלפי אוהדי מכבי חיפה שרצו לחנוך את איצטדיון "סמי עופר" במשחק ביתי מול בני סכנין.

כזכור, בישיבת נציגי הקבוצות שהתקיימה ביום ראשון הוחלט כי לא ישוחקו משחקי ליגה כל עוד ישנן מגבלות והלחימה נמשכת. לפיכך, קבעה המנהלת מחזור גביע הטוטו לסוף השבוע כאשר כל המשחקים יתקיימו בצפון הארץ - בניגוד לדרבי התל אביב, שאמור היה להתקיים בסמי עופר, והוחזר לאצטדיון בלומפילד.

עדכון ראשון: 13:45

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully