וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: המשחק יתקיים בעילוט

אבו יונס הסכים לבקשת הירוקים להעתיק את משחק הבית ל"סמי עופר", אבל במנהלת התנגדו. מויאל הפצוע ייעדר

one

סופית: בני סכנין תארח את מכבי חיפה באצטדיון בעילוט ביום שלישי בשעה 19:45. ועדת הליגה והגביע של ההתאחדות לכדורגל דחתה את הבקשה לקיים את משחק הבית של סכנין באצטדיון "סמי עופר". המשמעות: הפועל חיפה היא זו שתחנוך את האצטדיון החדש במשחקה הביתי מול הפועל עכו ביום רביעי. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "ביממה האחרונה עשו ראשי המועדון כל שניתן להעביר את המשחק מול בני סכנין במסגרת גביע הטוטו לאצטדיון סמי עופר. לאחר הבהרה חד משמעית מצד היועץ המשפטי של ההתאחדות בנוגע להעברת המשחק הוחלט כי המשחק יתקיים בעילוט".

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "העתקת הביתיות למגרשה של מכבי חיפה, הקבוצה היריבה, אינה עולה בקנה אחד עם הוראות תקנוני ההתאחדות ורוח הספורט ולפיכך קבעה ועדת הליגה והגביע כי לא ניתן לאשרה והמשחק יתקיים כמתוכנן".

בתוך כך, בבני סכנין ממתינים לתשובה סופית ממכבי חיפה לגבי שאלת שיתופם של איסמעיל ריאן ומוחמד גדיר במשחק מחר (שלישי) בין הקבוצות, במסגרת גביע הטוטו. נכון לרגע זה, הירוקים, שהשאילו לסכנין את שני השחקנים, לא מאפשרים את שיתופם במשחק וההערכה היא שלמרות שהמפגש יתקיים רק במסגרת גביע הטוטו, הם לא יקבלו את האישור מחיפה.

בחוזים של שני השחקנים קיים סעיף לפיו הם לא יכולים לשחק מול מכבי חיפה באף משחק והירוקים הבהירו שמבחינתם הסעיף הזה תקף גם למשחקי גביע הטוטו. בסכנין עדיין שוקלים לבקש מחיפה לאשר לשניים לשחק, אבל כאמור, ההערכה היא כי התשובה תהיה שלילית. עם זאת, בסכנין מקווים שהסכמתם לבקשת חיפה לערוך את משחק גביע הטוטו בסמי עופר תשנה את דעתו של יעקב שחר בנושא.

בקבוצה יעניקו מחר דקות ראשונות למגן הקרואטי איגור יובאנוביץ', שחתם בקבוצה לאחר שהתאמן איתה בימים האחרונים. יובאנוביץ' צפוי לפתוח ולקבל דקות במטרה להיות מוכן למשחקי הליגה, כאשר אלה ייצאו לדרך. .

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת (עלי עוסמאן), עלא אבו סלאח (איציק כהן), אברהם פאס, איגור יובאנוביץ?, חאלד חלאיילה, מיחה מבאליה, יאניס פפאדופולוס, חאמד גנאים (איסמעיל ריאן), פיראס מוגרבי, מילאן בויוביץ?.

בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר. קובי אליהו
לא קיבל את מבוקשו. שחר/קובי אליהו

כאמור, עד אתמול במכבי חיפה התעסקו בעיקר במשא ומתן עם פרטיזן בלגרד לגבי ניקולה דרינצ'יץ', שכבר סיכם בקבוצה וממתין לשחרור, אלא שמאז הפגנת המחאה של אוהדי הקבוצה אתמול (ראשון) בעקבות הכוונה לקיים את הדרבי התל אביב ב"סמי עופר", במועדון עוסקים בעיקר בנושא הזה. כזכור, הירוקים זעמו שלא הם יהיו אלה שיערכו את הופעת הבכורה באצטדיון החדש שלהם, ואוהדי הקבוצה כבר תכננו הפגנה כדי להביע את מחאתם בנושא.

מוקדם יותר שוחח מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק עם יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס שהסכים עקרונית למהלך, כלומר להעתקת המשחק מ"עילוט" ל"סמי עופר", ורישומה של סכנין כמארחת במגרש הזה. אבו יונס אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "חיפה נענתה בחיוב, בכל מקרה לא נארח בבית אלא בעילוט". יש לציין כי סכנין מקווה שחיפה תאשר למוחמד גדיר ועיסמאיל ריאן לשחק מולה, לאור הסכמתה להעתקת ביתיות. חיפה פנתה למנהלת הליגה וההתאחדות כדי שאלה יאשרו את העניין, אך התשובה שהתקבלה שלילית.

אתמול יצאו אוהדי חיפה במחאה שכוללת שליחת הודעות לעיריית חיפה, שם בוודאי ישקלו את הנושא מחדש לאור העובדה שהאוהדים מתכננים מחאה מחוץ לכותלי האצטדיון באותה שעה.

חיפה קיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר ומתברר כי המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' מתכוון לעלות עם הרכב שכולל לא מעט מחליפים. השוער ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן ומוחמדו אידריסו יקבלו מנוחה. קובי מויאל סובל ממתיחה וייעדר שלושה-ארבעה ימים ולא ישחק גם הוא.

רון שושן הוא זה שיפתח בין הקורות. שמואל שיימן ומתן אוחיון תורגלו כמגנים בעוד שאוראל דגני יפתח לצד אדין צוצאליץ'. ג'אבר עטאא ישחק לצד רובן ראיוס, יוסי בניון, מוחמד כליבאת ועידן ורד בקישור וויאם עמאשה בחוד. על הספסל יישבו אעיד חבשי, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, עדי קוסטנטינוס, חן עזרא ואלון תורג'מן.

הרכב משוער: רון שושן; מתן אוחיון, אוראל דגני, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, ג'אבר עטאא, רובן ראיוס, יוסי בניון, מוחמד כליבאת, עידן ורד, ויאם עמאשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully