וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: התקדמות בעסקת אושרי רואש לבאר שבע

הקפטן עשוי לעזוב לבירת הנגב. תומר סוויסה עשוי לעשות הדרך ההפוכה אם לא יחתום בבית"ר ירושלים. דריו פרננדס ישוחרר?

one

התקדמות בעסקת העברתו של אושרי רואש להפועל באר שבע. על פי שיחות שיתקיימו הערב (ראשון), ייתכן שרואש יעשה את דרכו לבאר שבע בעסקת העברה בעוד שתומר סוויסה, שהיה במו"מ עם הפועל חיפה, עשוי לעבור בהשאלה. על עסקת הטרייד הצפויה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. סוויסה יעבור לחיפה בהשאלה בהשאלה ככל הנראה בימים הקרובים, אם לא יחתום בבית"ר ירושלים. בחיפה ימתינו בימים הקרובים לסוויסה ואם הוא לא יסכם, ייתכן שעסקת רואש תצא לבדה לפועל.

בהפועל חיפה שוקלים לשחרר את דריו פרננדס על מנת לפנות מקום לחלוץ זר, מאחר שהאופציות הישראליות לא מבשילות בתקופה האחרונה. בחיפה כבר גיבשו רשימה של כמה חלוצים זרים שמועמדים להגיע, אבל העובדה שהקבוצה מלאה במכסת הזרים שלה גורמת לכך שאף אחד מהם לא מוחתם בשלב זה. אחת האופציות שעלו אצל הצוות המקצועי היא לשחרר את פרננדס כדי לפנות מקום לזר נוסף, אלא שהחוזה הגבוה של הקשר הארגנטינאי מקשה על המהלך, ובחיפה ינסו לחפש קבוצה לשחקן כדי לא לשאת בעלות שלו.

לפי שחקנים, בקבוצה פרננדס כבר קיבל מסרים על כך אך הוא אינו מוכן לוותר על חוזהו ורק תשלום של החוזה במלואו יגרום לכך שחיפה תוכל להקפיא אותו או לשחרר אותו לקבוצה שתהיה מוכנה לשלם את חוזהו.

דריו פרננדס שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא מוכן לוותר על חוזהו. דריו פרננדס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully