וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תחנוך את סמי עופר? מכבי חיפה תפנה למנהלת

24.8.2014 / 21:40

הירוקים יבקשו העתקת ביתיות במשחק מול סכנין, האוהדים מתכננים הפגנה. בניון: "סטנוייביץ' פגיעה בול. בטוח שנצליח יחד"

one

אוהדי מכבי חיפה הביעו היום (ראשון) את זעמם על העובדה שהדרבי התל אביבי ייערך באצטדיון החדש בחיפה ביום ראשון הבא (31 באוגוסט), וזאת לפני שהקבוצה הספיקה לקיים את המשחק הראשון שלה באצטדיון. האוהדים מתכוונים לפנות לעירייה ולמחות כנגד ההחלטה. "לא יכול ששתי קבוצות מאזור המרכז ישחקו באצטדיון שלנו, עוד לפני שאנחנו ערכנו את משחק הבכורה", אמר אחד האוהדים, כשהמחאה של אוהדים דורשת להפעיל לחץ על כל הגורמים המעורבים.

בהודעה שפרסם ארגון "הקופים הירוקים", המתכנן את הפגנת האוהדים של מכבי חיפה, נכתב: "לאחר החלטת עיריית חיפה וההתאחדות לכדורגל על הפיכת מקדשנו הביתי לאצטדיון לאומי ואירוח קבוצות קיקיוניות כאלה ואחרות, החליט הארגון למחות במשחק הדרבי התל אביבי שאמור לשחק בבית המקדש החדש. הארגון קורא לכל מי שבאמת יש לו עקרונות וערכים להגיע לשם. כולם שם, לא לוקחים לנו ת'בית".

בעקבות זאת, במכבי חיפה מתכוונים לפנות כבר מחר למנהלת הליגה ולבקש העתקת ביתיות של משחק גביע הטוטו מול בני סכנין, כך שהמשחק שאמור להתקיים ביום שלישי בעילוט יתקיים בסמי עופר, וכך מכבי חיפה תהיה הקבוצה שתארח את המשחק הראשון באצטדיןו החדש. יחד עם זאת, נראה כי הסיכויים לאישור של מהלך כזה על ידי מנהלת הליגה אינם גבוהים.

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"הצלחתי להחזיק מעמד בזכות האופי שלי". בניון/יוסי ציפקיס

יוסי בניון קיים היום ראיון עם אתר האוהדים של הקבוצה MHFC במסגרת התכנית "ירוק ברשת", במסגרתו ענה על שאלות האוהדים.

"ברגע שמינו את סטנוייביץ', יענקל'ה התקשר אליי ואמר לי: דבר ראשון שהמאמן רוצה זה אותך, לבנות את הקבוצה סביבי. זה גרם לי לחשוב יותר. משם התקדמנו. כשבא מאמן ואמר שהוא רוצה, ולא מביאים שחקן מתוך לחץ או כי הקהל רוצה, זה אחרת. אני חושב שסטנוייביץ' הוא פגיעה בול, מאמן מצוין. האימונים לא נופלים מהמקומות ששיחקתי בהם. אני בטוח שנצליח יחד", אמר הקפטן החדש.

בניון נשאל גם על ההבדלים בין השחקן בקדנציה הקודמת, לזה שחזר העונה מאנגליה. "זאת תקופות שונות של כדורגל", אמר הקשר. "היום אני שחקן יותר מנוסה ומבין את המשחק מאשר אז. הייתה לי שיחה עם מאמנים בארץ בתקופה האחרונה. אני שחקן של כמה שפחות להחזיק בכדור. לשחק מהר אבל כשצריך להכריע משחקים אין לי ספק שאני מסוגל לעשות את זה. הכדורגל של היום הוא לתת פס ולחפש שטח פנוי. בשנים האחרונות חוץ ממסי, אין שחקן שעובר שלושה או ארבעה שחקנים. ראיוס שחקן גדול, אבל גם הוא לא שחקן שיעבור ארבעה שחקנים וייתן גול. יקבלו ממני מחויבות של מאה אחוז, עד שלא יהיה לי אוויר לנשום. יש לנו המון שחקנים מוכשרים. אתרום גולים ובישולים אבל נצליח רק אם כל אחד יתרום את החלק שלו".

בניון הוסיף כי: "כשיצאתי לחו"ל הייתי שחקן יותר אישי, אבל החוכמה הייתה להתאים את עצמי לכל מקום שבו שיחקתי. המאמן הראשון אהב נגיעה אחת, אז התחלתי לשחק בנגיעה אחת. השני אהב שחקן אגף וכך שיחקתי. הצלחתי להחזיק מעמד בזכות האופי שלי".

בניון נשאל כיצד הוא מקבל את החזרה, במסגרתה ישחק גם מול קבוצות ברמה נמוכה בהרבה מאשר באנגליה. "ברגע שהחלטתי לחזור, אני שלם. לא מסתכל אחורה, על מה שעשיתי. אני נהנה לשחק ורצה לנצח בשכונה קטרגל. התקווה היא שהמגרש יהיה מלא, גם מול רעננה ופתח תקוה". על פרשת טאלב טואטחה אמר: "טאלב הבין שעשה טעות והיה אסור לו להגיב בצורה שבה שהוא הגיב. אחד הדברים שאני מביא מלבד התרומה במגרש הוא שהקבוצה תהיה מאוחדת, שחדר ההלבשה יהיה בריא. נפגשתי עם חלק מהאוהדים ושני הצדדים הביעו נכונות לסגור את הסיפור. צריך להוריד את הכובע בפני האוהדים. העידוד בדרבי היה מדהים וגם התמיכה בטאלב, שלדעתי היה איש המשחק. טאלב הוכיח את המחויבות שלו למועדון בכך שחתם לחמש שנים. אני חושב שיראו טאלב חדש מעכשיו. מקווה שלא יהיו מעכשיו הערות או קריאות לא במקום".

על מעורבתו במגעים עם הקשר גארי אוניל אמר: "בכל מקום שבו אוכל לעזור לחיפה, אעזור. נתתי מועמד למאמן, החליטו שכן רוצים אותו והיום אני יכול לומר שזה היה כמעט סגור, אבל המצב הביטחוני, עבור שחקן עם אישה וילדים, לא היה פשוט".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם טאלב טואטחה. יוסי ציפקיס
"טאלב הוכיח את הנאמנות שלו למועדון". בניון עם טואטחה/יוסי ציפקיס

ועוד לגבי רכש: כפי שפורסם ביום שישי, ניקולה דרינצ'יץ סיכם את תנאיו במועדון תמורת 260 אלף יורו לעונה, וכעת הוא מחכה לשחרורו הסופי מפרטיזן בלגרד. על פי מקורבים לעסקה, ההערכה היא שהמונטנגרי ינחת במהלך השבוע הקרוב בישראל. בפרטיזן בלגרד טענו אתמול כי בניגוד לדיווחים העסקה לא נחתמה, אולם גורמים המקורבים לעסקה טוענים כי עוד שלשום הבהירו שמדובר בסיכום עם השחקן בלבד וכעת יש לאשר אותו מול הקבוצה הסרבית.

במועדון ינסו לסיים עוד השבוע את ההתקשרות עם חן עזריאל, כשגם אלעד גבאי יחפש קבוצה. עם אביחי ידין אין כל התקדמות. לגבי סארי פלאח ושלומי אזולאי, ההערכה היא שבסופו של דבר השניים יעברו להפועל תל אביב.

הירוקים היו אמורים לחנוך את אצטדיון סמי עופר במשחק אימון מול הפועל רעננה ביום שני, אך מנהלת הליגה קבעה ביום שלישי את משחק גביע הטוטו בסכנין (19:45) ולכן המשחק בוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully