וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב: משחקי ליגת העל הוצאו מהטוטו

20.8.2014 / 8:54

אחרי ביטול משחקי גביע הטוטו הערב ולצד הספק לגבי קיומם של משחקי ליגת העל, הוחלט בטוטו להחליף את המשחקים בטפסים

שיגורים ויירוטים בדרום; חיסולים ותקיפות ברצועה. טל אנגלנדר
חידוש הירי אל יישובי הדרום שוב שינה את התכניות/טל אנגלנדר

שוב שיבושים בתוכניות המשחקים בכדורגל הישראלי: בעקבות חידוש הירי מרצועת עזה אל יישובי הדרום ולאור ההנחיות החדשות של פיקוד העורף שאוסרות במקומות רבים על התקהלות של מעל אלף איש, החליטה מנהלת הליגה לדחות את שלושת משחקי גביע הטוטו שהיו אמורים להתקיים. המדובר במשחקים בין הפועל רעננה למכבי נתניה, בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד נגד הפועל באר שבע. ההחלטה לגבי פתיחת משחקי ליגת העל תתקבל ביום חמישי אחר הצהריים.

בשעות הצהריים הודיע הטוטו כי בגלל הספק לגבי קיומם של המשחקים בסוף השבוע, החליטה המועצה להסדר ההימורים בספורט להחליף בטפסי הטוטו והווינר את כל משחקי ליגת העל במשחקים מליגות אירופאיות.

עדכון ראשון: 00:44

יורם באומן. אביב חופי
ממתינים להנחיות. יו"ר המנהלת יורם באומן/אביב חופי

הבוקר (רביעי) קיימו במנהלת ליגת העל התייעצות עם הגורמים הבכירים בפיקוד העורף. חשוב להדגיש כי למרות ההסלמה, עדיין לא התקבלה החלטה האם ליגת העל שאמורה להיפתח בסוף השבוע הקרוב אכן תיפתח כסדרה.

אמש עדכן פיקוד העורף עדכן את ההנחיות לציבור עקב ירי הרקטות והפרת הפסקת האש. במסגרת ההנחיות החדשות, נאסר על התכנסויות של יותר מ-300 איש בטווח של עד שבעה קילומטרים מגבול רצועת עזה, וכן נאסר על התגודדות של יותר מ-500 איש בטווח של 40-7 קילומטרים. במקביל, ראשי הרשויות בגוש דן ובמרכז הארץ קיבלו הנחיה לפתוח את המקלטים הציבוריים, בהן תל אביב, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, חולון, בת ים, רמת גן וגבעתיים. תושבי המועצות האזוריות אשכול ושער הנגב התבקשו הערב להישאר במרחבים מוגנים.

באשר לליגה שאמורה להיפתח בסוף השבוע, אמרו במנהלת כי הכוונה היא לדחות את מתן ההחלטה. מנכ"ל מנהלת הליגה, אורן חסון, הבהיר הבוקר כי כל עוד לא ישתנו הנחיות פיקוד העורף ותהיה מגבלה על התקהלות קהל, לא יתקיים מחזור הפתיחה. "בכל יום משהו כאן משתנה", אמר גורם במנהלת. "לכן זה יהיה לא נכון להודיע כבר ביום רביעי שאין ליגה ביום שבת. נצטרך לחכות ולראות מה פיקוד העורף יורה ולקבל החלטות בסמוך למחזור בסוף השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully