וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "זה היה אימון טוב"

12.8.2014 / 22:55

מאמן מכבי תל אביב לא נשמע מאוכזב אחרי ה-0:0 החלש מול מכבי נתניה. יוסי מזרחי: "אנחנו עדיין לא מתואמים בהגנה"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה ומכבי תל אביב נפרדו הערב ב-0:0 חלש מאוד במחזור הפתיחה של גביע הטוטו לעונת 2014/15, במסגרת בית ב'. דור פרץ נגח למשקוף של מכבי נתניה, בעוד שמעון הרוש בעט לעמוד השער של האלופה. חוץ מזה, לא ראינו מצבים רבים.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה אמר לאחר המשחק: "זה היה מבחן טוב עבורנו, אימון טוב. שיחקנו עם כמה צעירים והיה משחק טוב. אנחנו משתמשים במשחקים האלה ובאימונים כדי להיכנס לכושר. אני מעדיף לשחק בבלומפילד, כשאהיה שם, אהיה מאוד שמח לראות את כל האוהדים שלנו".

יואב זיו הוסיף: "קשה מאוד עם הלחות והחום. זו מסגרת שטובה לרוץ, לחזור לכושר. לא שיחקתי תקופה ויש הרבה צעירים שקיבלו הזדמנות להוכיח מה הם שווים. ראינו את דור פרץ במשחק מצוין. אנחנו מסתכלים על המשחק הבא. ממשחק למשחק אנחנו נכנסים יותר לכושר ומתחברים כקבוצה. אמרו לנו פתאום בהתראה של יומיים שיש משחק, זה לא קל, צריך להשלים עם המצב ולהתאים את עצמנו. בפעם הבאה נצטרך גם לנצח".

מהראן ראדי אמור היה להיכנס כמחליף, אבל תוך כדי החימום קיבל הודעה שעליו לעזוב מיד לבית החולים ולחדר הלידה, שם אשתו כורעת ללדת.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"זה היה מבחן טוב עבורנו". אוסקר/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי סיכם: "אנחנו קבוצה שברובה היא חדשה ובחלק הקדמי אין לנו תיאום עדיין. נעבוד על זה. במשחקי האימון בחו"ל כבשנו הרבה. צריך לחזור למשחק המסודר, עליו אנחנו עובדים באימונים. כי לא הגענו למספיק מצבים.

"מה שיש לי להגיד לשחקנים אני אומר להם ולא לתקשורת. אם זה היה ההרכב השני של מכבי תל אביב, הלוואי שהיה גם לי אותו, עם בדש ופריצה. אני לא נוהג להתייחס לקבוצות אחרות ודואג רק לקבוצה שלי. אני גם לא מתייחס לשופטים. הם עושים את העבודה שלהם ואני את שלי".

ערן לוי אמר: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ. רואים את זה בהנעת הכדור שלהם והרגשנו את זה. אבל יוסי ביקש שנתעסק במכבי נתניה. היה הרבה בלגן עם הקיזוזים, חלק רוצים וחלק לא. ראינו קבוצה שלא נופלת מאף קבוצה אחרת. יוסי יודע מה הוא עושה ואיך. אנחנו תמיד מיישמים במגרש. אין ספק שצריך להשתפר, אבל בואו לא נהיה חזירים, זו בכל זאת מכבי תל אביב. חשוב שעשינו משחק טוב ונראינו טוב. מקווה שנראה עוד יותר טוב במשחק הבא".

כוכב נתניה התייחס לעובדה שלא פעם הוא עצבני במשחקים ואמר: "אני אתייחס לנושא הזה פעם אחת בשביל כל העונה - לא צריך לעשות מכל מה שנאמר במגרש יותר ממה שזה. במשחק יש אמוציות, לפעמים אתה מתעצבן, לפעמים אתה כועס על זה שהחמצת ואיבדת כדור, אבל אני מכבד את כל היריבים מולם אני משחק, מכבד מאוד את השופטים, אני נותן כבוד לכל אחד ולא צריך לספור כל מילה שאני אומר במגרש, כי בסופו של דבר, כשהמשחק נגמר, כולנו חברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אין לנו תיאום בהתקפה עדיין". מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully