וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון: "גם עידן טל חזר מאירופה להפועל ירושלים"

11.8.2014 / 10:53

הקשר שנותר ללא קבוצה מתאמן בקבוצה מהלאומית: "אני עוד יכול לשחק ברמות הגבוהות, אבל אין לי הצעות מליגת העל"

חודש ינואר שעבר היה מצוין מבחינת משה אוחיון. בקפריסין אוהבים לבחור את שחקן החודש על פי החוליות במגרש ואוחיון, אז שחקנה של אנורתוזיס פמגוסטה, נתן לתקשורת המקומית מספיק סיבות כדי לבחור בו לשחקן החודש מבין הקשרים. אלא שגם השער המרהיב שכבש כמעט ממחצית המגרש, לא סידר לאוחיון חוזה נוסף בקפריסין ואחרי שהגיע צוות הולנדי חדש לאנורתוזיס, נשלח השחקן חזרה לישראל.

משה אוחיון שחקן לגיה ורשה. ברני ארדוב
"לא חשבתי שאגיע לאמצע חודש אוגוסט בלי קבוצה". משה אוחיון/ברני ארדוב

ביום חמישי שעבר, אחרי קיץ די שקט מבחינתו, החל אוחיון להתאמן כמעט בחשאי בהפועל ירושלים. דודו סאסי מחזר אחריו כבר תקופה ארוכה ואוחיון שבחודשיים האחרונים התאמן לבד, הסכים לעלות לירושלים כדי להתחיל ולהרגיש קצת את הכדור עם שחקנים אחרים. "הייתי בטוח שזה יהיה אחרת", אמר לוואלה! ספורט. "לא חשבתי שאגיע לאמצע חודש אוגוסט בלי קבוצה, אבל זו המציאות ואני צריך להיות סבלני".

הוא בן 31 ועבר לא מעט תחנות באירופה. וינטרטור ולוצרן בשוויץ. לגיה ורשה בפולין ובעונה שעברה כאמור בקפריסין. בארץ שיחק רק במ.ס. אשדוד ובבית"ר ירושלים.

אתה לוקח בחשבון אפשרות לרדת לליגה הלאומית ולשחק בהפועל ירושלים?

"כרגע זו לא התכנית. עליתי לאימונים בירושלים על פי ההצעה של דודו סאסי עליו אני יכול להגיד רק מלים טובות. סלמן עמר המאמן הוא חבר שלי ושיחק איתי בעבר יחד במ.ס. אשדוד ובקבוצה חתם גם נבו מזרחי שהוא חבר טוב שלי ואיתו אני נוסע כל יום לירושלים. בכדורגל למדתי שאין דבר כזה שאין דבר כזה. ראיתי כבר כמעט הכל ושום דבר לא צריך להפתיע. גם עידן טל הגדול שיחק בהפועל ירושלים אחרי קריירה אדירה באירופה, אבל אני חושב שאני עוד יכול לשחק ברמות הגבוהות של ליגת העל ויש לי עוד הרבה מה לתרום. כרגע אני צריך לומר ביושר שאין לי הצעות מליגת העל ולכן אני צריך להיות מציאותי ולקבל את מה שיש באהבה. באתי לכאן כדי להתאמן טוב ולחזק את הכושר שלי ונראה מה יוליד יום".

יש הרבה שחקנים ותיקים וטובים כמו אבירם ברוכיאן, רביד גזל ושי חדד שיושבים בבית.

"זה נכון וזה לא פשוט, אבל אני מקווה שכולנו בסוף נמצא את הדרך לשחק".

למה לא נשארת בקפריסין?

"הגיע צוות אימון חדש לאנורתוזיס והם עשו הרבה שינויים. חזרתי לארץ ואני מקווה למצוא כאן קבוצה. ההעדפה היא להישאר כאן כי הבת שלי עולה לכיתה א' ואנחנו רוצים שהיא תלמד כאן, אבל אם מחר תגיע הצעה חדשה מאירופה ואני אדע שהפרנסה שלי צריכה לבוא משם, אני אארוז שוב את המזוודות ואסע לשחק במקום שיבטיח את העתיד הכלכלי של המשפחה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully