וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: טביב יעביר ארבעה מיליון שקל להשלמת התקציב

11.8.2014 / 10:35

על מנת להעביר סגל מלא לקראת הליגה יצטרך הבעלים להשלים את הערבויות. ממן מאוכזב מהעיכוב בחתימה על החוזה

בבית"ר ירושלים שמחו לשמוע שמשחק גביע הטוטו נגד הפועל פתח תקוה יתקיים כמתוכנן ביום רביעי הקרוב. שחקנים בקבוצה שוחחו אתמול ואמרו: "יאללה, שיתחיל כבר. אמרו לנו שיהיה ביום שלישי משחק אימון נגד רמת השרון וזה כבר נמאס. אנחנו רוצים משהו אמיתי, גם אם זה רק גביע הטוטו. יגיע קהל, איזשהי מסגרת, יותר מחוייבות, הגיע הזמן להעביר הילוך בקיץ הזה".

בשלב זה הקבוצה צפויה לשחק עם מרבית שחקני הסגל בגביע הטוטו, היות והזרים יכולים לשחק על תקן נבחנים ואילו כל הישראלים מהעונה שעברה יכולים לשחק. יחד עם זאת, הדברים אינם תקפים לליגה והבעלים אלי טביב יצטרך להעביר ארבעה מיליון שקל נוספים על מנת להשלים את הערבויות לתקציב הקבוצה.

אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יצטרך להזרים כספים נוספים לקראת פתיחת העונה. אלי טביב/קובי אליהו

מי שעדיין לא חתם על חוזהו הוא חנן ממן. הקשר נשמע מאוכזב בימים האחרונים היות וחתם על זכרון דברים לשנה עם אופציה לעונה נוספת, ובבית"ר רצו לשנות מספר סעיפים בנוגע לאופציה. ממן מאוד רוצה לשחק בגביע הטוטו. גם שחקנים נוספים שעדיין לא עברו בבקרה מאוכזים ורוצים לקחת חלק במשחקים. בבית"ר מעריכים כי לפחות עד המשחק הקרוב נגד הפועל פתח תקוה לא יהיו שינויים בסגל שעבר בבקרת התקציבים עד כה.

בית"ר עורכת אתמול והיום את האימונים ללא ארבעה שחקנים המשתייכים לנבחרת הצעירה. עומר אצילי, לידור כהן, אלי דסה וטל כחילה יוצאים עם הנבחרת של מיכאל נס למשחק במקדוניה. בבית"ר אמרו: "לאט לאט רואים את הבסיס הצעיר של הקבוצה ואת העובדה שיש כאן עתיד, למרות כל הביקורות והחוסר הערכה למה שנעשה במועדון".

לידור כהן שחקן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
"לאט לאט רואים את הבסיס הצעיר של הקבוצה". לידור כהן באימון הצעירה הבוקר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully