וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מ.ס אשדוד ניצחה את מכבי נתניה 0:2

אלכסנדר דוידוב כבש שער יפה בדקה ה-40, מישל רוס הכפיל בדקה ה-81. הפסד שני ברציפות למארחת, ששוב לא כבשה

מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי. ברני ארדוב
יש עוד הרבה עבודה. מזרחי/ברני ארדוב

מ.ס אשדוד גברה הערב (שבת) 0:2 על מכבי נתניה במשחק שנערך באצטדיונה של האחרונה. אלכסנדר דוידוב (40) ומישל רוס (81) כבשו במשחק שהתקיים בצל ביטול מחזור גביע הטוטו בגלל המצב הבטחוני. המשחק התקיים ללא קהל בהוראת פיקוד העורף. לנתניה זה היה הפסד שני ברציפות ועוד משחק בו היא לא כובשת, אחרי ה-2:0 נגד הפועל פתח תקוה השבוע. אשדוד שהתקשתה בהכנות כבר במחנה האימון בפולין ובהמשך גם נאלצה להתאמן תחת איום הטילים, יכולה להיות מרוצה מהשיפור לעומת ההפסד 3:1 למכבי חיפה לפני כמה ימים.

מכבי נתניה הגיעה להזדמנות טובה ראשונה כבר אחרי שתי דקות, אבל עידן שריקי לא ניצל מסירה מצוינת של ערן לוי ונבלם לקרן. 13 דקות לאחר מכן שמעון הרוש הגיע לעמדה קדמית, קיבל כדור ארוך וניצב מול משפתי, אבל בעט שטוח והחוצה. בהמשך גם ערן לוי סיכן את שער אשדוד ובדקה ה-31 האורחים סוף סוף הגיעו להזדמנות, אז ירו בלו נגח החוצה אחרי הגבהה של חאתם עבד אלחמיד. בדקה ה-40 הגיע השער: אלכסנדר דוידוב בעט כדור חזק לחיבורים ואוהד לויטה נכנע. 0:1 לאשדוד.

בתחילת ובמהלך המחצית השנייה שני המאמנים ביצעו כמות גדולה של חילופים ועל הדשא נרשם משחק שקול. בהמשך נתניה השתלטה על מרכז המגרש, אשדוד התגוננה ויצאה למתפרצות ואחת כזו, בדקה ה-81, הניבה את השני, הפעם מרגלי מישל רוס שהגיע מהפועל מרמורק,.

הרכבים

מכבי נתניה: אוהד לויטה, עומרי קנדה, כריסטיאן סרגי, ירין חסן, שמעון הרוש, גבריאל ג'ורג'ו, דודו, דיא סבע, ערן לוי, עידן שריקי, לארי קאיודה.

מ.ס אשדוד: רועי משפתי, חאתם עבד אלחמיד, מיכאל סירושטן, גל בראל, אמיר בן שמעון, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, מיכאל אוחנה, מוראד אבו ענזה, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully