וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני נבחר ליו"ר ההתאחדות: "הכדורגל - כוח חברתי"

המינוי אושר רשמית. לוזון שעוזב את התפקיד אחרי שבע וחצי שנים: "אלו היו שנים של עשייה. אני חייל של הכדורגל הישראלי"

צילום: קובי אליהו, עריכה: קשת סידי

ביום רביעי ניהל אבי לוזון את ישיבת המזכירות האחרונה שלו כיו"ר ההתאחדות לכדורגל והיום (חמישי) נפתח עידן חדש כשעופר עיני, לשעבר יו"ר ההסתדרות, נבחר ליו"ר ההתאחדות החדש בבחירות שהתקיימו בקיבוץ שפיים.

עיני אמר: ?אני מבקש להודות לחברי הנהלת ההתאחדות על הבעת האמון ועל הבחירה בי לתפקיד היו"ר. כמו כן, חשוב לי להודות לאבי לוזון היו"ר היוצא על פועלו לטובת ההתאחדות לכדורגל ולטובת הכדורגל הישראלי. בחרתי להוביל את הכדורגל הישראלי מתוך אמונה גדולה בכוחו החברתי, בהיותו גורם מלכד ומתוך הכרה ביכולתו להוות מקור לגאווה לאומית. בתקופה הקרובה אני מבקש ללמוד בעיקר, כדי לבנות יחד עם חבריי בהתאחדות חזון ותכנית פעולה, שתכליתם לגרום לכולנו להתגאות בכדורגל שלנו. אני משוכנע שזה אפשרי".

רשימת הנהלת ההתאחדות שנבחרה היום: עופר עיני, תמיר גילת, אבנר קופל, אלונה ברקת, איזי שרצקי, מורן מאירי, מוחמד אבו יונס, אסתר יונה, עמית פינס, שמעון מימון, משה גולדשטיין, משה דמאיו, גיל לב, יואב כץ, אריאל שיימן, יוסי סאסי, אחמד חילו, ציון טויטו, אלי טביב, דודי גיל, שרה הפטל, אריה זייף, מיכאל וייסמן, אבי לוזון, חזי ויטקובסקי, מוחמד אזברגה, ליאור שחטר, דנה שבתאי.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות היוצא (שמאל) עם מחליפו עופר עיני. מגד גוזני
זה שנכנס וזה שיוצא. לוזון ועיני/מגד גוזני

היו"ר היוצא לוזון אמר: "היום, אחרי שבע וחצי שנים כיו"ר ההתאחדות, אני אומר בקומה זקופה ועם המון גאווה שהגשמתי כמעט את כל החלומות. אני מתעקש להמשיך לחלום כי הכדורגל שלנו חייב אנשים שמתעקשים לחלום ולתרגם את החלום למציאות. הבחירה לתפקיד היו"ר הוא השמח ביותר. העמידה בלחצים והעשייה הם הדברים החשובים ואלו שמאפשרים לך לומר שהייתי נאמן לדרכך.

"בחנתי את עצמי באופן מחמיר עשרות מונים ביחס לאחרים שביקשו לעשות זאת. במבט לאחור, עם לא מעט ביקורת עצמית, אני יכול לומר שאלו היו שנים של עשייה. ההתאחדות הקימה את בית הנבחרות שישכתב את דברי הימים של הכדורגל הישראלי. נבחרות ישראל השונות נהנות ממתקן שמספק את האפשרות להגיע הכי רחוק. הוקמו אצטדיונים ברמה אירופית גבוהה, שופצו אצטדיונים. בעתיד יוקם אצטדיון או באשדוד או באשקלון. ההתאחדות לא בנתה את האצטדיונים, אבל דחפה, יזמה ועודדה את ההקמה שלהם.

"קיץ 2013 ייזכר בזכות אירוח היורו. כל מי שדיברו על יציעים ריקים ועל מסיבה של משפחת לוזון, אכל את הכובע. ישראל לבשה חג, הכדורגל היה מצוין. יו"ר אופ"א, מישל פלאטיני, נתן ציון 9.5, הבטחתי שבפעם הבאה יהיה ציון 10. בנימה אישית, הכדורגל הישראלי זכה לראשונה שיו"ר ההתאחדות שלו ייבחר לוועד המנהל של אופ"א. מעמד ההתאחדות של ישראל מעולם לא היה טוב יותר. החברים שלנו למדו להעריך את התעוזה שלנו ואת הדרך שלנו להוציא לפועל.

"אני מאוהב בכדורגל שלנו. זו לא הליגה השישית באירופה, אין לנו נבחרת שמעפילה לכל מונדיאל או יורו, אין שחקנים שמובילים את הכדורגל העולמי, אבל זה הכדורגל שתמיד אהבתי ואוהב. הכדורגל הישראלי לעולם יהיה הכדורגל שלי - שלנו. אני חייל של הכדורגל הישראלי. דווקא בימים הלא פשוטים הללו, אני מבקש מכל אחד לתרום ככל יכולתו לטובת הדו קיום. הכדורגל תמיד היה הקשר הטוב ביותר לחיים משותפים של כבוד והערכה. חשוב שנדע לשמר את זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בחירות ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, 2014. מגד גוזני
לא כולם הצליחו להחזיק ערים/מגד גוזני
קלפי, בחירות ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, 2014. מגד גוזני
קלפי, בחירות ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, 2014/מגד גוזני

שרת הספורט, לימור לבנת, כתבה בפייסבוק הרשמי שלה: "אני מברכת את עופר עיני על היבחרו לתפקיד יו"ר ההתאחדות הבא. לעופר היה תפקיד חשוב בגיבוש הסכם הרפורמה שהובלתי בקיץ שעבר מול ההתאחדות לכדורגל, ואני יודעת שגם בתפקידו החדש הוא חש מחויב אליה ויהיה שותף מלא בהגשמתה. אני מאחלת לעופר עיני הצלחה, ומאמינה כי הודות לניסיונו הרב וכישוריו יש ביכולתו להבריא את הענף ולהצעיד את הכדורגל הישראלי קדימה יחד עם מנהלת הליגה ומשרד הספורט לעבר עידן חדש. עידן שבו אמון האוהדים חוזר, עידן של שקיפות מלאה, ללא ניגודי עניינים, יותר עניין, וגם יותר הישגים.

"ולסיום משפט על היו?ר היוצא אבי לוזון. דווקא היום חשוב לי לחזור ולהבהיר כי לא היה ואין לי שום עניין אישי נגד אף אחד.עמדתי ואני עומדת על כך שלא יהיו ניגודי עניינים בספורט, ובמסגרת הרפורמה, אף נקבעה ועדת כשירות בראשות שופט בדימוס שתבחן ניגודי עניינים. אני מברכת את אבי לוזון ,אשר ימשיך לייצג את ישראל באופ"א בהצלחה בהמשך, ואת כל עם ישראל ובהם אוהדי הכדורגל בבשורות טובות".

אבו סובחי, אלונה ברקת, בחירות ליו"ר ההתאחדות לכדורגל. מגד גוזני
אבו סובחי ואלונה ברקת הגיעו להצביע/מגד גוזני
בחירות התאחדות לכדורגל. מגד גוזני
בחירות התאחדות לכדורגל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully