וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סטנוייביץ' לא רצה את גילי ורמוט

29.7.2014 / 10:40

הסרבי ביקש מההנהלה לרדת מהקשר לפני שהודיע כי יישאר בהפועל תל אביב. בית"ר ורעננה רוצות את שלומי אזולאי

ברני ארדוב

במכבי חיפה יתמקדו בימים הקרובים בשחקני רכש. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' רוצה לצרף שחקן נוסף בקישור פרט לקובי מויאל ובכך לשנות את שיטת המשחק שלו. אתמול (שני) התברר כי הקשר גילי ורמוט, שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי חיפה, כלל לא היה יכול להגיע למועדון, גם אם לא היה נשאר בהפועל תל אביב.

סטנוייביץ' הודיע עוד לפני ההחלטה של ורמוט להישאר בהפועל תל אביב כי הוא לא מעוניין בשחקן וההנהלה החליטה לרדת מצירופו עוד בשעות הבוקר. כעת סטנוייביץ' מתלבט האם לצרף שחקן ישראלי נוסף. המאמן החליט להוריד את רוב השחקנים הצעירים לקבוצת הנוער. זאת, יחד עם פציעתו של רן אבוקרט ושחרור אחד השוערים, צפויים לגרום למאמן לדלל את הסגל בשמונה עד תשעה שחקנים.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. רויטרס
לא רצה את ורמוט בין כה וכה. סטנוייביץ'/רויטרס

החלוץ שלומי אזולאי מבוקש בבית"ר ירושלים והפועל רעננה. בימים הקרובים אמורה חיפה להאיץ את המגעים לשחרורו וייתכן כי הוא ישוחרר לצמיתות. במועדון הבהירו לסוכנים ישראלים וזרים כי אם יגיע קשר זר, הוא יחתום על חוזה של בין שנתיים לשלוש שנים ולא לטווח ארוך יותר, זאת משום שהמועדון לא רוצה להתחייב לטווח ארוך במסגרת המדיניות החדשה שמתווה העונה יעקב שחר. השחקנים המנודים עדיין ממתינים לקבלת שכרם.

כזכור, במועדון החליטו לפני כשבועיים כי כל השחקנים יקבלו את כספם בקרוב עוד לפני הפגישה עם ארגון השחקנים שהתקיימה אתמול. לפי אותה החלטה, המשכורות הכפולות צפויות להיכנס לחשבון הבנק של השחקנים ב-10 באוגוסט.

אוהדי ושחקני הקבוצה עסקו אתמול לא מעט בסוגיית טאלב טואטחה, אך נראה כי הדבר כלל לא משפיע על ראשי המועדון, שעדיין משוכנעים כי השחקן צריך להמשיך לטווח ארוך. הקבוצה תשוב להתאמן מחר ואל האימון אמורים להגיע גם ולדימיר סטויקוביץ', אדין צוצאליץ', מוחמדו אידריסו ושמואל שיימן שקיבלו אישור להאריך את החופשה מחוץ לישראל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שלומי אזולאי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מבוקש. שלומי אזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully