וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "החלטתי להישאר בהפועל תל אביב"

כוכב הפועל תל אביב פיזר את הערפל בנוגע לעתידו במועדון: "כמו בפעמים הקודמות הלכתי עם הרגש והלב והחלטתי להישאר". אדל נחת למבחנים אחרי שנה ללא כדורגל והבהיר: "הייתי כאן במבצע הקודם, לא חושש מהמצב. אני אוהב את הפועל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קשר הפועל תל אביב גילי ורמוט הודיע היום (שני) שהוא נשאר בהפועל תל אביב, ונראה כי המאבק בין ההנהלה לשחקן בנוגע לעתידו הגיע לסיומו. "בימים האחרונים פורסם בכל כלי התקשורת שאני עומד לעזוב את המועדון. לא אתכחש לכך שעברו בי ספקות בעיקר לגבי עתידו של המועדון", כתב ורמוט בדף הפייסבוק שלו. "אבל מה לעשות, כמו בפעמים הקודמות הלכתי עם הרגש והלב והחלטתי להישאר במועדון בתקווה להיות חלק מעתיד ודרך טובים יותר. מודה לכולם על התמיכה. שתהיה לנו עונה מוצלחת".

הודעתו של ורמוט מסיימת ימים ארוכים של חוסר ודאות לגבי עתידו בקבוצה. מכבי תל אביב הביעה בו עניין, ובהפועל תל אביב חששו כי גם אם ורמוט יישאר זה יהיה בחוסר רצון מופגן. בקבוצה הגדירו את הסיטואציה כ"הפסד לכל הצדדים".

גילי ורמוט הפועל תל אביב. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. ורמוט/קובי אליהו

אחרי שנה בלי כדורגל, אפולה אדל נחת הערב (שני) בישראל במטרה להיבחן בהפועל תל אביב, הקבוצה בה שיחק בין השנים 2011-2013 ועמה זכיה בגביע המדינה ב-2012. אדל בן ה-28 יצטרך להרשים את המאמן אסי דומב והמנג'ר איל ברקוביץ', אבל גם במקרה כזה יהיה עדיין תלוי במצבו של דני עמוס. כזכור, השוער התפרץ בצורה מכוערת בחדר ההלבשה אחרי המשחק בלרנקה מול אסטנה, וכל עוד לא יעזוב אין אפשרות שאדל יוחתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אפולה אדל שוער הפועל תל אביב. מגד גוזני
יהיה סיבוב שני? אפולה אדל/מגד גוזני

עם נחיתתו בישראל אמר אדל: "התגעגעתי להפועל תל אביב. הייתי כאן גם במבצע הקודם לפני שנתיים, אז זו לא בעיה מבחינתי ואני לא מפחד. אמנם לא שיחקתי בשנה שעברה, אבל המשכתי להתאמן. עכשיו אני מגיע להיבחן בהפועל תל אביב ונראה מה יהיה. לא יודע אם אחתום. יש כאן אנשים שאוהבים אותי ותמיד מעדכנים אותי במה שקורה. אני אוהב את הפועל תל אביב ולא חושש מהבעיות הכלכליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully