וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי: "מקווה שמאוסטריה וינה אעשה עוד קפיצת מדרגה"

עומר דמארי המריא לאוסטריה, חולם על ליגה בכירה ונפרד מהפועל ת"א: "זה היה יותר מבית חם. תהיה שם קבוצה טובה"

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"באוסטריה החשיפה גדולה יותר". דמארי/ברני ארדוב

עומר דמארי המריא היום (שני) לווינה, שם הוא צפוי לחתום במדי אוסטריה וינה. החלוץ הישראלי יעבור בדיקות רפואיות ואחריהן אמור לחתום על חוזה לארבע שנים. הצדדים ניהלו מו"מ ממושך שבסופו קבוצת הפאר האוסטרית תרכוש את דמארי מהפועל תל אביב תמורת 1.6 מיליון יורו. האדומים יקבלו מחצית מהסכום, בעוד המחצית השנייה תעשה את דרכה למכבי פתח תקוה.

רגע לפני שהמריא נפרד דמארי המועדון האדום שבו שיחק בשלוש השנים האחרונות והפך לסמל של האוהדים: "אני אף פעם לא אשכח את הפועל ואת האוהדים המדהימים שיש לה. זה היה יותר מבית חם בשבילי ואתגעגע לכולם. אך פעם לא אשכח את המשחקים הגדולים ואת משחקי הדרבי. יש לי לא מעט חוויות שאני אקח לכל החיים. אני אומנם עם הפנים לדרך חדשה, אבל קצת עצוב לי לעזוב בית כמו הפועל. אני רוצה להודות לכולם שתמכו ועזרו לי ואולי בעתיד אני אחזור למועדון".

דמארי הוסיף: "אוסטריה וינה זה מועדון מצוין, מועדון שבכל עונה מגיע למפעלים אירופיים. יש לו שאיפות גבוהות ואני מקווה שאוכל לתרום לקבוצה שם כמה שאני. יש קהילה גדולה של יהודים בוינה שמאוד תומכת ואני מקווה להשתלב שם כמה שיותר מהר. רציתי לשחק באירופה ועכשיו זה הזמן שאני צריך להוכיח את עצמי.

"אני רואה במעבר הזה סוג של תחנת ביניים. אני מקווה לעשות שם עוד קפיצת מדרגה לליגות הבכירות. שם החשיפה גדולה ואני מקווה להמשיך בכושר הטוב מהעונה שעברה. כמה שערים יספקו אותי? לא יודע. אני מקווה להבקיע כמה שיותר ולהיות בורג משמעותי שם".

על העתיד של הפועל תל אביב אמר החלוץ: "אני יודע שכרגע המצב לא נראה טוב שם, אבל אני לא דואג למועדון. הפועל זו קבוצה גדולה ומועדון חזק ואין לי ספק שהיא תהיה גם העונה טובה. יש שם שחקנים טובים שעם הכוונה נכונה וסבלנות יובילו את הקבוצה. האוהדים לא צריכים לדאוג הפועל בסופו של דבר תעמיד קבוצה טובה שתלחם בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully