וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אבירם אוחנה הושעה עד הודעה חדשה

20.7.2014 / 17:32

קפטן קבוצת הנוער נענש בעקבות התבטאויותיו. בנוסף, סרט הקפטן נשלל ממנו והוא יתנדב במוסד לניצולי שואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבוכה בבאר שבע. דף הפייסבוק של אבירם אוחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרשת אבירם אוחנה מקבלת תפנית נוספת. שחקן קבוצת הנוער של המועדון זומן היום (ראשון) לבירור משמעתי בעקבות התבטאויותיו בפייסבוק. מהשחקן נשלל כבר ביום שישי סרט הקפטן והיום הוא התנצל על התנהגותו. בעקבות התבטאויותיו הקשות, הוחלט כי בנוסף על שלילת תפקיד ראש הקבוצה, יושעה השחקן מכל פעילות עד להודעה חדשה ויתנדב במוסד לניצולי שואה.

כזכור, אוחנה כתב בחשבון הפייסבוק שלו ש"אחרי שתיגמר הפעולה הקרקעית בעזה, צריך להתחיל בפעולה קרקעית אחרת – פעולה פה בישראל. לנקות מהמדינה את כל השמאלנים העלובים. שמאלנים לתאי הגזים!".

אתמול פרסם השחקן תגובה לפוסט שלו וניסה להסביר: "הצד הראשון זה הצד שלי - הצד שנמצא במשך כל היום בממ?ד במקום לעשות את מה שאני אוהב - לשחק כדורגל. הצד השני זה הצד של החברים שלי - שנמצאים כעת בעזה ונלחמים וכמו כל עם ישראל ואולי טיפה יותר. הדאגה לשלומם קשה מנשוא.

"למי שלא יודע, אין ולא הייתה בסטטוס הזה שום כוונה, ולו הקטנה ביותר לייחל למותם של אנשים, ובטח שבטח שלא לגרום לזילות השואה. אתם מוזמנים להציץ בפיד שלי ולראות שמעולם לא בחרתי צד פוליטי, אולם בעקבות מצב העניינים פרסמתי את הסטטוס".

אוחנה הוסיף: "כהוכחה לכך שכל קשר בין מה שכתבתי ברגע אחד של חרדה לבין זילות השואה מקרי בהחלט, אני מבטיח שכשתיגמר המלחמה אלך באופן עצמאי להתנדב פעם בשבוע במוסד אשר עוזר לניצולי השואה. שוב, שבת שלום ובשורות טובות לכולם".

במישור המקצועי, בקבוצה רוצים לעבור את ספליט הקרואטית ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, אבל שוב נאלצים להתמודד עם שיבושים שמפריעים להתנהלות הקבוצה. גם היום נשמעה אזעקה באזור האצטדיון בשעה שקיימה הקבוצה את אימון הבוקר שלה. במועדון טענו כי המצב הבטחוני מפריע לקיום האימונים כסדרם, מה גם שהקבוצה תצטרך לצאת ביום רביעי למשחק שייערך בלרנקה. בעקבות האזעקה נמלטו השחקנים למרחב המוגן, והאימון חודש לאחר מספר דקות. "אין ספק שהמצב מפריע להכנות, אבל נעשה את מירב המאמצים להגיע למשחק מוכנים", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully