וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הפסידה ללגניצה: "רואים שצריך עוד התאמות"

19.7.2014 / 22:43

הקבוצה פתחה את מחנה האימונים בפולין עם הפסד 2:0. שחקני החיזוק יאניס פפאדופולוס ומילאן בויוביץ' פתחו בהרכב

גיא לוי מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
פתח עם הפסד. גיא לוי/ברני ארדוב

בני סכנין פתחה הערב (שבת) את מחנה האימונים שלה בפולין עם הפסד מול מיד'ג לגניצה המקומית 2:0. בסכנין עלו בהרכב שכלל את מחמוד קנדיל שמתאושש מפציעה ואת עלי עוסאמן כמגן שמאלי זאת בשל הפציעה של אלירן דנין. מיחה מבאליה הסלובני החדש שחתם בקבוצה באמצעות סוכנו מאיר ריפמן, משמש בדרך כלל בקשר אחורי אך יכול לשחק גם כבלם ואף פתח בתפקיד זה היום בהרכב. גם יאניס פפאדופולוס הקשר היווני החדש פתח לראשונה בהרכב כמו גם החלוץ הסרבי מילאן בויוביץ'.

בסכנין יודעים שהקבוצה צריכה חיזוק נוסף ואחרי המחנה יוחלט באיזו עמדה, כאשר ייתכן שאחרי המחנה בסכנין יחזרו לאופציית דלה ימפולסקי שירדה בשלב זה מן הפרק.

"זה משחק הכנה ראשון אבל רואים שצריך עוד הרבה התאמות", אמר שחקן בקבוצה, "בסך הכל במחצית השנייה יכולנו לכבוש שערים אבל המטרה היא להתחבר". בשבוע הבא תשחק הקבוצה מול א.א.ק לרנקה הקפריסאית במהלך מחנה האימון בפולין. אלי בכר שיצא למחנה האימון בתפקיד מאמן השוערים צפוי לחתום בקבוצה. מוטי אזולאי מאמן השוערים בעשור האחרון סירב לצאת למחנה האימון לאחר שההנהלה סירבה להוציא את השוער השני שנבחן בקבוצה והוציאה שוער שני אחר זאת בניגוד לדעתו של אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully