וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לגורדנה וארבייטמן, מליקסון בחוץ

16.7.2014 / 17:50

אלישע לוי תרגל בהרכב את שחקני הרכש של ב"ש לקראת ספליט (21:30, ספ' 5). מליקסון יחזור בהדרגה. ברדה: "חסר לנו ניסיון"

אליניב ברדה חלוץ הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
"לא משחק אחד קובע". ברדה במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה! NEWS, הפועל באר שבע

הפועל באר שבע קיימה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת המשחק מחר מול RNK ספליט בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (חמישי, 21:30, ספורט 5). לקבוצה מבירת הנגב זה יהיה המשחק הראשון במסגרת אירופית מאז 2004/5. בינתיים, המאמן אלישע לוי והקפטן אליניב ברדה ענו על שאלות העיתונאים.

"ברור שיהיה משחק קשה. אנחנו די מכירים את הקבוצה ויש להם שחקנים מנוסים וטובים. להם היו כבר שני משחקים, ועבורנו זהו המשחק הראשון העונה. אנחנו מקווים להעביר את ההכרעה למשחק השני", אמר אלישע לוי. "מהנסיון שיש לי, לא משחק אחד קובע, אלא מה שיקרה בשני המשחקים יחד, ואני מאוד מקווה להעביר את ההכרעה הביתה".

על השאלה עד כמה הוא מכיר את היריבה ענה לוי: "אנחנו מכירים את הקבוצה, ויש להם שחקנים בולטים כמו ביליץ? וארצג ושחקני הגנה טובים. אנחנו מכבדים את הכדורגל הקרואטי ומעריכים אותו מאוד. אני גם בטוח שהם מכירים אותנו, בכדורגל העולמי אין היום סודות. ספליט טובה כקבוצה, אבל שוב- שחקנים בולטים עם הרבה מאוד נסיון הם ארצג, ביליץ?, גלאווינה, אבל בכלל ספליט טובה כקבוצה".

עירוני קרית שמונה תצא למחנה אימונים: "נתגבש"

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
לא אמור לפתוח. מליקסון/מערכת וואלה! NEWS, הפועל באר שבע

אליניב ברדה הוסיף: "יש לי ניסיון מהתקופה שלי בגנק כששיחקנו מול קבוצות קרואטיות ותמיד זה היה מאוד קשה. גם בנבחרת, כשאנחנו מוגרלים מול קרואטיה זו תמיד נחשבת הגרלה רעה. יש לנו את השחקנים שלנו, צעירים, ואני מקווה שנעשה את העבודה מחר. אין לנו מספיק נסיון באירופה. הפועל באר שבע לא שיחקה באירופה כמעט שני עשורים וחסר לנו הנסיון. אני ממש לא בטוח שאנחנו פייבוריטים, הם שיחקו כבר שני משחקים רשמיים, והם גם מארחים, כך שלומר שאנחנו פייבוריטים זה ממש לא נכון".

אחד העיתונאים הקרואטים שאל לסיום מי נחשב לשחקן גדול יותר בישראל, ניקולה וויצ'יץ' או ג'ובאני רוסו. ?קרב קשה?, ענו ברדה ולוי "הרבה אנשי ספורט קרואטים שיחקו ומשחקים בישראל, אנחנו דומים במנטליות, ויש חיבור טוב בינינו".

אלישע לוי תרגל הערב גם את ההרכב למשחק. כזכור, מאור מליקסון לא יפתח בהרכב ואת מקומו יתפוס דובב גבאי. לוי לא ערך שינויים ביחס להרכב שתרגל אתמול והמשמעות היא שרועי גורדנה יעלה כמובן ב-11 שלו, לצד גל אראל. דור מלול, יואכים אסקלינג ורובי לבקוביץ' ימתינו כצפוי על הספסל. אביתר אילוז, ויליאם סוארס, טומיסלב פאיוביץ' ואופיר דוידזאדה ירכיבו את רביעיית ההגנה.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, באר שבע צפויה לארח את משחק הגומלין מול ספליט דווקא בקפריסין, זאת לאחר שהצוות המקצועי החליט לשחק באי השכן לאור הקרבה הגיאוגרפית לישראל וניסיון העבר שהוכיח כי מדובר באירוח ומתקן ראויים.

בנושא אחר: חברת "מובלי", שבשנתים האחרונות מלווה את הקבוצה, סיכמה עם המועדון לעונה נוספת. כבר מחר במשחק הראשון של הקבוצה בליגה האירופית יופיע הלוגו של הסטארט-אפ הישראלי על מדי הקבוצה. הסיכום הושג לאחר פגישה בין משה חוגג, העומד בראש החברה, לאלונה ברקת. התמיכה מוערכת בכמליון שקל לעונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שלומי ארבייטמן חלוץ הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
צפוי לערוך בכורה במדי באר שבע. ארבייטמן/מערכת וואלה! NEWS, הפועל באר שבע

ספליט סיימה את העונה החולפת במקום הרביעי בליגה הבכירה בקרואטיה. המאמן שלה הוא איבן מאטיץ' ואחד השחקנים הבולטים שלה הוא אנטה ויטאיץ', קשר בן 32. בסיבוב הקודם הקרואטים עברו את מיקה מארמניה עם 1:3 בסיכום שני המשחקים. הם ניצחו בבית 0:2 משערים של טומיסלב גלומאץ ואליוסה ווינוביץ'. הגומלין הסתיים ב-1:1 כאשר מי שכבש הוא מאטה ביליץ', ששיחק שבע פעמים וכבש שלושה שערים עד היום בנבחרת קרואטיה.

הרכב משוער הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, גל אראל, רועי גורדנה, מאור בוזגלו, דובב גבאי, אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully