וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "טביב סגר את עסקת קליימן בשקט"

5.7.2014 / 8:52

בקבוצה שמחו על הסיכום עם הפועל תל אביב על מעברו של השוער: "טביב ידע שהוא לא יכול להביא סתם שוער במקום הרוש". קלאודמיר ימתין עד מחר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים לא הופתעו אתמול (שישי) מהסיכום בין אלי טביב להפועל תל אביב על העברתו של השוער בוריס קליימן תמורת כ-700 אלף שקל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט שלשום, בימים האחרונים ניהל טביב מגעים עם הפועל תל אביב והיה נחוש לרכוש את כרטיסו של קליימן. גורמים בבית"ר אמרו כי לפני כמה ימים הכול הלך לכיוון אמיר אדרי כי העלות של קליימן יחד עם השכר של הרוש שטביב צריך לשלם התקרבו לשלושה מיליון שקל, אבל גם טביב הבין שאם הוא מוותר על הרוש, הוא לא יכול להביא שוער בינוני וחייב ללכת על האופציה הכי טובה שיש.

"טביב הבין שאי אפשר לוותר על הרוש ולהביא את אדרי וגם כך חיפה עשתה שרירים בנוגע לאדרי. בשקט בשקט הוא פעל בימים האחרונים וסגר מאחורי הקלעים את העסקה לגבי קליימן". טביב התייעץ רבות בימים האחרונים עם מאמן השוערים גיא סולומון ואף השתכנע כי סולומון יוכל לשדרג את השוער בעונה הקרובה ובשנים הבאות.

סוכמה העברת בוריס קליימן לבית"ר ירושלים

שוער הפועל תל אביב בוריס קליימן. ברני ארדוב
גיא סולומון שכנע לגביו. בוריס קליימן/ברני ארדוב

אגב, גם כשעלתה אופציית דני עמוס, התברר כי בכל מקרה אם טביב ירצה את עמוס או קליימן, הוא יצטרך לשלם את 700 אלף השקלים שחייבת הפועל תל אביב לקרית שמונה ובכל מקרה רצה שוער לטווח הארוך. ברגע שנתקבל האור הירוק מהשחקן ומסוכנו דודו דהאן, נכנסה בית"ר למשא ומתן. גורמים בצוות המקצועי של בית"ר כבר שוחחו אמש עם קליימן והוא הביע תקווה שביום ראשון הכול ייחתם והוא יהפוך רשמית לשחקן בית"ר.

ומה זה אומר בנוגע לאריאל הרוש? הרוש יתבע שחרור מבית"ר, משכורות שמגיעות לו ועוד קרוב ל-200 אלף שקל אותם דחו לו מהעבר ונכתב עוד בתקופת איציק קורנפיין כי הוא יקבל זאת עם הגעת בעלים חדש למועדון. במקביל, הרוש יצטרך לחפש קבוצה אחרת, ככל הנראה בחו"ל, ושאלת השאלות תהיה האם כאשר הוא ימצא קבוצה כזו, יסכים טביב לשחרר אותו ובאילו תנאים. בבית"ר אמרו אמש כי "אין שום צורך יותר בנקמנות הזאת. הוא לא רצה את הרוש, עכשיו שאריאל ימצא קבוצה וכל צד ילך לדרכו. זה כדורגל, לא מלחמה. צריך למצוא פתרון טוב לכל הצדדים".

בנוגע לקשר הברזילאי קלאודמיר, נראה כי ביום ראשון יוכרע סופית האם הוא יצטרף לבית"ר. בבית"ר ביקשו ארכה עד ליום ראשון כדי לתקן מספר סעיפים בהצעה שהגישו בנוגע למענק על חשבון החוזה ועמלות סוכנים, ואם הדברים יוסדרו ביום ראשון, הוא יטוס לישראל מברזיל במהלך השבוע. "צריך לקרות משהו בלתי צפוי כדי שהוא לא יחתום בתחילת השבוע, זה השחקן שקורצקי רוצה ויהיה קשה למצוא שחקן אחר ברמתו", אמרו בבית"ר. הברזילאי צפוי להרוויח כ-150 אלף יורו.

החל ממחר תעבור הקבוצה לשני אימונים ביום כאשר המאמן מנחם קורצקי יצטרך לקבל בימים הקרובים החלטה סופית בנוגע לנבחנים. עד עתה שלומי אזולאי ומור שקד נראים כשניים שעשויים להצטרף לקבוצה. בבית"ר מנהלים שיחות עם מתן בראשי וגם הוא עשוי להצטרף לקבוצה. במקביל, בודק קורצקי אפשרות לצרף בלם זר. במקרה כזה תצרף בית"ר שחקן התקפה ישראלי כאשר תומר סוויסה הוא המועמד המועדף, אך העדיפות היא עדיין לצרף בלם ישראלי ושחקן התקפה זר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully