וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרקאפ בין מכבי תל אביב לקרית שמונה עלול להתבטל

29.6.2014 / 18:11

במנהלת רוצים להפוך את המשחק לשואו ומנהלים שיחות בעניין מול הטוטו. האלופה ומחזיקת הגביע לא יצטערו אם יבוטל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משחק הסופרקאפ בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה בסכנת ביטול. המשחק שתוכנן להיערך בעוד כשבועיים, ב-12 ביולי (יום שבת), עשוי להתבטל, ובין מנהלת הליגה לטוטו יש כבר שיחות בעניין. הסיבה שבמנהלת שוקלים לבטל את המשחק נעוצה ברצון שלהם להפוך את מפעל הסופרקאפ לאחד ממוצרי הראווה של ליגת העל במתכונתה החדשה. מאחר שיש רצון למתג את המשחק ולהפוך אותו לשואו אמיתי לקראת תחילת העונה, עשויה מנהלת בשיתוף הטוטו להחליט בימים הקרובים על ביטולו.

שיר צדק, שחקן עירוני קרית שמונה עם שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא ייפגשו לכבוד שחזור משחק אלוף האלופםי? שיר צדק עם שרן ייני/ברני ארדוב

משחק הסופרקאפ אמור להפגיש את האלופה מכבי תל אביב ומחזיקת הגביע קרית שמונה, כאשר המפעל הזה לא שוחק בארץ (נקרא בעבר אלוף האלופים) כבר שנים רבות. יש לציין ששלושה ימים לאחר מועד המשחק המתוכנן, אמורה מכבי תל אביב לשחק בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות מול סנטה קולומה או בנאנטס ירבאן, ולמרות שמפגש מול קרית שמונה יהווה עבורה הכנה מצוינת לקראת אירופה לא בטוח שהצהובים יהיו שמחים לסכן את השחקנים שלהם במשחק כאן בארץ לפני המשחק החשוב באירופה.

ההנחה היא שגם בקרית שמונה לא יצטערו יותר מדי אם המשחק יבוטל. כך או אחרת, בשני המועדונים מחכים עדיין להחלטה של המנהלת, שכאמור תתקבל סופית בהחלטה משותפת עם הטוטו שכן המשחק אמור להופיע בטופס הווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully