וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: כ-1,000 אוהדים יגיעו לאימון הפתיחה

29.6.2014 / 10:19

העולה החדשה פותחת עונה. בקבוצה מחכים לתשובות מצוצאליץ' ומכבי חיפה, גם איליץ' עדיין מועמד. חלוץ זר בדרך?

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
התרגשות לקראת העונה החדשה. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

קרוב ל-1,000 אוהדים צפויים להגיע היום (ראשון) לאימון הפתיחה של מכבי נתניה. הזרים החדשים דודו סארנסה וגבריאל ג'ורג'ו, כבר הגיעו לארץ ובסוף השבוע נפגשו עם הבעלים אלי שגב לארוחת צהריים. שגב גם הכיר להם את החלוץ לארי קאיודה.

נתניה טרם צירפה בלם זר ובמועדון עדיין מקווים להחתים את אדין צוצאליץ'. הקשר מול מכבי חיפה נשמר בימים האחרונים ומשם נמסר לראשי נתניה שהמאמן ולדימיר סטנוייביץ' עוד צריך להחליט סופית בעניין צוצאליץ'. כזכור נתניה מציעה לבוסני 150 אלף יורו נטו לעונה - סכום הרבה יותר גבוה ממה שהקציבו במועדון לעמדת הבלם הזר. הבעיה היא שלצוצאליץ' יש חוזה בגובה של 200 אלף יורו נטו לעונה בחיפה והוא לא מוכן לקצץ. רק אם חיפה תשחרר אותו ותשלים לו את השכר, נתניה תוכל להחתימו לשנתיים.

למאמן יוסי מזרחי יש מועמדים נוספים ביניהם בלם הפועל תל אביב, ברנקו איליץ'. אף שהסלובני הציג יכולת פושרת מאוד בעונה שעברה, בנתניה חושבים שמדובר בבלם טוב. יחד עם זאת, יש קצת חשש מהאישיות שלו ומבעיות המשמעת שליוו אותו בעונה שעברה. עמדת זר נוספת עשויה להיות מאוישת על ידי חלוץ, אם כי עידו אקסברד עדיין מועמד.

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שכר גבוה מדי. צוצאליץ'/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה מתעניינים מאוד ביכולת של הקשר ראול גרשומוב שמצטרף מבית"ר טוברוק. שלו מנשה לו נאמר כי הוא לא בתכניות ועליו למצוא קבוצה, עדיין מאמין שהוא יישאר ולמרות שהוא לא יוכל להתאמן עם הקבוצה, הוא לא ממהר לעזוב.

שחקני הרכש הישראלים שיתחילו להתאמן היום הם עומרי קנדה, שמעון הרוש ואנס דאבור שיכול לשחק כמגן שמאלי וקשר שמאלי. ערן לוי, עידן שריקי, רן רול, עידו לוי, אוהד לויטה, ירין חסן ועומר צלישר הם הגרעין הישראלי שממשיך מעונת העלייה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully