וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינטאיהו סלליך חתם לשלוש שנים במאריבור

27.6.2014 / 18:50

הקשר ששוחרר לצמיתות ממכבי חיפה עבר לאלופת סלובניה: "שמח על המעבר. מדובר בקידום גדול עבורי ואני מקווה להצליח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנציג הישראלי הראשון בליגה הסלובנית. סינטאיהו סלליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר סינטאיהו סלליך, ששוחרר לצמיתות ממכבי חיפה, חתם הערב (שישי) לשלוש שנים בקבוצת מאריבור, אלופת סלובניה בארבע השנים האחרונות שתשחק בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות מול זריניסקי מוסטר הבוסנית.

סלליך בן ה-23, שהשתייך למכבי חיפה ושיחק בשנים האחרונות כמושאל בהפועל עכו, עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים, חתם באמצעות סוכנו דודו דהאן. הקשר אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "אני שמח על המעבר, מדובר במועדון גדול בסלובניה ובקידום גדול עבורי. אני מקווה להצליח".

עוד לפני כן, התייחס סלליך לשחרורו ממכבי חיפה ואמר: "השחרור הזה הוא שיקול של מאמן חדש שהגיע ולא רצה אותי, ואחרי עונה לא כל כך טובה בבית"ר ירושלים. בית"ר של העונה האחרונה לא רצה מבחינה קבוצתית וגם מבחינה אישית לא הצלחתי. התחלנו את העונה בצורה לא טובה ואז היה שינוי בעמדת המאמן והשחקנים ולקח זמן להתחבר. ברגע שאין קבלות גם הקהל אומר את מה שהוא חושב".

לגבי הקריירה הקצרה במדים הירוקים הוסיף: "אני מרגיש פספוס. בסופו של דבר, אחרי שאתה יוצא לכל כך הרבה השאלות, קורה שיש עונה פחות טובה וזה קרה בבית"ר. אחרי שתי עונות בעכו ובקרית שמונה היה לי מקום בחיפה, אבל הסיטואציה השתנתה היום. ברגע שהבנתי משחר וצ'יזיק שסטנוייביץ' לא בונה עליי, דרשתי להשתחרר מהחוזה לגמרי. במצב שנוצר, היה עדיף לי ללכת. הם גם כנראה היו בעניין, וזה קרה".

שחקן בני סכנין מוחמד גדיר. קובי אליהו
חיפה הסכימה להפחית את מחירו ל-30 אלף יורו. גדיר/קובי אליהו

מוחמד גדיר וחן עזריאל פנו למכבי חיפה בבקשה להשתחרר מהחוזים שלהם לצמיתות. חלוץ סכנין בעונה החולפת נתקבל בסירוב של ראשי המועדון, שהסכימו להפחית את מחירו ל-30 אלף יורו. הבעיה: קבוצות בליגת העל אינן מוכנות לשלם את סכום ההשאלה ודורשות מהחלוץ לנכות את התשלום משכרו. מאמן הפועל חיפה ראובן עטר כבר שוחח עם נציגיו של גדיר וביקש לבדוק אפשרות לצרפו בהשאלה. לגבי עזריאל, השחקן מנהל משא ומתן להתרת חוזהו שמסתיים בסוף העונה. עזריאל דורש פיצוי חלקי תמורת עזיבה שתוכל לאפשר לו לחזור לעצמו.

השניים, אגב, מתכוונים להגיע לאימון הראשון ביום שלישי וכן לבדיקות הרפואיות, זאת כדי לעמוד בתנאי החוזה שלהם. גם איציק כהן, אביחי ידין והזרים ששוחררו מתכוונים להגיע. רון שושן אמור לעזוב את המועדון כשעתידו של איסמעיל ריאן, שחר הירש ושובל גוזלן יוכרע באימונים. ההערכה היא שאחד מהשלושה, לכל היותר, יישאר בסופו של דבר. לגבי שמעון אבוחצירא, רק לאחר הבדיקה בתחילת השבוע ניתן יהיה לדעת מה מצבו.

ימי הסיורים לאוהדי הקבוצה יימשכו עד תחילת השבוע. בחיפה, כזכור, מצפים לכעשרת אלפים מנויים. המנכ"ל איתמר צ'יזיק אמר אתמול: "אנחנו מרוצים מאוד, בסך הכול יש התעניינות מעל המצופה. יהיו קרוב ל-8,000 מנויים, אני משוכנע שברגע שנצא בקמפיין למכירת המנויים, תהיה היענות מרובה. זה רגע מרגש מאוד למכבי חיפה". המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' אמור לנחות מחר בישראל ויגיש להנהלת הקבוצה רשימת שחקנים שבהם הוא מעוניין. חיפה תנסה להאיץ את המגעים עם בלם וקשר זרים עד היציאה למחנה.

(עדכון ראשון: 11:18)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully