וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יוסי בניון ינחת בשבוע הבא ויחתום רשמית

13.6.2014 / 13:58

קשר מכבי חיפה ייפגש עם ראשי המועדון לקראת סוף השבוע וצפוי לשמש כקפטן. בפאוק הבהירו: שראנוב לא יגיע

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל ביציע. ברני ארדוב
החתימה הרשמית תהיה בקרוב. בניון/ברני ארדוב

קצת יותר משבועיים לפני מועד פתיחת האימונים הרשמי (1 ביולי), במכבי חיפה ינסו לצרף זר נוסף שיצטרף להכנות של הקבוצה לקראת ההמראה למחנה האימונים באוסטריה, כשבועיים אחר כך. המטרה הבאה של אלכסנדר סטנוייביץ' היא לצרף בלם זר עד ההמראה. שמו של בלם פרטיזן בלגרד ברניסלב טרייקוביץ' (24) כבר עלה כמועמד, אבל יחד איתו נמצאים שחקנים נוספים ברשימה עליהם כבר דווח בעבר. הסרבי מצמצם את רשימת הרכש שלו ובקרוב אמורה להתקבל החלטה בעניין.

במקביל, סטנוייביץ' בוחן מספר מועמדים לתפקיד הקשר האחורי, אבל ככל הנראה יצרף רק שחקן אחד. הסיבה: המאמן בונה על הקשר הזר שיגיע ועל גוסטבו בוקולי וערן ביטון כמחליפיו. בנוסף, ייתכן ויצטרף בלם זר שמסוגל לשחק גם כקשר אחורי. כך או כך, המאמן מעדיף קשר אחורי גבוה בגלל ממוצע הגובה בקרב שחקני ההגנה שלו. המשא ומתן עם ניקולה דרינצ'יץ' עדיין לא מתקדם. על פי דיווחים ביוון, בפאוק סלוניקי הבהירו כי הם אינם מעוניינים בשוער הקבוצה, בויאן שראנוב. במועדון רוצים למכור את השוער הסרבי יחד עם אדין צוצאליץ' (מחפש קבוצה ביוון) ואנדריי פיליאבסקי (רוצה לחזור לאוקראינה ומועמד גם לבית"ר ירושלים).

הקשר יוסי בניון ינחת לקראת סוף השבוע הבא בישראל וייפגש עם הנהלת הקבוצה במטרה לחתום על חוזה לשנתיים. לאחר מכן תתקיים מסיבת עיתונאים רשמית בה יוצג לתקשורת ולאוהדים. במקביל, יניב קטן ייפגש השבוע עם הנשיא יעקב שחר והשניים יחליטו יחד האם הקפטן יפרוש ממשחק פעיל. בניון צפוי לשמש כקפטן בכל מקרה ויקבל את החולצה מספר 15 של אלעד גבאי, שיקבל מספר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully