וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן נחת, הצעה לחוזה לשנתיים לאוחיון

10.6.2014 / 13:40

במועדון עדיין מעריכים שהקפטן יפרוש. התקדמות עם בלם קרית שמונה, במועדון פנו גם לבן והבה דיווח: שראנוב מועמד לפאוק

קובי אליהו

אחרי מספר ימים בהם שהה בחופשה פרטית בתאילנד, יניב קטן נחת הבוקר (שלישי) בישראל לקראת השיחה עם הנשיא יעקב שחר. קטן סירב לדבר עם התקשורת משום שטרם קיבל החלטה על עתידו.

בחיפה עדיין מעריכים שיפרוש וגם בסביבתו של השחקן מעריכים זאת, אם כי השחקן עדיין לא שלם עם הפרישה. במועדון לא בטוחים שקטן יצליח לעמוד בעומס האימונים ולכן זו הסיבה העיקרית שבגללה השחקן עדיין מתלבט. הנשיא יעקב שחר אמור להמריא היום לנסיעת עסקים ולכן השיחה תתקיים כנראה רק בעוד מספר ימים.

כמו כן, על פי מספר דיווחים מיוון, השוער בויאן שראנוב מועמד לפאוק סלוניקי. יש לצייין שהשוער שוחרר ממכבי חיפה, ובקבוצה מוכנים למכור או להשאיל אותו לעונה הקרובה.

בנוסף, במכבי חיפה התייחסו לפנייה של הפועל תל אביב לשובל גוזלן: "לשובל יש כמה וכמה הצעות. אנחנו נבחן יחד עם השחקן מהו המקום הטוב ביותר עבורו".

יניב קטן, מכבי חיפה, נוחת בישראל. קובי אליהו
ההודה בקרוב. קטן/קובי אליהו
יניב קטן, מכבי חיפה, נוחת בישראל. קובי אליהו
עדיין מתלבט. קטן/קובי אליהו

מכבי חיפה מנהלת מגעים לצירופו של מתן אוחיון מקרית שמונה, שיקבל הצעה לחוזה לשנתיים. אתמול נערכה שיחה בין ראשי טוברוק לנשיא יעקב שחר בעניין בן והבה, שנמצא גם הוא ברשימות של הירוקים. חיפה כבר ניסתה להעביר לשורותיה את אוראל דגני אך העסקה לא יצאה לפועל לאחר שהפועל תל אביב דרשה פיצוי של מאות אלפי שקלים ואת אדין צוצאליץ', למרות שעדיין לא שילמה את דמי ההשאלה לירוקים. דגני מושאל לשנתיים בסך הכל ולאחר מכן יוכלו לרכוש אותו מהירוקים תמורת 1.5 מיליון שקל. סטנוייביץ' רוצה ארבעה בלמים בסגל שלו – בלם זר, קינן, בלם ישראלי נוסף ואיאד חבשי.

חיפה תקיים מחנה האימונים באוסטריה ב-15-27 ביולי וסגרה כבר עם שתי יריבות אותן תפגוש למשחקי הכנה. הראשונה היא בראונשוויג, שנשרה מהבונדסליגה והשניה היא פאדרבורן שעלתה לראשונה בהיסטוריה לליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully